quote:Ja dat komt wel een keer, ooit wil ik wel FFX hebben.
Op zondag 2 maart 2003 13:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voor je het weet game je ook nog FFX !
quote:Ik neem aan dat als je 'm zo neer kunt zetten het ook niet slecht voor de cd's is
Op maandag 3 maart 2003 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n vertical stand voor je PS2, is dat wat? Kwa ruimte is het wel beter in mijn tv kast, maar is dat wel goed voor je cd's/games/dvd's??
quote:bron: http://www.computerandvideogames.com
JAK & DAXTER 2 CONFIRMED!Told you so. Naughty Dog announces a sequel to the excellent PS2 platform adventure
Naughty Dog has confirmed it is working on a sequel to inventive adventure Jak and Daxter: The Precursor Legacy, following our revelation last week.
Speaking at the D.I.C.E 2003 summit in the US, Naughty Dog founder and co-president Jason Rubin confirmed to attendees that a sequel to the PS2 title was indeed in the works. No further details were revealed, but full, official confirmation is expected very soon.
Expect the game to be on show at E3 in May.
Goed nieuws! Ik vond J&D een geweldige game en ben benieuwd naar dit nieuwe deel.
quote:Ja dat is wel zo, maar ikzelf vind het nogal wat... (ben conservatief
Op maandag 3 maart 2003 18:20 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik neem aan dat als je 'm zo neer kunt zetten het ook niet slecht voor de cd's is
.
quote:Heb hem zelf verticaal staan en nog geen last gehad, maar ik draai er geen cd's of DVD mee.
Op maandag 3 maart 2003 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja dat is wel zo, maar ikzelf vind het nogal wat... (ben conservatief
)
quote:Top eind 2003
Op maandag 3 maart 2003 18:23 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
bron: http://www.computerandvideogames.com
Goed nieuws! Ik vond J&D een geweldige game en ben benieuwd naar dit nieuwe deel.
quote:Speel je er nooit spellen mee ? Staat ie voor de sier ? Geloof toch echt wel dat jij er CD's en DVD's in doet.. geen films, wel spellen erop.
Op dinsdag 4 maart 2003 00:24 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Heb hem zelf verticaal staan en nog geen last gehad, maar ik draai er geen cd's of DVD mee.
quote:Ja tuurlijk wel spellen, maar ga geen film ermee kijken of een cd beluisteren.
Op dinsdag 4 maart 2003 00:28 schreef JK het volgende:[..]
Speel je er nooit spellen mee ? Staat ie voor de sier ? Geloof toch echt wel dat jij er CD's en DVD's in doet.. geen films, wel spellen erop.
quote:Moet allebei ook goed gaan. Maar wou het ff zeggen omdat de PS2 games dus ook op CDROMs (blauw) en DVDROMs staan
Op dinsdag 4 maart 2003 00:32 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ja tuurlijk wel spellen, maar ga geen film ermee kijken of een cd beluisteren.
quote:In deel 1 was geen goddamme item meer te vinden. Ik heb alles 100%,.... later die save kwijtgeraakt
Op dinsdag 4 maart 2003 00:27 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Top eind 2003
Kijk er wel weer naar uit, deel 1 heb ik met veel liefde gespeeld.
quote:Opnieuw beginnen dan maar.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
In deel 1 was geen goddamme item meer te vinden. Ik heb alles 100%,.... later die save kwijtgeraakt
quote:Had em zelf anderhalf jaar op zijn kant en nooit problemen mee (speel er games mee en keek er DVD films op), tot ik vorige week Super Bust a Move (CD) en Dynasty Warriors 2 (DVD) had gekocht. Maakte het apparaat toch een beetje een naar geluid, plat gelegd en np.
Op maandag 3 maart 2003 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n vertical stand voor je PS2, is dat wat? Kwa ruimte is het wel beter in mijn tv kast, maar is dat wel goed voor je cd's/games/dvd's??
Waarom zit de aan en uit knop trouwens aan de achterkant
quote:Omdat de knop voorop alleen standby is. Vind het wel lekker, zo'n knop achterop.. alle stroom er helemaal van af.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik laat hem denk ik gewoon horizontaal staan zo, is wel ok.Waarom zit de aan en uit knop trouwens aan de achterkant
Die vertical stands kosten trouwens een eurootje of 6 in het buitenland. In nederland zal je er wel 10 tot 15 euro voor neer moeten leggen denk ik.
Duur kloteland ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 04-03-2003 18:16]
quote:Knop voorop?
Op dinsdag 4 maart 2003 18:15 schreef JK het volgende:[..]
Omdat de knop voorop alleen standby is. Vind het wel lekker, zo'n knop achterop.. alle stroom er helemaal van af.
Die vertical stands kosten trouwens een eurootje of 6 in het buitenland. In nederland zal je er wel 10 tot 15 euro voor neer moeten leggen denk ik.
Duur kloteland
quote:Al houd je die reset knop ingedrukt gaat ie naar stand-by
Op dinsdag 4 maart 2003 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Knop voorop?
Ik zie alleen een reset en een open/close knop....
quote:Hij heeft de handleiding goed gelezen.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Al houd je die reset knop ingedrukt gaat ie naar stand-by
Ik heb uhm gewoon zo staan zonder dat ding en dat gaat prima.
quote:Ik druk gewoon op het knopje aan de achterkant en dan gaat het lichtje branden, stop het spel erin en hij gaat spelen...
Op dinsdag 4 maart 2003 19:32 schreef JK het volgende:[..]
Hij heeft de handleiding goed gelezen.
Vraag me af hoe Notorious Roy eigenlijk z'n PS2 dan aan heeft gekregen als hij dat alleen als reset knop ziet
En zonder die vertical standaard zou mijn PS2 de grond al van dichtbij hebben gezien, vind het zeker de moeite waard (console van 1100 gulden kon die 35 gulden ook nog wel af voor wat extra stabiliteit). Die horizontal standard is natuurlijk wel je reinste geldklopperij
quote:Horizontal stand
Op dinsdag 4 maart 2003 20:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Goh wist nie eens dat dat standby was (anderhalf jaar zo'n ding nu), doe em aan met de knop achterop, stop game erin en reset em. Gamen maar. Maar goed, moet toch helemaal uit hier anders weer zo'n irri lampje dat me uit m'n slaap houdt
En zonder die vertical standaard zou mijn PS2 de grond al van dichtbij hebben gezien, vind het zeker de moeite waard (console van 1100 gulden kon die 35 gulden ook nog wel af voor wat extra stabiliteit). Die horizontal standard is natuurlijk wel je reinste geldklopperij
De vertical kost een euro of 11 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |