Ja klantenservice is....quote:Op zaterdag 12 september 2026 19:02 schreef ToT het volgende:
Probeer maar eens wat te annuleren en je geld terug te krijgne. Duurt tijden! En als je er contact over opneemt, kom je weer onderin de stapel van aanvragen te liggen.
Haha typisch dan kan het welquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit over hen geklaagd hier op FOK!, en kreeg vervolgens een mailtje er over!![]()
Alsof ze een zak geven om die 5 mensen hier die misschien je klacht lezenquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit over hen geklaagd hier op FOK!, en kreeg vervolgens een mailtje er over!![]()
meestal zijn de verzendkosten van 6 a 7 euro voor een pakket heel realistisch, ik heb nog nooit wat 'oversized' gekocht dus daar weet ik het niet van.quote:Op zaterdag 12 september 2026 18:11 schreef Hetekip het volgende:
Op zich hebben ze zo nu en dan best een aardige deal.
Waar ik me echter aan erger zijn hun vrij hoge verzendkosten. Waarbij je in sommige gevallen de verzendkosten 1x betaald maar ze dan alsnog twee of drie paketten sturen![]()
Dan denk ik ook... Jullie nemen ons gewoon in de maling.
En dat in de maling nemen doen ze wel vaker, zo hebben ze ook vaak een adviesprijs die voor geen meter klopt.
Inderdaad. Het zou klachtwaardig zijn als je 3x moet betalen terwijl het achteraf in 1 pakket had gepast.quote:Op zondag 13 september 2026 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal zijn de verzendkosten van 6 a 7 euro voor een pakket heel realistisch, ik heb nog nooit wat 'oversized' gekocht dus daar weet ik het niet van.
dat ze voor dat bedrag meerdere pakketten versturen is ook netjes toch, niks klachtswaardig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |