abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2003 @ 00:31:11 #1
48643 MikeDJ
Leegte is het vasten vd geest
pi_8764178
Hoi,

Ik ben in de States een leuke meid tegen gekomen toen ik daar stage liep. Nu hebben wij een hele makkelijke manier van omgaan met elkaar (flirten vooral). Maar nu is haar vriendje nogal plots boos geworden op met name haar en mij. Wat denken jullie dat ik daar aan kan doen, want ik wil wel contact met haar blijven houden, maar ze moet er niet de dupe van worden. Ze houd van hem, maar hij is ineens een klootzak, stuurt mij IM waarin hij zegt dat we niet meer met elkaar mogen praten... Heeft iemand suggesties?

thx

Wie anderen overwint, is sterk; wie zichzelf overwint machtig. [Lao-tse]
pi_8764200
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 00:31 schreef MikeDJ het volgende:
Hoi,

Ik ben in de States een leuke meid tegen gekomen toen ik daar stage liep. Nu hebben wij een hele makkelijke manier van omgaan met elkaar (flirten vooral). Maar nu is haar vriendje nogal plots boos geworden op met name haar en mij. Wat denken jullie dat ik daar aan kan doen, want ik wil wel contact met haar blijven houden, maar ze moet er niet de dupe van worden. Ze houd van hem, maar hij is ineens een klootzak, stuurt mij IM waarin hij zegt dat we niet meer met elkaar mogen praten... Heeft iemand suggesties?

thx

Tja als die gozer jaloers is kan je weinig doen... Maybe met hem communiceren... Anders zul je echt afstand moeten nemen van die dame...

Of als je andere intenties hebt moet je erop inspelen zodat ze voor jou kiest (in vorm van liefdesrelatie)

pi_8764603
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 00:32 schreef Gertsan het volgende:

[..]

Tja als die gozer jaloers is kan je weinig doen... Maybe met hem communiceren... Anders zul je echt afstand moeten nemen van die dame...

Of als je andere intenties hebt moet je erop inspelen zodat ze voor jou kiest (in vorm van liefdesrelatie)

Zeg hem gewoon dat je niets met z'n vriendin wil maar dat het gewoon gezellig is, dat het jullie manier van omgaan is en dat je weet dat zij van hem houd etc etc. Als ie dan nog niet wil dat jij met haar praat dan ist gewoon een klootzak
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 1 maart 2003 @ 00:34:39 #4
48643 MikeDJ
Leegte is het vasten vd geest
pi_8787085
Tja, gewoon zeggen dat ik niets met haar wil? Dat zou ik wel kunnen doen ware het niet dat er geen discussie mogelijk is (op het moment), want ik ben volgens hem overal de schuld van. Met haar blijft het contact gewoon zoals het was en we weten beide wat we van elkaar willen. Maar op het moment dat hij gelijk gaat schelden tegen mij, dan zeg ik uit de wijsheid bezien maar niet teveel, want dan draait ie helemaal door.

Op het moment is het denk ik al moeilijk genoeg voor ons allemaal...

FOEK

Wie anderen overwint, is sterk; wie zichzelf overwint machtig. [Lao-tse]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')