quote:Screenshot
Op dinsdag 1 april 2003 19:04 schreef Vork het volgende:
Ik vind het best, maar ik zie 'm toch echt in Fotografie staan
Ik heb het hier bij mij op twee computers bekeken, en op een computer aan de andere kant van Hilversum staat ook toch ook echt in DIG.
Nou jij weer.
quote:Kijk dan ff naar het linkje dat je in die vorige post geeft
Op dinsdag 1 april 2003 19:11 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ik heb het hier bij mij op twee computers bekeken, en op een computer aan de andere kant van Hilversum staat ook toch ook echt in DIG.
Nou jij weer.
En dit is waarom hij in DIG staat
quote:
Ok gevallen als Computer herkent digicam niet.... gaan imho dus naar DIG omdat het niet over fotografie gaat maar meer over de techniek van de computer die niet werkt.FOT is voor Foto's en Camera's
DIG is voor Computerdingen
Een digitale camera zit op het randje, in dit geval vond ik hem beter in DIG passen.
quote:Ah ik zie het al, dit is een ander topic.
Op dinsdag 1 april 2003 19:11 schreef JeroenH het volgende:
ScreenshotIk heb het hier bij mij op twee computers bekeken, en op een computer aan de andere kant van Hilversum staat ook toch ook echt in DIG.
Nou jij weer.
Je linkte daarnet namelijk naar deze: Minolta Dimage E223
en die staat nog gewoon in Fotografie
quote:Ow, wat een rund ben ik ook.... excuses
Op dinsdag 1 april 2003 19:14 schreef Dagobert het volgende:
Kijk dan ff naar het linkje dat je in die vorige post geeft
quote:Okay, maar ik dacht dat het handig zou zijn om alles wat met fotografie te maken heeft naar FOT te halen. Zit hulpvaardig en kundig volk daar! (In DIG trouwens ook, begrijp me niet verkeerd).
En dit is waarom hij in DIG staat
Opgelost!
quote:topicstarter heeft `m 2 x gepost! 1x in dig en 1x in fot!
Op dinsdag 1 april 2003 19:03 schreef JeroenH het volgende:[..]
Hij staat nu toch echt in DIG. Wil je een screenshot zien? (En ja ik heb al gerefreshed)
quote:Imho zijn de DIGgers meer kundig op het gebied van snoertjes en driver en al die 'rommel' dan de fotters
Op dinsdag 1 april 2003 19:17 schreef JeroenH het volgende:Okay, maar ik dacht dat het handig zou zijn om alles wat met fotografie te maken heeft naar FOT te halen. Zit hulpvaardig en kundig volk daar! (In DIG trouwens ook, begrijp me niet verkeerd).
En als je een Fotter bent die er veel van af weet, kijk es in DIG
(ps. Ik wil hier natuurlijk niet het kleikjesgevoel mee bevorderen he, dit is puur ter illustratie )
quote:Ik kan niet anders zeggen: leuk opgepakt
Op dinsdag 1 april 2003 19:42 schreef Dagobert het volgende:
(ps. Ik wil hier natuurlijk niet het kleikjesgevoel mee bevorderen he, dit is puur ter illustratie )
Kan misschien niet regelmatig foto's en reacties posten maar elke dag check ik toch wel even of er wat nieuws is... Dankzij dit forum ben ik weer actief op Fok!...
Lees trouwens ook dat er toch een aantal Fokkers bijgekomen dankzij dit Forum en dat er zelfs een paar dankzij dit Forum zich in Fotografie zijn gaan interesseren. Dat vindt ik een goede zaak!
Van mij mag het blijven!!!
quote:Van mij ook, maar feit is dat ik dat niet beslis. Zoals het er nu voorstaat gaan we sluiten en verder in DIG en UVT
Op dinsdag 1 april 2003 21:44 schreef Milanees het volgende:
[...]
Van mij mag het blijven!!!
quote:Kun je zeggen wie dat wel beslist? Ik wil met die perso(o)n(en) wel eens discussiėren over het voortbestaan van FOT. Nu klinkt het allemaal zo 'van hogerhand'. Zo bureaucratisch zal FOK toch niet zijn?
Op woensdag 2 april 2003 00:13 schreef Dagobert het volgende:
Van mij ook, maar feit is dat ik dat niet beslis. Zoals het er nu voorstaat gaan we sluiten en verder in DIG en UVT
quote:Ja dergelijke beslissingen worden uiteindelijk gemaakt door de Forumadmins.
Op woensdag 2 april 2003 06:58 schreef JeroenH het volgende:
Kun je zeggen wie dat wel beslist? Ik wil met die perso(o)n(en) wel eens discussiėren over het voortbestaan van FOT. Nu klinkt het allemaal zo 'van hogerhand'. Zo bureaucratisch zal FOK toch niet zijn?
quote:Enig idee wat de criteria zijn om een forum open te houden?
Op woensdag 2 april 2003 00:13 schreef Dagobert het volgende:[..]
Zoals het er nu voorstaat gaan we sluiten en verder in DIG en UVT
Ik hoop echt dat fotografie open blijft. Fotografie is momenteel een enorme groeimarkt en nu de digitale camera's steeds goedkoper worden zijn er steeds meer mensen die er een aanschaffen, ergo het kan hier/Fotografie alleen maar drukker worden.
Maareh, wamaggut kosten om 't zakie hier open te houden?
quote:Enige dat ik weet is dat het dicht gaat omdat het een themaforum is en er al genoeg fora zijn. Dus niet omdat het slecht zou lopen oid.
Op woensdag 2 april 2003 11:29 schreef Huigie het volgende:[..]
Enig idee wat de criteria zijn om een forum open te houden?
Ik hoop echt dat fotografie open blijft. Fotografie is momenteel een enorme groeimarkt en nu de digitale camera's steeds goedkoper worden zijn er steeds meer mensen die er een aanschaffen, ergo het kan hier/Fotografie alleen maar drukker worden.
Maareh, wamaggut kosten om 't zakie hier open te houden?
Alleen nu zit ik met het volgende probleem: (misschien dom maar dat komt omdat ik nog maar net geregristreerd ben & dus minder ervaring):
als ik een foto wil plaatsen, staat er in FAQ wel aangegeven hoe het moet, maar dat begrijp ik niet want als je een foto als JPEG opgeslagen op de computer hebt, hoe moet het dan naar dit forum gekopieerd worden?
Kan iemand mij misschien het volledig uit leggen?
Bedankt
quote:je moet het plaatje op een andere site hebben staan ...
Op donderdag 3 april 2003 15:26 schreef hooiberg het volgende:
Ik vindt het dus echt geweldig dat hier een fotografie forum is.Alleen nu zit ik met het volgende probleem: (misschien dom maar dat komt omdat ik nog maar net geregristreerd ben & dus minder ervaring):
als ik een foto wil plaatsen, staat er in FAQ wel aangegeven hoe het moet, maar dat begrijp ik niet want als je een foto als JPEG opgeslagen op de computer hebt, hoe moet het dan naar dit forum gekopieerd worden?Kan iemand mij misschien het volledig uit leggen?
Bedankt
quote:Het is dus niet mogelijk om een foto die je zelf opgeslagen hebt op de comp. hier neer te zetten? Want bijv. bij macro fotografie zie ik wel foto's staan waarvan ik denk dat die niet op een site staan
Op donderdag 3 april 2003 15:27 schreef KidPaddle het volgende:[..]
je moet het plaatje op een andere site hebben staan ...
en dan mbv '[ img ] <link naar plaatje> [/ img ]' naar dat plaatje linken..
quote:nee,je moet `m eerst uploaden naar bijv:picserver,en vandaar kan je hem op `t forum plaatsen.
Op donderdag 3 april 2003 16:27 schreef hooiberg het volgende:[..]
Het is dus niet mogelijk om een foto die je zelf opgeslagen hebt op de comp. hier neer te zetten? Want bijv. bij macro fotografie zie ik wel foto's staan waarvan ik denk dat die niet op een site staan
quote:Nee. Het is heel simpel: je plaatje moet ergens op het internet te zien of te downloaden zijn, dan pas kun je hem hier in het forum plaatsen.
Op donderdag 3 april 2003 16:27 schreef hooiberg het volgende:
Het is dus niet mogelijk om een foto die je zelf opgeslagen hebt op de comp. hier neer te zetten? Want bijv. bij macro fotografie zie ik wel foto's staan waarvan ik denk dat die niet op een site staan
Dus bijvoorbeeld:
http://www.servernaam.nl/hooiberg/plaatje.jpg
of:
http://www.provider.nl/~hooiberg/plaatje.jpg
Ingewikkelder dan dat is het niet, pas als je dat voor elkaar hebt kun je de FAQ verder volgen met de IMG-tags etc.
Dat snap ik niet helemaal.
Ik zal de URL weghalen.
quote:Top
Op zaterdag 10 mei 2003 13:31 schreef JeroenH het volgende:
Je hebt gelijk, ik moet het nog een beetje leren allemaal. Ook wil ik het niet al te streng houden hierzo in FOT, dat kan gelukkig ook.Ik zal de URL weghalen.
Verder een topforum trouwens!
Of moet ik een vakantiefoto topic maken?
Oke, ik begrijp dat een forum ge-mod moet worden maar als er direct een slot op wordt gezet kan ik me voorstellen dat je reacties krijgt.
Ik kom zelf ook regelmatig op dit forum en deze nieuwe regel dat het perse in een "laat je foto zien" topic moet dat is mij ook geheel nieuw.
Was het niet op zijn plaats om in eerste instantie de gebruikers te waarschuwen?
Daaarnaast is zo'n "laat je foto zien" topic leuk maar enorm onoverzichtelijk.... als je iets gepost heb en alle 20 pagina's na jou post moet uitzoeken of er nog iets voor jou tussen zit???????????
Ik denk dat er hier iets aan beleid moet veranderen..... by the way, als je toch aan het modden bent... verwijder dan even alle troep uit dit forum want dat hoor je dan ook te doen.
Hierbij mijn menig, ik hoop dat we op een positieve manier verder kunnen met dit forum.
Greetz
Fish_
JeroenH is nog niet zo lang mod, en is learning 'on the job'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |