quote:Age of Mythology box gekocht
Op vrijdag 28 februari 2003 10:44 schreef Gijsje het volgende:[..]
Ehm ja moet het alleen niet in die kut DVD hoesjes zitten... zo jammer ook met simcity 4 verwachte een mooi boek werk over elk gebouw en zo maar nee.... een boekje met 25 halve a4tjes
Met miniatuur, poster, A3 layins, een dvd met the making of etc ... Fuck, zo moeten alle games weer uitgebracht worden ![]()
(offtopic sorry!)
quote:Eigenlijk wel kijk maar naar het boekje van de XCOM series of van Civilization 2 en 3 heb je teminste wat aan als je een grote boodschap op de wc moet doen
Op vrijdag 28 februari 2003 10:45 schreef Markster het volgende:[..]
verwacht je een heel boekwerk dan
Heb trouwens ook wel een aantal games gekocht die gewoon in mijn collectie moesten. Dat heb ik ook met dvd's, sommige wil ik wel een keer zien, maar die ga ik niet perse kopen, dus dan verliezen ze toch niks
En sommige DVD's die moet ik gewoon in mijn collectie hebben ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TechXP op 28-02-2003 10:53]
quote:ik had ge-edit
Op vrijdag 28 februari 2003 10:45 schreef Gijsje het volgende:[..]
Eigenlijk wel kijk maar naar het boekje van de XCOM series of van Civilization 2 en 3 heb je teminste wat aan als je een grote boodschap op de wc moet doen
Ik las daarna dat het letterlijk in je verhaaltje stond ![]()
Maar wat kan je over simcity allemaal vertellen
Ja misschien meer tips enzo, maar om nou over elk gebouw wat te vertellen
Weetje hoeveel gebouwen er zijn
Ik kopieer bij het leven en er is geen haar op mijn hoofd die zich daarvoor schaamt.
quote:Ja ok maar toch heb je ooit de Xcom spelle gespeeld / gekocht ?? zat een heel boek werk bij met een heel verhaal over het spel en de aarde van die tijd. ( spel gaat over ufo's en aliens
Op vrijdag 28 februari 2003 10:50 schreef Markster het volgende:[..]
ik had ge-edit
Ik las daarna dat het letterlijk in je verhaaltje stond
Maar wat kan je over simcity allemaal vertellen
Ja misschien meer tips enzo, maar om nou over elk gebouw wat te vertellen
Weetje hoeveel gebouwen er zijn
Gewoon veel info is leuk en je leeft ze meer in bij een spel ik heb die spellen echt grijs gespeeld en soms trek ik nog wel eens XCOM 3 uit de kast 1 en 2 doen het helaas niet meer op mijn pc ![]()
En bij simcity ehm ja weenie waarom niet over elk gebouw voel me dan meer betrokke bij het spel volges mij
Maar een spel van een kleine ontwikkelaar, die zichtbaar veel moeite in een spel heeft gestopt, en niet bijvoorbeeld een spel te snel op de markt heeft gebracht uit financiele overwegingen, daarvoor heb ik veel meer sympathie, en die spellen ben ik dan ook veel sneller geneigd te kopen (als ik er het geld voor heb op dat moment).
quote:Veel info is idd leuker, als je een spel download speel je wel, maar vaak weet je de achtergrond van het verhaal helemaal niet
Op vrijdag 28 februari 2003 10:59 schreef Gijsje het volgende:[..]
Ja ok maar toch heb je ooit de Xcom spelle gespeeld / gekocht ?? zat een heel boek werk bij met een heel verhaal over het spel en de aarde van die tijd. ( spel gaat over ufo's en aliens
) Hoe ze de aarde kwamen bezoeke en hoe de eerste gevechte verliepen verhalen van soldate die tegen ze vochten. Kranteberichies en foto;s en info over wapens en zo.
Gewoon veel info is leuk en je leeft ze meer in bij een spel ik heb die spellen echt grijs gespeeld en soms trek ik nog wel eens XCOM 3 uit de kast 1 en 2 doen het helaas niet meer op mijn pc
En bij simcity ehm ja weenie waarom niet over elk gebouw voel me dan meer betrokke bij het spel volges mij
Ik ben toen besloten om radicaal te stoppen met warez. Mede door mijn goede ervaring met games als FF7, RE en MGS (games die mij daadwerkelijk boeide) heb ik toen besloten een PS2 te kopen! Ondanks diverse aanbiedingen heb ik hem niet laten ombouwen. Ik koop nu gewoon mijn games en ik heb er naar mijn idee veel meer plezier van! Niet alleen het spelen (je zet toch door als je geld eraan heb uitgegeven) maar ook het lezen van previews/reviews en vooral het ouwhoeren op Fok hebben ervoor gezorgd dat ik nog nooit zoveel plezier aan games heb gehad! Ik ben nu zelf begonnen met het verzamelen van games (origineel) die ik in mijn warez-tijd heb gemist of gekopieerd heb gespeeld (FF7, MGS).
No more warez for me! ![]()
Oh ja, een boekjes roeleren!
quote:Dat ik het helemaal met je eens ben.
Op vrijdag 28 februari 2003 10:17 schreef Strolie75 het volgende:[een heleboel]
Jullie mening graag.
V.
Ben ik trouwens de enige die door het uitproberen van spellen (en muziek, maar dat terzijde) juist meer is gaan uitgeven in plaats van minder?
quote:Hoe zielig die kindjes ook zijn, ik vind het geen excuus, sorry.
Op vrijdag 28 februari 2003 14:22 schreef donald_dick het volgende:
ik heb een flash linker voor me gameboy A omdat ik veel op reis ben en op school kan gamen. ik revieuw ook spellen voor een website voor zieke kinderen maar zij en ik hebben geen geld om steeds nieuwe spellen aan te schaffen en we mogen zo ook niet in bruikleen.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:14 schreef Smots het volgende:
Ik denk dat ik mag aannemen dat mensen wel weten hoe ik over warez denk.
Warez downloaden=diefstal
C'est simple. Daar is geen kutsmoes tegenop gewassen.
V.
quote:oh? heb jij eens op de oncologieafdeling gewerkt? hoe zou jij het vinden als je daar 4 maanden ligt in bed ? dan dank je god op je blootte knietjes dat je weg mag?
Op vrijdag 28 februari 2003 21:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoe zielig die kindjes ook zijn, ik vind het geen excuus, sorry.
Nee, ik keur dit niet goed bij mezelf.
En nee, dit is zeker niet de mening van heel Fok!. Nogmaals, warez mogen niet op Fok!, indien iemand zoiets ging denken nu.
kijk maar naar C&C .. die formule is zoooo uitgemolken
paar nieuwe graphics
hup.. weer een 'nieuw' spel
ik download een spel
speel het 3 uurtjes en dan ben ik ze beu
tenzij lucasarts weer begint met fantsoenlijke adventures koop ik niks (die 3d zooi zuigt)
laatste spel wat ik kocht was heart of darkness
had ik 3 jaar op gewacht
was lineair.. en binnen 1 dag uitgespeelt.. en daar betaalde ik dan 99 gulden voor..
quote:das dan lang geleden..dat spel i nu meer dan 3 jaar oud.. ik hebhem ook nog orgineel
Op vrijdag 28 februari 2003 23:10 schreef MegA het volgende:
tegenwoordig zijn spellen leuk voor een paar uur speelplezier
laatste spel wat ik kocht was heart of darkness
Ik snap niet hoe het meest elementaire proces van onze economisch systeem (namelijk: Het 'spel' van Vraag en Aanbod) door mensen zo makkelijk over het hoofd gezien.
Blijkbaar willen mensen wel dingen hebben, maar daar niet voor betalen. Ik snap wel dat de dingen duur zijn, maar dat hoort bij het spel. Indien mensen niet willen betalen omdat de prijs te hoog, dan wordt de aanbieder bijna gedwongen zijn prijzen te verlagen om, tov. de concurrenten, het hoofd boven water te houden (tenzij we te maken hebben met een kartel, maar daar ga ik niet van uit). Echter als zo'n prijsverlaging niet tot hogere omzet leiden omdat de vraag al is voldaan dmv. het downloaden, wat heeft zo'n prijsverlaging dan voor zin?
Mensen die zeggen van "Ik koop toch nooit", stuitten op een paradox omdat ze het in principe hun vraag naar het product hebben vervuld, maar daarvoor niets heeft betaald. Het komt neer dat we gewoon te gierig zijn om te betalen.
Mensen, we zouden allemaal elkaar moeten aankijken en tegen elkaar moeten zeggen van:
We moeten niet downloaden;
We zouden moeten kopen indien we het willen.
de meeste spellen hebben een online functie die alleen met een officiele key werkt
Unreal etc
die verkopen dus ontzettend goed
de meeste warez zijn nog altijd programma's etc
ik durf te wedden dat de meeste fokkers een illegale versie hebben van hun OS..
dat komt vooral omdat ik geen spelfanaat ben. na een dag of 2 ben ik wel uitgekeken op een spel. dat heb ik tot nu toe met elk spel gehad.
heb me nog nooit schuldig gevoeld dat ik spellen download. voel me ook niet verantwoordelijk voor de succes van een spelontwikkelaar (die al een smak geld binnenheeft voor het uitbrengen van het spel alleen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |