abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2003 @ 02:57:49 #1
36605 Scorpy2002
Ain't that cute :)
pi_8765600
Ik zie het wel vaker, van die aardig "trieste" figuren die de ene na de andere vriendin hebben. Als ik dan naar mezelf kijk en me dan vergelijk met hun zou ik zonder op te willen scheppen het toch beter moeten kunnen en toch is het niet zo.

Met triest bedoel ik dan dus of gewoon ontzettend apart (en dan niet leuk apart), gewoon lelijk of enorm oppervlakkig.

Wie herkent dit?

pi_8765609
Misschien heeft arrogantie er iets mee te maken?
Wie?
  vrijdag 28 februari 2003 @ 02:59:22 #3
36605 Scorpy2002
pi_8765616
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:58 schreef U-lerZzZ het volgende:
van mij of van hun?
pi_8765757
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:59 schreef Scorpy2002 het volgende:

[..]

van mij of van hun?

Van jou.
Wie?
pi_8765985
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:59 schreef Scorpy2002 het volgende:
van mij of van hun?
verkeerde analyse, t heeft met intelligentie te maken
  vrijdag 28 februari 2003 @ 04:06:43 #6
36560 Lenn
zoooh, das even schrikken
pi_8765990
het is maar wat je zoekt, een pleziertje voor een avond of iemand waarmee je op jouw niveau kan communieren, er leuk uitziet en ook nog een assertief is....

als je dat laatste zoekt heb je het een stuk moeilijker dan iemand die alleen puur denkt aan het veroveren.....

Experience is what you get when you don't get what you want.
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\bobross.fm
  vrijdag 28 februari 2003 @ 04:42:01 #7
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_8766006
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:58 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik denk persoonlijk dat zijn oppervlakkigheid er ook een groot aandeel in gehad moet hebben..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 28 februari 2003 @ 05:05:28 #8
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_8766013
quote:
gewoon lelijk of enorm oppervlakkig.
Waar slaat dit op?? Waarom zou een 'lelijk' iemand met een enorm leuke persoonlijkheid met respect voor de medemens niet populair mogen zijn??

Het spijt me zeer hoor, maar als jij het een probleem vind dat je te weinig krijgt zou ik maar wat aan jezelf veranderen of een andere soort meiden vinden die je wél zien zitten.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_8766148
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 02:57 schreef Scorpy2002 het volgende:
Ik zie het wel vaker, van die aardig "trieste" figuren die de ene na de andere vriendin hebben. Als ik dan naar mezelf kijk en me dan vergelijk met hun zou ik zonder op te willen scheppen het toch beter moeten kunnen en toch is het niet zo.

Met triest bedoel ik dan dus of gewoon ontzettend apart (en dan niet leuk apart), gewoon lelijk of enorm oppervlakkig.

Wie herkent dit?

*AIR, kick me*
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
  vrijdag 28 februari 2003 @ 08:04:01 #10
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8766246
Ach, sommige maken er een sport van, maar andere mensen zijn weer verlegen. Het zit niet alleen in je uiterlijk, maar ook je karakter.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 08:17:37 #11
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8766327
'T is vaak niet een kwestie van er leuk uitzien, of super interressant zijn om de vrouwtjes te krijgen.
Als jij daar staat in de kroeg met een blik van: "Zien jullie niet hoe geweldig ik wel niet ben? Vrouwen van Nederland, val voor mij?!"
Dan moet je idd niet verwonderd zijn dat de dames er van door gaan met mannen die de moeite en het risico nemen haar aan te spreken
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  vrijdag 28 februari 2003 @ 10:58:38 #12
36605 Scorpy2002
pi_8768276
wat een reacties....

Het is natuurlijk waar dat het om karakter gaat, dat vind ik zelf ook. Waarschijnlijk hebben een aantal van die lui ook wel stukken meer te bieden dan je op het eerste gezicht van ze zou denken.

Maar het ging erom hoe het voor je zelf voelt, ik wou er niemand mee beledigen of aanvallen. Er moet ook ff bij gezegd worden dat ik niet compleet nuchter was op het moment van schrijven.

En ik weet dat ik ook niet perfect ben.

vrijdag 28 februari 2003 @ 13:20:54 #13
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8771239
Waar je op moet letten is de karakters van de vriendinnen die ze krijgen.

Ik ken ook hele vervelende mannen die toch makkelijk aan een vriendin komen. Dat zijn dan meestal vaak ook vervelende vriendinnen....

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8772060
quote:

Wie herkent dit?

Met die arrogantie die jij hier tentoonsteld zal je denk ik niet snel een vriendin krijgen nee..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8772228
quote:
Op zich ook een vrij oppervlakkige manier van naar mensen kijken (hint hint)
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:14:50 #16
36605 Scorpy2002
pi_8783910
heeft niemand van zelfkennis gehoord?

het maakt verder ook niet echt uit. Ik ben zelf niet arrogant.

Het ging er gewoon om om te kijken of er meer mensen zijn die wel eens denken van: waarom hij nou wel en ik niet?

pi_8784006
Nee, ik denk altijd: waarom ik wel en die andere 16 miljoen Nederlanders niet.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_8785339
K weenie, vraag me eigenlijk vaker af waarom ik wel en zij niet als ik naar mn directe omgeving kijk
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_8795558
Ik denk dat ook wel eens. Dan zit ik in de trein en dan zit er een niet echt heel erg mooi meisje tegenover me (zeg maar gerust lelijk) met een vriend. Als ik dan op dat moment vrijgezel ben dan denk ik ook wel eens waarom ik niet?

Ik heb dat wel eens aan een jongen gevraagd (toen mijn vriendje) en die zei dat ik niet het type persoon ben waar je als jongen makkelijk op afstapt...

Ik schijn soms arrogant over te komen (ben ik ook wel een beetje denk ik). Hij zei ook dat jongens denken dat ze bij mij toch geen kans maken...

Nou ja, daar moest ik het dan maar mee doen. Het klopt ook wel wat hij zei hoor. Ik ben lichtelijk arrogant en zeer kieskeurig wat jongens betreft (en andere zaken trouwens ook).

Misschien is dit bij jou ook het geval en moet je je wat meer openstellen voor een ander?

pi_8796648
opzich heb ik ongeveer hetzelfde gevoel als de topicstarter......lees waarom eerst wel en nu niet meer? maar eens.

Nauw....ik zie ook vaak zat een best leuk meisje, niet alleen aantrekkelijk maar ook gewoon aardig en intilligent samen met een echt super simpele gast die er ook niet eens goed uitziet.......en dan denk ik ook wel eens waarom hij wel en ik niet.

Maar ach, ik ben er de afgelope tijd achtergekomen dat ik echt goed mijn best moet doen voor een vriendin, flink veel initiatief nemen, maar dat zit niet echt in mijn karakter...ik ben meer een verlegen persoon die alles op zich af laat komen.

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  zaterdag 1 maart 2003 @ 18:58:46 #21
19727 yingyang
Still alive
pi_8797049
Smaken verschillen. En je weet nooit hoe die mooie aantrekkelijke vrouw van binnen is. Soort zoekt soort ook.

Oppervlakkig en oppervlakkig gaat samen. En ruim denkend en ruim denkend ook.

Een ruim denkend persoon, samen met een oppervlakkig persoontje lijkt me geen goede combinatie

zaterdag 1 maart 2003 @ 21:38:13 #22
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8800435
Don't wear out your puke-smilies...

On-topic:
Ach, ik ben dr maar mee opgehouden. Ik, als eeuwige vrijgezel, heb het allemaal opgegeven en zie nu wel wat er op me af gaat komen. Als je gaat denken 'waarom zij wel, en ik niet', dan maak je jezelf alleen maar gek... zeker als je ook nog het ene antwoord na het andere weet te bedenken. Ik had overigens ook nog het ongelooflijke geluk mensen in mijn omgeving te hebben die mijn lijstje met antwoorden zéér ruimschoots konden aanvullen...
Nou ja... kzie wel. Dr komt vanzelf iets voorbij, en in die context ben ik het met YY eens; soort zoekt soort.

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_8800677
Als je maar niet te fanatiek op zoek gaat, dan zal het allemaal goed komen (hou ik mezelf ook voor ).
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_8800732
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:49 schreef nozem het volgende:
Met die arrogantie die jij hier tentoonsteld zal je denk ik niet snel een vriendin krijgen nee..
Vindt je dat arrogant? Ik vindt het nog wel meevallen en ik kan me er zelfs heel goed in herkennen. En als er iets is wat ik niet ben is het wel arrogant (integendeel zelfs)
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')