abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 1 november 2003 @ 14:28:10 #201
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14297365
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 14:18 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Tsja, als je iemand als oud vuil behandelt, moet je niet verwachten dat hij je ego gaat poetsen.

Kan me niet herinneren iemand als oud vuil behandeld te hebben, voor oud vuil open ik bijvoorbeeld geen nieuwe topics
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_14297582
ouwesok , waarom is jouw fok emailadres niet geactiveerd ? ik krijg hem gebounced
pi_14432161
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
ouwesok , waarom is jouw fok emailadres niet geactiveerd ? ik krijg hem gebounced
kortom ik wil even contact met je , mail maar op dpc_manpower@hotmail.com dit ivm met zondag
  donderdag 6 november 2003 @ 16:05:59 #204
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14433323
Mail doet het wel afaik, arethusa was alleen dood
Mailproblemen

Ik heb iig mail gestuurd in de veronderstelling dat het aankwam en geen bounces gehad

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 6 november 2003 @ 17:28:52 #205
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14435647
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:27 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

kortom ik wil even contact met je , mail maar op dpc_manpower@hotmail.com dit ivm met zondag

D'r is iets onderweg
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:47:24 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_14477670
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:46 schreef Ouwesok het volgende:
Over oudere camera's hebben we al een topique, namelijk Wie fotografeert er met oldtimers ? .

En deze doen we, net als je achterwand wanneer de film er eenmaal inzit, op slot

Sorry, maar een Praktika MTL 5 is niet bepaald een antiek toestel, hoor. Je kunt ook overdrijven...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 november 2003 @ 10:50:27 #207
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14477703
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sorry, maar een Praktika MTL 5 is niet bepaald een antiek toestel, hoor. Je kunt ook overdrijven...

Ik heb er zelfs zelf eentje gehad, vroegâh. Sterker nog, wie heeft er in die tijd niet een gehad

Als je het genoemde topic even doorneemt zal je opvallen dat daar camera's opgevoerd worden die zelfs veel jonger zijn dan de MTL5.

Bedoeling is in elk geval dat er niet voor iedere cam een nieuw topic wordt geopend
Zit die film er al in ?

zaterdag 8 november 2003 @ 10:51:42 #208
66444 Lord_Vetinari
pi_14477714
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:50 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Zit die film er al in ?

Je leest topics dus niet eens...

Oud toestel

Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 november 2003 @ 11:06:16 #209
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14477850
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je leest topics dus niet eens...

Oud toestel

Uiteindelijk lees ik alles .

En nou fotograferen.....

zaterdag 8 november 2003 @ 11:07:02 #210
66444 Lord_Vetinari
pi_14477859
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:06 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Uiteindelijk lees ik alles .

En nou fotograferen.....

De TS, ja. En dat was ik dus niet..
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 november 2003 @ 11:11:25 #211
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14477893
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De TS, ja. En dat was ik dus niet..

Dan zie ik sowieso al geen probleem, bovendien lijkt het probeem van TS opgelost, dus waarom nog verder tijd verdoen.
pi_14538988
Handige website ?

Toch vreemd, als je een handige website weet dan wordt het in de meeste fora gewaardeerd als je mede-internetters / fotografen daarvan op de hoogte stelt. Maar als het je eigen site is dan wordt het meteen als spam ervaren en mag het niet. Vreemd....

Tuurlijk is dit een commerciëel initiatief. Bijna alles wat op de wereld gedaan wordt is een commerciëel initiatief. Maar dat wil nog niet zeggen dat dit werkelijk een probleem was waar ik mee te maken had en ik het persoonlijk erg plezier had gevonden als er een jaar geleden of zo een dergelijke site was en ik dat ergens had kunnen lezen in een forum....

Maar goed, blijkbaar is het makkelijker om het te veroordelen, omdat het toevallig een site is die je niet interessant vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ouwesok op 10-11-2003 22:59]

Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 10 november 2003 @ 23:04:34 #213
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14539869
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:36 schreef miracle2 het volgende:
Handige website ?

Tuurlijk is dit een commerciëel initiatief.

En daarom is het spam
quote:
Bijna alles wat op de wereld gedaan wordt is een commerciëel initiatief.
Inderdaad: Bijna
quote:
Maar goed, blijkbaar is het makkelijker om het te veroordelen, omdat het toevallig een site is die je niet interessant vindt.
Geen kwestie van interessant vinden, ik ben momenteel dus bezig een policy uit te voeren en die bepaalt dat je geen links naar commerciële activiteiten plaatst tenzij het in een gegeven context een informatief karakter heeft. In dit geval heeft het dat echter niet (in een topic zonder enige context een linkje plaatsen)

En daarom zit ie dicht.

zit ik me daarnet toch een partij op verkeerde knoppen te drukken

pi_14981055
wanneer nemen de moderators een duidelijk standpunt in of het fotografie forum bestaansrecht heeft omdat het over fotografie gaat of dat het er ook dingen gepost worden die heel weinig met fotografie te maken hebben

ik noem verbouw een foto , 3dmax etc

donderdag 27 november 2003 @ 19:54:37 #215
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_14981301
quote:
Fotografie
Voor fotografie, beeldbewerking en aanverwante zaken
Maar een photoshoptopic mag wmb idd in DIG (er staat niet voor niets een centraal PS topic in DIG). Het is wel moeilijk om een lijn te trekken door die titel lijkt me. Misschien reden voor aanpassing? Dat het zich beperkt tot beeldbewerking als contrastbewerking e.d. maar dat is bijna niet te omschrijven.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_14982101
portier : een duidelijke scheidslijn is denk ik wel moeilijk maar mogelijk , ik ben gewoon bang dat het de fotovuilnisbak van fok gaat worden als er geen halt wordt toegeroepen.

fotografie mag dan heden dagen digitaal kunnen , maar wil niet zeggen dat het een verbouw een foto van een ander moet zijn.

Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 27 november 2003 @ 22:20:01 #217
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14985889
We kunnen beeldbewerking niet uitsluiten uit het fotografieforum, dat zou net zo kortzichtig zijn als de vroegere houding bij fotoclubs om geen foto's toe te laten die niet zelf afgewerkt waren, omdat op die manier iedereen het zou kunnen.
De praktijk binnen fotoclubs waar deze leer werd gepredikt was dat er alleen plaats was voor de creativiteit(?) van een select groepje mensen die en de tijd hadden en de techniek beheersten. De rest kon simpelweg wel inpakken.

Ik zie het dan ook als een heilloze weg om het bewerken van foto's in dit forum of waar dan ook te verbieden.

Ik zie echter ook iets ontstaan wat we in FOT niet zouden moeten willen, namelijk het fotograferen zonder foto's, ofwel, je leent wat links, je leent wat rechts, je prutst het in elkaar en je hebt een produkt. Dat heeft dus geen draad met fotografie te maken .

Voorstel:
Beeldbewerking is prima in orde, zolang je je eigen foto's onder handen neemt, en je dus zelf verantwoordelijk bent voor:
- het idee
- de belangrijkste beeldelementen
Eventueel kan 'extern verkregen' artwork worden ingevoegd, zolang het niet de boventoon gaat voeren.

Als het gaat om het in elkaar soepen van wat 'geleende' foto's en artwork lijkt het me inderdaad zaak om door te verwijzen richting DIG .

Bedenk bij dit alles ook even dat we hier met z'n allen wel voor de fun zitten en dus niet al te streng in de leer moeten zijn.
Daarnaast geldt ook nog dat je het als user ook best eens een topicje links mag laten liggen als je niet veel met de inhoud hebt.

pi_15023897
Waarom sluit dagobert eigenlijk mijn topic "Fotografeer je hond, deel 1"?
Hij is toch geen mod van FOT, of wel?

En waarom mag Fotografeer je poes wel, en hond niet?
Beetje hypocriet niet?

Kan een mod dit ff toelichten aub, aangezien Dagobert (nog) niet op mijn mail reageert?

Bedankt.

zaterdag 29 november 2003 @ 17:44:41 #219
20641 portier
pi_15023928
Dagobert is mod geweest hier, maar komt hier nog regelmatig en springt soms even bij.

En dat poezenverhaal staat al een mailtje van in de inbox van Ouwesok (nog voor jij het hondentopic opende overigens).

Mag ik het ook toelichten?

Graag gedaan .

GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:47:59 #220
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15023989
dankje portier
pi_15024308
Ah, dus wanneer een mod het opent is het "de uitzondering die de regel bevestigd".

Weten we dat ook weer.

zaterdag 29 november 2003 @ 22:35:42 #222
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15028394
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 18:06 schreef dawg het volgende:
Ah, dus wanneer een mod het opent is het "de uitzondering die de regel bevestigd".

Weten we dat ook weer.

Dat is ondertussen deel drie, die reeks loopt al sinds dag 1 bij wijze van spreken
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 29 november 2003 @ 22:46:26 #223
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_15028563
Is inderdaad al een oud topic dat van meet af aan naar inmiddels deeltje drie gekacheld is. Misschien wat dubbelop met zijn F&F-tegenhanger, en daarom hou ik in elk geval in de gaten dat het topic hoofdzakelijk met foto's gevuld wordt en slechts beperkt met 'verhaal' , en dat gaat tot op heden vlekkeloos, sterker nog, het is een van de meest fotorijke topics in FOT.

Het stukje starterfenis Fotografeer je poes - part III houden we dus in stand, andere specifieke huisdierentopics mogen in F&F geopend worden voor zover ze daar nog niet bestaan.

Afgesprookt ?

zondag 30 november 2003 @ 13:46:50 #224
20641 portier
pi_15035992
Dan heeft het hondetopic net zoveel bestaansrecht. En ik kan trouwens ook niet echt zeggen dat het topic in F&F uitblinkt in 'verhaal'.
Ik zie de lijn niet helemaal .
GEILE VROUWPERSONEN!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 30 november 2003 @ 22:26:00 #225
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_15047602
Wat te denken van 'Fotografeer je huisdier' , dan voorkomen we gelijk deze discussie voor fretten, konijnen, hamsters, marmotten, goudvissen, leguanen en alles wat maar verder uithaart of wurmpjes eet .

Als 'katten' deel 3 volzit, dan integreert ie gewoon bij 'huisdieren' en is iedereen blij.

Deal ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')