SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
Het is voor vandaag ook een beetje veel te veel wat ik gelezen heb ....quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren heeft de woningbouw een mail van me gehad en ik loop zo te stressen...
Als ik vrijdag nog niks gehoord heb mail ik nog een keer
Het terughangen van lampen en gordijnrails is wel geregeld.
Alleen ik wil weten hoe het met de sleutels geregeld is. Krijg een nieuw voordeurslot, dus mijn sleutels werken niet meer...
Zoals gewoonlijk ben ik misselijk van de stress.
Woensdag ook maar even bespreken met mijn begeleider hoe dit aan te vliegen.
Ik kan me zo verliezen op details... En ik heb zo weinig gevoel voor controle en ben gefrustreerd en misschien zelfs een beetje boos. Ik wil meer controle hebben, meer duidelijkheid. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen
Waarom vraag je ze niet of je even een kijkje in je huis mag nemen? Kun je meteen zien hoe ver ze zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen ik wil weten hoe het met de sleutels geregeld is. Krijg een nieuw voordeurslot, dus mijn sleutels werken niet meer...
Ik kan me zo verliezen op details... En ik heb zo weinig gevoel voor controle en ben gefrustreerd en misschien zelfs een beetje boos. Ik wil meer controle hebben, meer duidelijkheid. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen
Ja...zeker die enorme paniek vanochtend bij het clubje maakt het niet gemakkelijker. Kom maar niet neer eruit. Was zo ontzettend gênant en stom van mequote:Op dinsdag 22 september 2026 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Het is voor vandaag ook een beetje veel te veel wat ik gelezen heb ....
Heb je iets waar je je erg op moet concentreren (tellen van haakpatroon) dat je aandacht een beetje kan afleiden?
We mogen het huis niet in.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom vraag je ze niet of je even een kijkje in je huis mag nemen? Kun je meteen zien hoe ver ze zijn.Dat geeft vast wat rust.
Volhouden dan!quote:Op dinsdag 22 september 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
We mogen het huis niet in.
Plus dat ik er ook van zou flippen, al die vreemden in mijn huis... Brrr
Moet het maar even uitzingen. Wil gewoon weten wanneer ik de sleutels heb en dan heb ik rust. De laatste beren op de weg
Ik vind dat een voordeursleutel op het lijstje "wordt geregeld/ komt goed" hoort te staan en niet op een lijstje met problemenquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk krijg je met hulp alles wat duidelijkerquote:Op woensdag 23 september 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat een avond gehad joh. Ging niet goed
Nu wel goed wakker geworden
Straks komt mijn begeleider langs
En hopen dat de mail van de woningbouw komt. Ben er zo gestrest van. Strak van de stress. Drie bedrijven die allemaal hun eigen ding los doen.
Kan hier zo slecht tegen
Naja... eerst gesprek en dan boodschappen doen. Verder geen verplichtingen
Hopelijk kan je begeleider wat voor je betekenen.quote:Op woensdag 23 september 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat een avond gehad joh. Ging niet goed
Nu wel goed wakker geworden
Straks komt mijn begeleider langs
En hopen dat de mail van de woningbouw komt. Ben er zo gestrest van. Strak van de stress. Drie bedrijven die allemaal hun eigen ding los doen.
Kan hier zo slecht tegen
Naja... eerst gesprek en dan boodschappen doen. Verder geen verplichtingen
Alles komt goed CotSquote:Op woensdag 23 september 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hulpverlening zit achter de woningbouw aan. Als ik vandaag geen duidelijkheid heb belt ze morgen weer.
Zodat ik rustig het weekend in ga.
Boodschappen gedaan
Nu even bijkomen
Haken of zo
Mooi uit handen gegeven, delegerenquote:Op woensdag 23 september 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hulpverlening zit achter de woningbouw aan. Als ik vandaag geen duidelijkheid heb belt ze morgen weer.
Zodat ik rustig het weekend in ga.
Boodschappen gedaan
Nu even bijkomen
Haken of zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |