Ik snap niet waarom het bij jou niet werkt. Heb je soms een Apple?
edit - Het was dat in 1 keer doortypen denk ik .... ik zat net al te zoeken in oude topics en vond er iets over:
Thumbnailen
Daar stond overigens niet dat het in 1 regel moest, bedankt Jeroen
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 18-06-2003 23:25]
quote:Proficiat
Op woensdag 18 juni 2003 23:22 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
misschien is het mogelijk om een algemeen lens-topic te openen...
voor vragen over aanschaf lenzen enzo...
of moeten we dat gewoon doe bij "advies aanschaf spiegelreflexcamera"?
quote:Ik zou zeggen open er een! Een lenzentopic lijkt me een goed idee. Dat is ook een heel ander verhaal dan welke spiegelreflexbody je zou moeten kopen. Kan me niet voorstellen dat de modjes dit een slecht idee vinden.
Op zaterdag 21 juni 2003 19:35 schreef Xilantof het volgende:
vraagje:misschien is het mogelijk om een algemeen lens-topic te openen...
voor vragen over aanschaf lenzen enzo...
of moeten we dat gewoon doe bij "advies aanschaf spiegelreflexcamera"?
Ik wou nog voorstellen om dit topic ook sticky te maken, dat kan sinds gisteren lijkt me, maar dat is ook weer niet nodig, want je plukt hem zo uit de faq....
Komt wel weer snel.
My pleasure hoor Kleine moeite opzich en levert wat moois op he
Om maar te beginnen met het slechte nieuws, mijn klacht gaat over de selectiviteit waarmee mensen worden aangepakt die grote foto's posten (niet resizen dus). Als iemand een foto op 700 post ipv de maximale 550 dan vind ik dat niet erg hoor, maar ik zie in sommige topics (digitale foto-topic bijvoorbeeld) gewoon een user die veel te grote foto's post waar nix aan wordt gedaan en een paar posts lager heeft een mod dan weer wel ingegrepen. Als je het tegen wilt gaan moet er toch een rechte lijn worden getrokken en ALLES worden ge-edit wat niet (redelijkerwijs) binnen de norm valt?
Goed, en dan mijn vraag. Er is nu een fototopic voor digitaal en voor analoog EN er is een "[centraal]beoordeel hier mijn foto-topic". Nu zie ik (met name in digitaal) nogal wat mensen om een mening vragen, wat eigenlijk ook best logisch is, aangezien je de foto's toch post om iemand er een mening over te laten geven. Dit wordt eigenlijk zelden gedaan, omdat (denk ik) iedereen zoiets heeft van, daar is een centraal topic voor..
Hoe moet dat nou? Is dat centrale topic niet een beetje overbodig eigenlijk?
Tot slot mijn suggestie. Tijdens de fotowedstrijd zijn er nogal wat mensen die graag een mening over hun foto willen (waaronder ik). Het is toch ook een manier om te leren. Is het misschien een idee om een apart topic te openen waarin iedereen (tijdens of na de stemronde, ik weet niet precies wat het handigste is) zijn/haar mening kan geven over de foto's? Gewoon in de vorm van Nick:mening enz. Het is even een werkje, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen doen. Ik ben zelf ook wel bereid mijn mening te geven, ook al zijn het veel foto's (waarbij je trouwens vaak een paar users op een hoop kan gooien waarvan je iets vindt).
Dus.. Zeg het maar
quote:Mee eens. Maar ik denk dat ik voor alle mods spreek als ik zeg dat ook wij maar mensen zijn en dus niet alles zien. Ik heb, zeker overdag op mijn werk, maar ook 's avonds met dit weer echt geen tijd en/of zin om alle topics door te lopen op zoek naar grote foto's. Ik hou de topics waar het 'risico' op grote foto's groot is wel in de gaten, maar ik mis nog wel eens wat.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:33 schreef portier het volgende:
Om maar te beginnen met het slechte nieuws, mijn klacht gaat over de selectiviteit waarmee mensen worden aangepakt die grote foto's posten (niet resizen dus). Als iemand een foto op 700 post ipv de maximale 550 dan vind ik dat niet erg hoor, maar ik zie in sommige topics (digitale foto-topic bijvoorbeeld) gewoon een user die veel te grote foto's post waar nix aan wordt gedaan en een paar posts lager heeft een mod dan weer wel ingegrepen. Als je het tegen wilt gaan moet er toch een rechte lijn worden getrokken en ALLES worden ge-edit wat niet (redelijkerwijs) binnen de norm valt?
quote:Ik heb destijds de [centraal]digitaal/analoog-topics in het leven geroepen om de wildgroei aan de 'kijk mijn foto's eens!'-topics een beetje in te dammen. Ik heb het idee dat in het algemeen de mensen die in het digitaal/analllog topic posten er content mee zijn om hem te laten zien, terwijl de mensen die in het mening-topic posten dit echt bewust doen om hun foto bekritiseerd te krijgen. Ik zie er geen kwaad in dat deze topics naast elkaar bestaan, maar als jij mij kunt laten zien dat het echt nadelig is dan kunnen we daar best eens naar kijken.
Goed, en dan mijn vraag. Er is nu een fototopic voor digitaal en voor analoog EN er is een "[centraal]beoordeel hier mijn foto-topic". Nu zie ik (met name in digitaal) nogal wat mensen om een mening vragen, wat eigenlijk ook best logisch is, aangezien je de foto's toch post om iemand er een mening over te laten geven. Dit wordt eigenlijk zelden gedaan, omdat (denk ik) iedereen zoiets heeft van, daar is een centraal topic voor..
Hoe moet dat nou? Is dat centrale topic niet een beetje overbodig eigenlijk?
quote:We hebben daar toch de wedstrijd-slowchattopics voor dacht ik zo? Daar worden al op grote schaal mening gevraagd en gegeven.
Tot slot mijn suggestie. Tijdens de fotowedstrijd zijn er nogal wat mensen die graag een mening over hun foto willen (waaronder ik). Het is toch ook een manier om te leren. Is het misschien een idee om een apart topic te openen waarin iedereen (tijdens of na de stemronde, ik weet niet precies wat het handigste is) zijn/haar mening kan geven over de foto's? Gewoon in de vorm van Nick:mening enz. Het is even een werkje, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen doen. Ik ben zelf ook wel bereid mijn mening te geven, ook al zijn het veel foto's (waarbij je trouwens vaak een paar users op een hoop kan gooien waarvan je iets vindt).
quote:Ok
Op donderdag 7 augustus 2003 14:43 schreef JeroenH het volgende:[..]
quote:Ok
[..]
quote:Niet in de vorm zoals mensen willen denk ik, maar ik weet niet of er vraag naar is.
We hebben daar toch de wedstrijd-slowchattopics voor dacht ik zo? Daar worden al op grote schaal mening gevraagd en gegeven.
Ennieweej, bedankt!
En jij ook bedankt voor je compliment m.b.t. de fotowedstrijd. Ik ben erg blij met hoe het nu loopt. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik aan de fotowedstrijd Juli niet zoveel gedaan heb omdat ik op vakantie was.
Maar ik was ook bijzonder aangenaam verrast door het hoge niveau!
Ten eerste: Waarom staat dit topic niet sticky? Is toch handig zo met de nieuwe update? .
Ten tweede: camera gekocht! nog wel wat vraagjes erover Dit topic mag wel op slot .
quote:1: we hebben al drie sticky's lijkt me zat. Er staat een linkje in de FAQ toch?
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even 2 dingen.Ten eerste: Waarom staat dit topic niet sticky? Is toch handig zo met de nieuwe update?
.
Ten tweede: camera gekocht! nog wel wat vraagjes erover Dit topic mag wel op slot
.
2: die zit dicht nu idd dankje
quote:Staan alleen maar irritant bovenaan imho en zoveel wordt er nou ook weer niet afgeklaagd, kan die ene keer best ff dit topic worden gezocht vind ik
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Maar het maakt opzich toch niet uit hoeveel stickies er zijn?
.
Maargoed, 't is jullie forum
.
Er staat een vraag voor de FOT crew in jullie Forum-Crew topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |