abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2004 @ 08:38:21 #251
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17138084
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 23:19 schreef bugeye het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ik een topic kan vinden met foto's in het teken van scherptediepte?
vind ik wel mooi
Hier vind je vast wel iets!
Foto's waarin scherptediepte centraal staat
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_17167106
Hey Ouwesok, benje alles het centraliseren?

Kzie elke dag wel weer een nieuw [centraal] topic

Niet erg ofzo, maar zo erg was de wildgroei van topics toch niet of wel?

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 14 februari 2004 @ 20:41:50 #253
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_17179918
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:44 schreef metallicattim het volgende:
Hey Ouwesok, benje alles het centraliseren?

Kzie elke dag wel weer een nieuw [centraal] topic

Niet erg ofzo, maar zo erg was de wildgroei van topics toch niet of wel?

Waar wel wat wildgroei dreigt is bij de cameragebonden topics. Wanneer een camera echt hot is heb ik er geen moeite mee zoals bij de EOS300D, de Nikon D70 en de Canon A-serie. De laatste dagen dreigde er voor ieder MA-nieuwtje een topic open te gaan met als enige inhoud "o wat is ie mooi" . Dat hebben we geprobeerd te centraliseren.

Voor het overige kan ik me niet herinneren dat ik erg veel heb geopend de laatste dagen anders dan nieuwe deeltjes van volle topics

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_17256700
Euh ouwesok, misschien is het een idee om te zorgen voor een sponsor voor fok(of voor dit forum zodat we geld sparen en alleen een paar fanatieke lui goedkoop(dus met sponsor geld ) spul in kunnen kopen o.i.d) in dit forum! bijvoorbeeld dan canon, nikon enz reclame maakt net zoals Achmea in Werk en Geldzaken!

ik kreeg een ingeving he

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  Redactie Games woensdag 18 februari 2004 @ 01:11:39 #255
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_17274919
Niet echt een klacht, maar ik zit net de FAQ door te lezen om wat tips te kunnen vinden betreft digitale fotografie...
quote:

Zijn er tot slot nog dingen die ik moet weten?
Ja! JeroenH heeft ooit een uitgebreide uitleg geschreven over de Digitale camera, de functies, technische verklaringen verschil in merken, prijs, kwaliteit noem het maar op. Voor iedereen die van plan is om een digitale camera aan te schaffen is het zeer raadzaam om deze Digitale Camera bijbel eens rustig door te lezen. Hierin is een hoop uitleg en informatie te vinden.

Die link naar "Digitale Camera bijbel" wijst naar de FAQ van [DIG] maar ik kom dus niets te weten over "Tips" van het nemen van foto's met een digicam in verschillende situaties (of komt dit gewoon overeen met conventionele analoge camera's )

Ik bedoel hier bijvoorbeeld: Nacht/donker/concerten/landschappen/lichtshows in het donker/pasfoto's/portretfoto's/Zwart-wit/verschillende lichtsituaties.
(Waar moet je op letten als je een foto wil nemen in een bepaalde situatie?)

En dan met name waar een bepaald type digitale camera voor geschikt is. Ik begrijp best dat een 2.0 MP camera genoeg is voor fotootjes op een website, maar als je complete landschappen en cultuurhistorische/musea materiaal wil gaan fotograferen (eventueel bewerken) dat je weer een ander type toestel nodig hebt Toch?

Nofi, maar ben een beetje in de fotografie gaan interesseren en enkele boeken al door gekeken, maar wat ik heb kunnen vinden gaan betrekkelijk summier op Digitale Camera's in. En ik wil wel een beetje voorkennis ontwikkelen voordat ik besluit een digicam te kopen

Maar goed, ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 1 maart 2004 @ 09:58:42 #256
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_17440359
Ïn het topic Ik zoek een digitale camera vind je veel van die info terug. Wat je er niet terugvindt kan je daar ook vragen, er zijn veel mensen die er best wat verstand van hebben.

Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera Topic deel 7
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 1 maart 2004 @ 19:33:39 #257
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_17447952
Stom vraagje maybe maar is de 'zoek-optie'verdwenen op FOK???
Hoe kan je oude topics nu terug vinden.
Waarschijnlijk kijk ik er overheen,maar goed!! help me...
  maandag 1 maart 2004 @ 20:38:33 #258
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17449541
quote:
Op maandag 1 maart 2004 19:33 schreef Caar2 het volgende:
Stom vraagje maybe maar is de 'zoek-optie'verdwenen op FOK???
Hoe kan je oude topics nu terug vinden.
Waarschijnlijk kijk ik er overheen,maar goed!! help me...
De zoek optie komt heus wel weer terug ,dit heeft tijd nodig! na de migratie van het forum waren de belangrijkste prioriteiten het opstarten van het forum en de frontpage,het fotoboek en de search komen vanzelf wel weer terug,nog ff geduld
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  vrijdag 5 maart 2004 @ 14:18:00 #259
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_17514646
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')