quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef pfaf het volgende:
Titel van de dubbelcd wordt overigens: Before my band explodes[afbeelding]
Ik de 28ste. Staan ze samen met Heights in Zwolle.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef nipeng het volgende:
De 22e zie ik Caesar weer eens live. Laatste keer was in '97
ga ik ook heen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik de 28ste. Staan ze samen met Heights in Zwolle.
Ja, ik vind 't op zich wel leuk. Niets nieuws ofzo; maar wel lekker luchtig en vrolijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ga ik ook heen!
zijn the heights ook wat?
Ik vind No Rest For The Alonely de beste eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef pfaf het volgende:
Het zijn eigenlijk ook de beste cd's.
Clean, de ruwe ongeslepen diamant, Caesar het complete album met de mix van alle voorgaande.
Wat is dan wel het beoogde publiek? Voor een Best Of-plaat mist ie toch een hoop van Caesar's sterkste nummers, die vaak nog enigszins bekende singles zijn geweest. Ik begrijp gewoon het concept van de plaat niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:28 schreef methodmich het volgende:
Overigens vond Roald dat Caesar-fans de plaat beter niet kunnen kopen.
quote:Although this is a great C.D., Roald van Oosten is quoted as saying "Don't buy this C.D. We don't need the money and you've heard all the songs before."...
Over dat 'we don't need the money' twijfel ik wel een beetjequote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, ik zal de quote even opzoeken.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |