quote:mijn auto is duur, ook mijn weekenden zijn redelijk €.
Op maandag 3 maart 2003 16:40 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Sire: kinderen hebben het druk, van wie zouden ze dat nou hebben.Misschien iets dichter bij je werk gaan wonen of werk dichter bij je huis zoeken. Dat scheelt je een hoop tijd in dat schema.
En om nou iedere avond tot 22 uur weer bij te klussen
Tsja, je mag ook aan jezelf denken
Hoe geef je dat geld nu uit wat je verdient ?
op naar een koopwoning!
Kinderen hebben het druk, en 20 jarigen helaas ook but i love it ! it's my life!
Verder ga ik vrijdags altijd pilsen met de mannen wordt het meestal iets van 4 uur waarna ik rond half 11 ofzo opsta s'middags werken, zaterdags wordt het meestal 5 uur waarna ik de volgende dag om 8 uur in de voetbal kantine moet zijn. Zondag middags altijd werken (horeca) en zondag avonds altijd stappen bij bruins. De enige echt vrije dag is maandag; dan slaap ik altijd lekker uit (tot een uur of 1) en doe ik op sporten en cafe zitten eigenlijk niets.
Dus samengevat 5 uur slapen per dag; voltijd student; veel sporten en zo'n 20 uur werken in de week.
Verder ben ik altijd erg opgewekt en kan ik op vakantie ofzo ook wel een week lang elke nacht op 4 uurtjes teren.
By the way; een vriend van mijn broer zit altijd net zo lang als mij in de kroeg , alleen moet hij er nog een uurtje eerder uit! Gaat ook al 2 jaar goed ! 't is gewoon gewenning!
PS: als je wilt weten waarom ik nu thuis ben is het omdat ik morgen vroeg tentamen heb en aan het leren ben.
Ik slaap nu voornamelijk 's middags en 's ochtend. Dit ook omdat ik veel meer van de nacht geniet dan van de dag.
ik slaap denk ik gemiddels zo'n 6 uurtjes per nacht
soms meer meestal minder
ach je leeft maar 1x
quote:omg eten achter je pc. beetje een symptoon van verslaving???
Op vrijdag 28 februari 2003 12:37 schreef Brendovic het volgende:
Eten achter je pc, tel je winst maar uit
eerst stond ik om 6 uur smorgens op, en ging ik om 1 a 2 uur snacht slapen...
ging goed, niet moe!
nu doe ik heel veel fitness en kickboxen per week..
sta ik om 07:15 op, en om 22/23uu vallen mijn ogen toch echt dicht
Minder dan 8 uur slaap per nacht kan natuurlijk wel voor een keertje, maar als dat elke keer een aantal keren voorkomt dan ben je uiteindelijk de lul.
Mijn dagen zijn erg wisselend, maar centraal staat sporten, aangevuld met wat studeren. Redelijk vroeg naar bed en niet al te vroeg weer op zodat ik altijd een uur of 8 slaap heb. Zo hou ik het in ieder geval wel vol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |