abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8903280
quote:
Op maandag 3 maart 2003 16:40 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Sire: kinderen hebben het druk, van wie zouden ze dat nou hebben.

Misschien iets dichter bij je werk gaan wonen of werk dichter bij je huis zoeken. Dat scheelt je een hoop tijd in dat schema.

En om nou iedere avond tot 22 uur weer bij te klussen Tsja, je mag ook aan jezelf denken Hoe geef je dat geld nu uit wat je verdient ?

mijn auto is duur, ook mijn weekenden zijn redelijk €.
maar het grootste gedeeldte geef ik uit aan mijn spaarrekening en van tijd tot tijd nieuwe pc.

op naar een koopwoning!

Kinderen hebben het druk, en 20 jarigen helaas ook but i love it ! it's my life!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_8921188
Ik slaap doordeweek ook maar 5 uur.Vrijdags en zaterdags werk ik tot half 6 snachts en slaap dan ook maar 5 uur in het weekend ik hou het nog steeds vol.Soms als ik erg moe ben ga ik wel op zondag om 10 uur slapen
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:56:34 #53
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_8922269
Lig door de weeks altijd rond half 2 a 2 (uitschieters naar 3 uur zijn er ook als het gezellig is maar daar krijg ik wel last van) in bed, en sta op om half 8. Kleine 5 uur dus. Ben student (uni) en alles gaat prima! Ga drie keer in de week sporten en ook zeer regelmatig naar het cafe/keet/kantine kleine dorpje (3 keer door de week ofzo) Tja verklaar me voor gek maar als ik bijvoorbeeld donderdags moet werken (horeca) en ben om 12 uur klaar ga ik vaak nog ff naar het dorp naar de jongens, een biertje drinken.

Verder ga ik vrijdags altijd pilsen met de mannen wordt het meestal iets van 4 uur waarna ik rond half 11 ofzo opsta s'middags werken, zaterdags wordt het meestal 5 uur waarna ik de volgende dag om 8 uur in de voetbal kantine moet zijn. Zondag middags altijd werken (horeca) en zondag avonds altijd stappen bij bruins. De enige echt vrije dag is maandag; dan slaap ik altijd lekker uit (tot een uur of 1) en doe ik op sporten en cafe zitten eigenlijk niets.

Dus samengevat 5 uur slapen per dag; voltijd student; veel sporten en zo'n 20 uur werken in de week.

Verder ben ik altijd erg opgewekt en kan ik op vakantie ofzo ook wel een week lang elke nacht op 4 uurtjes teren.

By the way; een vriend van mijn broer zit altijd net zo lang als mij in de kroeg , alleen moet hij er nog een uurtje eerder uit! Gaat ook al 2 jaar goed ! 't is gewoon gewenning!

PS: als je wilt weten waarom ik nu thuis ben is het omdat ik morgen vroeg tentamen heb en aan het leren ben.

Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  maandag 31 maart 2003 @ 04:54:50 #54
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9477748
Ik heb mijn ritme omgedraaid. En kom ook zo tot 4 a 5 uur slaap per dag. Dit heb ik de afgelopen jaren steeds gedaan. In de maand Maart heb ik eens wat langer geslapen, wat een slecht effect op me had. Vaak was ik moe en mijn luiheid nam toe. Ik maakte nachten van 14 uur slaap. Op zich zou ik dit ook kunnen opvatten als een teken dat ik te weinig slaap heb gehad, maar daar ik me momenteel in een cruciale fase bevind, zal ik dat moeten negeren.

Ik slaap nu voornamelijk 's middags en 's ochtend. Dit ook omdat ik veel meer van de nacht geniet dan van de dag.

Dizzy new heights..
  maandag 31 maart 2003 @ 10:39:54 #55
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_9479151
Ik slaap gemiddeld 7 tot 8 uur per dag, meestal ga ik om een uur of 11 nog ff achter de computer zitten. Vroeger werd het zo vaak 1 uur voordat ik m'n bed in dook, tegenwoordig stop ik om 12 uur omdat ik toch alleen maar onzinnige dingen achter de computer doe.
pi_9481433
ik ben al 3 jaar brak op mn werk omdat ik veels te weinig slaap
maar als ik klaar ben met werken voel ik me weer fit

ik slaap denk ik gemiddels zo'n 6 uurtjes per nacht
soms meer meestal minder
ach je leeft maar 1x

pi_9481483
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 12:37 schreef Brendovic het volgende:
Eten achter je pc, tel je winst maar uit
omg eten achter je pc. beetje een symptoon van verslaving???
pi_9481494
ik slaap meestal 7 uur per nacht. normaal is 8 uur.
  maandag 31 maart 2003 @ 12:55:11 #59
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_9481711
nou, als het ff meezit wil ik toch wel acht uurtjes pitten hoor, anders dan ben ik zwaar chagrijnig en heb ik nergens zin in. alleen maar lekker mensen afblaffen en op dingen kankeren die tegenzitten.
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
  maandag 31 maart 2003 @ 13:29:34 #60
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_9482434
Ga maar eens ECHT sporten, dan hou je t niet meer vol...

eerst stond ik om 6 uur smorgens op, en ging ik om 1 a 2 uur snacht slapen...
ging goed, niet moe!

nu doe ik heel veel fitness en kickboxen per week..

sta ik om 07:15 op, en om 22/23uu vallen mijn ogen toch echt dicht

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_9482489
Zo te lezen wil ik echt niet ruilen met de meesten hier. De hele dag is gecentreerd rondom het werken. Laat naar bed, vroeg weer op en voor de rest werken, eten, tv kijken.

Minder dan 8 uur slaap per nacht kan natuurlijk wel voor een keertje, maar als dat elke keer een aantal keren voorkomt dan ben je uiteindelijk de lul.

Mijn dagen zijn erg wisselend, maar centraal staat sporten, aangevuld met wat studeren. Redelijk vroeg naar bed en niet al te vroeg weer op zodat ik altijd een uur of 8 slaap heb. Zo hou ik het in ieder geval wel vol.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')