abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11207500
Je zet na die taartkl.jpg[/img] toch geen enter he? Je moet in één keer doortypen.

Ik snap niet waarom het bij jou niet werkt. Heb je soms een Apple?

pi_11207592
Je eerste [/img] moet [img] zijn.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 18 juni 2003 @ 23:22:27 #103
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11207609

edit - Het was dat in 1 keer doortypen denk ik .... ik zat net al te zoeken in oude topics en vond er iets over:
Thumbnailen

Daar stond overigens niet dat het in 1 regel moest, bedankt Jeroen

[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 18-06-2003 23:25]

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_11207642
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 23:22 schreef elcastel het volgende:
[afbeelding]
Proficiat
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 18 juni 2003 @ 23:27:58 #105
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11207763
American_Nightmare bedankt
Misschien kun je het er even bijzetten in de faq of ben ik de enigste die deze fout maakt ...
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  FOK!fotograaf zaterdag 21 juni 2003 @ 19:35:19 #106
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11274887
vraagje:

misschien is het mogelijk om een algemeen lens-topic te openen...
voor vragen over aanschaf lenzen enzo...
of moeten we dat gewoon doe bij "advies aanschaf spiegelreflexcamera"?

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:46:27 #107
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11492346
Beetje onhandig van me om er over te beginnen nu JeroenH op vakantie is (hij was er mee bezig dacht ik), maar hoe zit het met de nieuwe Fotografie FAQ! (laatste update: 01-05-2003) ???
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:48:16 #108
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_11493502
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:35 schreef Xilantof het volgende:
vraagje:

misschien is het mogelijk om een algemeen lens-topic te openen...
voor vragen over aanschaf lenzen enzo...
of moeten we dat gewoon doe bij "advies aanschaf spiegelreflexcamera"?

Ik zou zeggen open er een! Een lenzentopic lijkt me een goed idee. Dat is ook een heel ander verhaal dan welke spiegelreflexbody je zou moeten kopen. Kan me niet voorstellen dat de modjes dit een slecht idee vinden.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:48:52 #109
3878 Vork
Manisch creatief
pi_11493517
Ga je gang zou ik zeggen, we zien wel wat het wordt.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 13:51:42 #110
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12029764
MOD's kunnen jullie effe de faq nalopen, de tweede alinea is een "update" over verlenging, maar we zijn blijvend. Verder in het resize gedeelte staat twee typo's (' Dagobert heeft steeds een rare apostrofe (hoe schrijf je dat) en er staat een loze [b] tag).
Verder een stuk beter zo.

Ik wou nog voorstellen om dit topic ook sticky te maken, dat kan sinds gisteren lijkt me, maar dat is ook weer niet nodig, want je plukt hem zo uit de faq....

zaterdag 26 juli 2003 @ 17:04:18 #111
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12032615
Morgenavond ben ik weer thuis. Dan of anders maandag zal ik de nodige aanpassingfen verrichten en nu ook met die nieuwe sticky's waar in gereageerd kan worden zal het een en ander misschien daarheen verhuizen, maar dat wil ik thuis nog even op m'n gemak bekijken wat het handigst is.
pi_12034427
Ik wil er ook wel naar kijken Vork, maar er zijn momenteel dingen in mijn IRL leven die harder om aandacht schreeuwen dan FOK, daarom post ik ook niet zoveel de laatste tijd.

Komt wel weer snel.

maandag 28 juli 2003 @ 12:35:50 #113
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_12064623
Vork wil je svp op mijn mail reageren?
  zondag 3 augustus 2003 @ 15:53:28 #114
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_12197681
Ik ben dan wel 2 weekjes op vakantie geweest en heb zodoende de fotowedstrijd niet echt goed heb kunnen volgen wil ik toch een complimentje maken richting de blauwen (en dat meen ik echt). Veel mensen waren nogal negatief gestemd na de vorige wedstrijd en wilden het voor gezien houden, maar bewezen is nu dat het ook normaal kan verlopen.
Chapeau!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 3 augustus 2003 @ 16:11:00 #115
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12197917

My pleasure hoor Kleine moeite opzich en levert wat moois op he

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:33:08 #116
20641 portier
pi_12278434
Ik heb een klacht, een vraag en een suggestie die ik hier even kwijt wil.

Om maar te beginnen met het slechte nieuws, mijn klacht gaat over de selectiviteit waarmee mensen worden aangepakt die grote foto's posten (niet resizen dus). Als iemand een foto op 700 post ipv de maximale 550 dan vind ik dat niet erg hoor, maar ik zie in sommige topics (digitale foto-topic bijvoorbeeld) gewoon een user die veel te grote foto's post waar nix aan wordt gedaan en een paar posts lager heeft een mod dan weer wel ingegrepen. Als je het tegen wilt gaan moet er toch een rechte lijn worden getrokken en ALLES worden ge-edit wat niet (redelijkerwijs) binnen de norm valt?

Goed, en dan mijn vraag. Er is nu een fototopic voor digitaal en voor analoog EN er is een "[centraal]beoordeel hier mijn foto-topic". Nu zie ik (met name in digitaal) nogal wat mensen om een mening vragen, wat eigenlijk ook best logisch is, aangezien je de foto's toch post om iemand er een mening over te laten geven. Dit wordt eigenlijk zelden gedaan, omdat (denk ik) iedereen zoiets heeft van, daar is een centraal topic voor..
Hoe moet dat nou? Is dat centrale topic niet een beetje overbodig eigenlijk?

Tot slot mijn suggestie. Tijdens de fotowedstrijd zijn er nogal wat mensen die graag een mening over hun foto willen (waaronder ik). Het is toch ook een manier om te leren. Is het misschien een idee om een apart topic te openen waarin iedereen (tijdens of na de stemronde, ik weet niet precies wat het handigste is) zijn/haar mening kan geven over de foto's? Gewoon in de vorm van Nick:mening enz. Het is even een werkje, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen doen. Ik ben zelf ook wel bereid mijn mening te geven, ook al zijn het veel foto's (waarbij je trouwens vaak een paar users op een hoop kan gooien waarvan je iets vindt).

Dus.. Zeg het maar

GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_12280091
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:33 schreef portier het volgende:
Om maar te beginnen met het slechte nieuws, mijn klacht gaat over de selectiviteit waarmee mensen worden aangepakt die grote foto's posten (niet resizen dus). Als iemand een foto op 700 post ipv de maximale 550 dan vind ik dat niet erg hoor, maar ik zie in sommige topics (digitale foto-topic bijvoorbeeld) gewoon een user die veel te grote foto's post waar nix aan wordt gedaan en een paar posts lager heeft een mod dan weer wel ingegrepen. Als je het tegen wilt gaan moet er toch een rechte lijn worden getrokken en ALLES worden ge-edit wat niet (redelijkerwijs) binnen de norm valt?
Mee eens. Maar ik denk dat ik voor alle mods spreek als ik zeg dat ook wij maar mensen zijn en dus niet alles zien. Ik heb, zeker overdag op mijn werk, maar ook 's avonds met dit weer echt geen tijd en/of zin om alle topics door te lopen op zoek naar grote foto's. Ik hou de topics waar het 'risico' op grote foto's groot is wel in de gaten, maar ik mis nog wel eens wat.
Je kunt uiteraard een handje helpen door grote foto's hier te melden of één van de mods een mailotje te sturen.
quote:
Goed, en dan mijn vraag. Er is nu een fototopic voor digitaal en voor analoog EN er is een "[centraal]beoordeel hier mijn foto-topic". Nu zie ik (met name in digitaal) nogal wat mensen om een mening vragen, wat eigenlijk ook best logisch is, aangezien je de foto's toch post om iemand er een mening over te laten geven. Dit wordt eigenlijk zelden gedaan, omdat (denk ik) iedereen zoiets heeft van, daar is een centraal topic voor..
Hoe moet dat nou? Is dat centrale topic niet een beetje overbodig eigenlijk?
Ik heb destijds de [centraal]digitaal/analoog-topics in het leven geroepen om de wildgroei aan de 'kijk mijn foto's eens!'-topics een beetje in te dammen. Ik heb het idee dat in het algemeen de mensen die in het digitaal/analllog topic posten er content mee zijn om hem te laten zien, terwijl de mensen die in het mening-topic posten dit echt bewust doen om hun foto bekritiseerd te krijgen. Ik zie er geen kwaad in dat deze topics naast elkaar bestaan, maar als jij mij kunt laten zien dat het echt nadelig is dan kunnen we daar best eens naar kijken.
quote:
Tot slot mijn suggestie. Tijdens de fotowedstrijd zijn er nogal wat mensen die graag een mening over hun foto willen (waaronder ik). Het is toch ook een manier om te leren. Is het misschien een idee om een apart topic te openen waarin iedereen (tijdens of na de stemronde, ik weet niet precies wat het handigste is) zijn/haar mening kan geven over de foto's? Gewoon in de vorm van Nick:mening enz. Het is even een werkje, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die dat wel willen doen. Ik ben zelf ook wel bereid mijn mening te geven, ook al zijn het veel foto's (waarbij je trouwens vaak een paar users op een hoop kan gooien waarvan je iets vindt).
We hebben daar toch de wedstrijd-slowchattopics voor dacht ik zo? Daar worden al op grote schaal mening gevraagd en gegeven.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:59:26 #118
20641 portier
pi_12280411
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:43 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Ok
quote:
[..]
Ok
quote:
We hebben daar toch de wedstrijd-slowchattopics voor dacht ik zo? Daar worden al op grote schaal mening gevraagd en gegeven.
Niet in de vorm zoals mensen willen denk ik, maar ik weet niet of er vraag naar is.

Ennieweej, bedankt!

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_12280740
Geen probleem! Feedback is leuk en goed. Mods hebben echt niet de wijsheid in pacht, en goede suggesties moeten altijd gedaan worden!

En jij ook bedankt voor je compliment m.b.t. de fotowedstrijd. Ik ben erg blij met hoe het nu loopt. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik aan de fotowedstrijd Juli niet zoveel gedaan heb omdat ik op vakantie was.

Maar ik was ook bijzonder aangenaam verrast door het hoge niveau!

zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:24:53 #120
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12325234
Even 2 dingen.

Ten eerste: Waarom staat dit topic niet sticky? Is toch handig zo met de nieuwe update? .

Ten tweede: camera gekocht! nog wel wat vraagjes erover Dit topic mag wel op slot .

zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:09:11 #121
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12327739
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even 2 dingen.

Ten eerste: Waarom staat dit topic niet sticky? Is toch handig zo met de nieuwe update? .

Ten tweede: camera gekocht! nog wel wat vraagjes erover Dit topic mag wel op slot .

1: we hebben al drie sticky's lijkt me zat. Er staat een linkje in de FAQ toch?

2: die zit dicht nu idd dankje

zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:10:34 #122
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12327759
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:09 schreef Dagobert het volgende:

[..]

1: we hebben al drie sticky's lijkt me zat. Er staat een linkje in de FAQ toch?

Maar het maakt opzich toch niet uit hoeveel stickies er zijn? .

Maargoed, 't is jullie forum .

zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:11:57 #123
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_12327782
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:10 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Maar het maakt opzich toch niet uit hoeveel stickies er zijn? .

Maargoed, 't is jullie forum .

Staan alleen maar irritant bovenaan imho en zoveel wordt er nou ook weer niet afgeklaagd, kan die ene keer best ff dit topic worden gezocht vind ik
pi_12467082
*kuch*

Er staat een vraag voor de FOT crew in jullie Forum-Crew topic.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12467961
hoi ik ben een newbie amateurtje met aspiraties en ik dank jullie voor de vele tips
erg mooie foto's hier goed uitgelegd, bijna geen flames
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')