Mijn situatie:
Ik jongetje vind meisje wel leuk (geen probleem nog)
Meisje vind ik jongetje ook wel leuk (verder nog geen probleem)
ik jongetje heeft haar mob nummer (zij mijnde ook)
ik erg verlegen om haar te bellen of smsen (tsja heb al gesmst)
ik heb er nog niet gesproken (via tel of real life)
maar ik zie der zaterdag, dus ik zal wel weer te verlegen zijn om haar aan te spreken.
hoe pakken jullie dit aan? elke dag smsen wat ik mij niet kan voorstellen. help ik ben echt heel verlegen (kan er niets aan doen), en van horen en zeggen zij ook.... ik weet me geen raad meer
quote:probeer normaal te praten
Op vrijdag 28 februari 2003 00:45 schreef afraidtech het volgende:
tsja moi heeft weer een dillema...Mijn situatie:
ik jongetje heeft haar mob nummer (zij mijnde ook)
maar ik zie der zaterdag, dus ik zal wel weer te verlegen zijn om haar aan te spreken.hoe pakken jullie dit aan? elke dag smsen wat ik mij niet kan voorstellen. help ik ben echt heel verlegen (kan er niets aan doen), en van horen en zeggen zij ook.... ik weet me geen raad meer
quote:Gewoon een paar biertjes drinken, niet teveel, en op haar afstappen.
hoe pakken jullie dit aan? elke dag smsen wat ik mij niet kan voorstellen. help ik ben echt heel verlegen (kan er niets aan doen), en van horen en zeggen zij ook.... ik weet me geen raad meer
Als je haar niet aan durft te spreken geef je haar voor je weggaat jouw GSM en zeg je 'Ik SMS morgen wel even.'
Dan gebruik je de GSM van een vriend voor die SMS en heb je in ieder geval contact.
quote:jaaaa goed id ik zal het proberen, wrom heb ik nie zoals die andere (stoere) mannen/jongens die elke keer maar weer op iemand afstappen en dan zonder problemen der mee weg komen, nee ik hoor ik moet weer verlegen wezen en nooit een vriendin krijge
Op vrijdag 28 februari 2003 00:54 schreef Nyame het volgende:
een beetje op de Gareth Gates-manier?
Al je moed dus bij elkaar sprokkelen en meteen zeggen dat je super verlegen bent en ze je het dus niet kwalijk moet nemen als je wat klungelig lijkt... maar da's niet geschikt voor het stappen... Misschien smsen of ze meegaat naar het een of ander? Uit eten ofzo? Dan zit je 1 op 1 en kun je er wel meteen uitgooien dat je zo onzeker bent en dat het niet aan haar ligt. Omdat ze zelf ook zo is zal ze het vast herkennen en je moed waarderen!
ps: er is wel ietsie pietsie contact, maar dat moet natuurlijk niet te overdreven of wel (elke dag smsen)
geef 1 reden om dit niet te versturen.....
wat kan het kwaad? niks
welk risico loop je ermee? niks
wat verknal je ermee? niks
waarom is het een goed plan om het te versturen? het is opening van de communicatie
nu afwegen: wel iets sturen of niet; dan zal blijken dat niksdoen altijd de foute keuze is
houd wel wat gespreks info achter de hand om wel een paar min te kunnen kletsen.
iets over de school waar je beide opzit ofzo...
quote:dat is mijn voor gevoel ook al, als ik nu niets doe, dan gebeurt er helemaal niets van...
Op vrijdag 28 februari 2003 01:56 schreef Feestkabouter het volgende:
"ik kijk uit naar zaterdag, ik vind het leuk om je weer te zien :-)"geef 1 reden om dit niet te versturen.....
wat kan het kwaad? niks
welk risico loop je ermee? niks
wat verknal je ermee? nikswaarom is het een goed plan om het te versturen? het is opening van de communicatie
nu afwegen: wel iets sturen of niet; dan zal blijken dat niksdoen altijd de foute keuze is
* afraidtech smst haar straks ffies als ik van de kapper weer kom (tsja ik met er wel goed uit zien he )
thnx voor jullie support, ik zet me gewoon overheen, komt goed
quote:jij vind een meisje leuk wat je nog niet irl gezien hebt..??
tsja moi heeft weer een dillema...Mijn situatie:
quote:maar nog nie gesproken..??
Op vrijdag 28 februari 2003 11:08 schreef afraidtech het volgende:
heb der wel gezien, duh anders vind ik een meisje ook niet leuk
quote:nou zeg dan morgen hoi. geef haar wat te drinken en vraag haar naar de bioscoop.
Op vrijdag 28 februari 2003 11:21 schreef afraidtech het volgende:
ja, contacten he, misschien komt het omdat me omgeving mij te veel pusht ofzo dat ik daar verlegen van word, zeurende vrienden van mij haar vriendin doet ook niets anders
beetje vreemd dat met mijn andere relaties alles zo'n beetje vanzelf ging, maar ja komt goed, ze vind mij leuk en ik haar tsja wrom dan niet he
en laat horen hoe het afgelopen is
Suc6!!
quote:ik zal jullie zat nacht wel laten horen (zondag ochtend technisch gezien
Op vrijdag 28 februari 2003 12:49 schreef Rubend het volgende:
Go For It... komt vast wel goed.. en als je het eenmaal gedaan hebt durf je vaker.. dus mocht dit niets worden cheer up je hebt weer wat voor jezelf geleerd en je durft meeren laat horen hoe het afgelopen is
Suc6!!
ps: lichtelijk schopje toch
quote:Stuur dan nu een smsje.
Op zondag 2 maart 2003 12:00 schreef afraidtech het volgende:
nou ja ik zou jullie op de hoogte brengen, maar om daar een nieuw topic voor te maken is ook al weer zo wat, nou ja ze was er dus niet, ziek ik balen, ben nu helemaal ten einde raadps: lichtelijk schopje toch
'jammer dat je er gister niet was, hoorde dat je ziek bent, beterschap!'
of iets dergelijks
quote:En...?
Op zondag 2 maart 2003 18:21 schreef afraidtech het volgende:
al gedaan...
spannend
En als ze dan weer beter is kan ze je natuurlijk altijd bellen/sms-en enzo voor een tweede poging En dan ligt 'de drol' (om het zo maar ff te zeggen) bij haar. Zo weet je meteen of je interessant genoeg bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |