abonnement Unibet Coolblue
pi_583759
Het Topic Hoe lang blijft Hieke bij Farid bestaat al. Maar meer voor de hand liggend is de vraag, "Hoe lang blijft Farid bij Hieke"?

Als hij goochem is niet lang.
bespaart hem een hoop ellende.
Hieke was mijn favoriet voor de eindoverwinning. Dus wat dat betreft jammer.
Als Farid alle beelden in het juiste perspectief ziet, zegt hij tegen Hieke Doeiii...

Hieke blij. En over een half jaartje Farid ook blij.

  maandag 25 december 2000 @ 02:39:25 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_583768
Vroeger had je nog wel eens zo'n leuk polletje Coos

Ik gok 2 weken...
Dan is ie pleite als ie slim is

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_583779
quote:
Op 25 december 2000 02:33 schreef Coos het volgende:
Het Topic Hoe lang blijft Hieke bij Farid bestaat al. Maar meer voor de hand liggend is de vraag, "Hoe lang blijft Farid bij Hieke"?

Als hij goochem is niet lang.
bespaart hem een hoop ellende.
Hieke was mijn favoriet voor de eindoverwinning. Dus wat dat betreft jammer.
Als Farid alle beelden in het juiste perspectief ziet, zegt hij tegen Hieke Doeiii...

Hieke blij. En over een half jaartje Farid ook blij.


Tjeeeezus....
Je hebt zelf zeker geen kinderen, hè Coos, anders kon je zo nooit praten.
  maandag 25 december 2000 @ 02:47:53 #4
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_583783
Is Indy van Farid en Hieke, of had Hieke Iny al toen ze hem leerde kennen..??
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_583786
quote:
Op 25 december 2000 02:39 schreef Sanne het volgende:
Vroeger had je nog wel eens zo'n leuk polletje Coos
Ja toen was ik nog jong en onbedorven Sanne.
Na meerdere moderator-oorlogjes vanaf de zijlijn gevolgd te hebben besloot ik Low Profile te blijven. Ik mis best een hoop lui. Jij/jullie weten wie ik bedoel. Het is voor mij dan ook niet zo leuk als vorig jaar.

Overigens, Elnocotech is hier en daar toch een soort 'begrip' geworden.
Dankzij de Iwan 2.1!

Het kan raar gaan op internet.

pi_583787
quote:
Op 25 december 2000 02:47 schreef _joepie_ het volgende:
Is Indy van Farid en Hieke, of had Hieke Iny al toen ze hem leerde kennen..??
Ik dacht eigenlijk dat hij de vader was maar nu begin ik ook te twijfelen....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 25 december 2000 @ 02:52:17 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_583788
Overigens, Elnocotech is hier en daar toch een soort 'begrip' geworden.
Dankzij de Iwan 2.1!

Elnocotech!!!
Coos de tranen springen in mijn ogen, zou ik dan toch iets van een kerstgevoel (al is het maar een sprankje) in mij hebben?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_583790
Lieve Moor, ik heb zelf wel een dochter, (bijna vijftien) maar wat niet gaat dat gaat niet.
Leuk bij elkaar blijven voor de kinderen??
Kom nou.

En p.s.

Ik heb ook een vrouw en die denkt er net zo over.

pi_583796
quote:
Op 25 december 2000 02:49 schreef fashionably_late het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat hij de vader was maar nu begin ik ook te twijfelen....
Twijfelen????

Hallo, waarom zeg???

Faird's vader is een marrokaan, en Indy lijkt precies op een nichtje van mij dus ik twijfel geen moment dat Indy haar mooie donkere krullen en haar voorkomen toch echt wel van Paps kant heeft.

Waarom zou je twijfelen eigenlijk?

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  maandag 25 december 2000 @ 02:59:43 #10
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_583801
quote:
Op 25 december 2000 02:56 schreef Xamira het volgende:
Twijfelen????

Hallo, waarom zeg???

Faird's vader is een marrokaan, en Indy lijkt precies op een nichtje van mij dus ik twijfel geen moment dat Indy haar mooie donkere krullen en haar voorkomen toch echt wel van Paps kant heeft.


en Hieke is blond..?? of doet m'n tv weer raar..??
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_583803
quote:
Op 25 december 2000 02:59 schreef _joepie_ het volgende:
en Hieke is blond..?? of doet m'n tv weer raar..??
Nee hoor, je TV is prima, alleen Hieke is gewoon een Hollandse meid en bij Indy zie je toch overduidelijk dat er " een tintje" doorheen zit Joepie
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_583805
Pfffff, oftewel hoe melk je een topiconderwerp nog maar eens tot op de bodem uit : door de topiczin om te draaien!

Sjees, je moet er maar opkomen, what's next, Patty Brard bij Ferdi, het concept heeft vd Tonnekreek verneukt, Willibrord gaat trouwen met Hummie.

*Bep wenst Coos gezellige dagen toe

  maandag 25 december 2000 @ 03:04:58 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_583808
Het concept heeft vd Tonnekreek verneukt

die vinnuk eigenlijk wel geinig

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_583831
quote:
Op 25 december 2000 02:52 schreef Coos het volgende:
Lieve Moor, ik heb zelf wel een dochter, (bijna vijftien) maar wat niet gaat dat gaat niet.
Leuk bij elkaar blijven voor de kinderen??
Kom nou.

En p.s.

Ik heb ook een vrouw en die denkt er net zo over.


Lieve Coos (aanhef vanwege kerstmis

je mist m'n punt: het ging mij om de inschatting van Hieke en haar moeder-zijn. In mijn ervaring is een moeder tot veel meer wegcijfering in staat dan je denkt, omwille van het welzijn van haar kind. Ik geloof dus niet dat Fahrid 'een hoop ellende hoeft te krijgen', en ik meen ook te hebben gezien, dat die twee veel meer overeenstemming hebben met elkaar, dan wij er hier van maken.

Ik zeg dus niet dat 'het te allen tijde maar vanwege de kinderen volgehouden moet worden', ik zeg dat deze twee het best vol zullen houden en een nieuwe fase in hun verstandhouding in zullen gaan, mede dankzij Hieke's ervaringen met zichzelf in het BB-huis.

pi_583901
Sjéésss Moor, (was kerstmis maar weer voorbij!!)
Zo had ik je niet begrepen. Ben het zeker met je eens!!!

Maar mis toch bij Hieke zelfs maar iets van warmte.

Het is heel koud allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 25-12-2000 04:14]

pi_583912
Coos, dan moet je vast die aflevering gemist hebben waarin Hieke een videofilmpje van Indy te zien kreeg!
pi_583926
Sorry Bep, voor alle duidelijkheid, t.o.v. Farid.
pi_583932
Ach lieverd, wat weten wij daar nou van, we kunnen er nog tig topics over door blijven speculeren en gissen, elk woordje wat ze tegen hem zei toen ze het huis uit kwam op een weegschaaltje leggen, elke beweging die ze naar hem maakte of juist niet van alle kanten beredeneren.

Maar waarom, dat vraag ik me ik de hele avond al af.

pi_583935
quote:
Op 25 december 2000 04:53 schreef Tante Bep het volgende:

Ach lieverd,


Bep, de kerstgedachten krijgen de overhand bij jou.

Ik ga nog even beneden op het casema kassie kijken en dan tukken.
Ben het zat.

pi_583939
quote:
Bep, de kerstgedachten krijgen de overhand bij jou.
Nee hoor Coos, ik heb er echt een reden voor dat ik me dat afvraag nl.:
quote:
Ben het zat.
  Redactie Frontpage maandag 25 december 2000 @ 18:27:42 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_585161
Wat een raar wijf zeg, ze draaide haar hoofd steeds weg toen F haar wilde kussen. Ik mis iets kleins, zei ze 4 keer. Niet eens bezorgd hoe erg dat kind eraan toe is

Jammer dat ze niet NA kerst eruit werd gestemd.

pi_585188
quote:
Op 25 december 2000 18:27 schreef SunChaser het volgende:
Wat een raar wijf zeg, ze draaide haar hoofd steeds weg toen F haar wilde kussen. Ik mis iets kleins, zei ze 4 keer. Niet eens bezorgd hoe erg dat kind eraan toe is

Jammer dat ze niet NA kerst eruit werd gestemd.


ff open deuren:
1. Met "iets kleins" bedoelde ze Indy...
2. Haar hoofd draaide ze bij om het gefluiter van Farid beter te horen.
3. Had haar iid ook na kerst 'gegund', consequentie was dan ws dat Sjors mazzel had gehad. Dat hij 'moet' blijven vind ik ook wel leuk
  Redactie Frontpage maandag 25 december 2000 @ 18:45:39 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_585212
ja, dat ze haar dochter bedoelde weet ik ook wel. Wat meer aandacht aan die vriend van haar was wel op zijn plaats geweest. En die hele Georgie kan me gestolen worden, ik had H nog wel ff willen zien huilen. De trut
pi_585233
Geef je geen ongelijk...
Hoe vind je Dirk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')