vriend vechtsport dan klappen ze mij naar de revalidaite.quote:Op zaterdag 12 september 2026 01:15 schreef Metalfrost het volgende:
Drink het dan niet. Oplossing is simpel.
'ja maar ik wil wat voelen'. Ga op een vechtsport.
Nou en, dan voel je toch wat. Beter in een gecontroleerde omgeving jezelf naar de filistijnen helpen dan jezelf aan alcoholvergiftiging drinken zonder toezicht. Op het moment dat je in het ziekenhuis dan een ingeving krijgt om beter te gaan doen heb je te maken met levercirrose, en kun je hypocriet aan de wachtlijst voor een nieuwe lever worden toegevoegd.quote:Op zaterdag 12 september 2026 01:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
vriend vechtsport dan klappen ze mij naar de revalidaite.
I kben een fuckin loser
J dat is wle waar ik doe het wel allemaal onder controle gecotnroleerd en goed! nieuwel ever zla wel niet nodig zijn maatje ik denk dat het goed gaat komen met de kauwgombllen en de levercirose ik weet niet eens wat dat is cirose cirose klinkt wel goedquote:Op zaterdag 12 september 2026 01:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nou en, dan voel je toch wat. Beter in een gecontroleerde omgeving jezelf naar de filistijnen helpen dan jezelf aan alcoholvergiftiging drinken zonder toezicht. Op het moment dat je in het ziekenhuis dan een ingeving krijgt om beter te gaan doen heb je te maken met levercirrose, en kun je hypocriet aan de wachtlijst voor een nieuwe lever worden toegevoegd.
een dronken mallootquote:Op zaterdag 12 september 2026 01:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
J dat is wle waar ik doe het wel allemaal onder controle gecotnroleerd en goed! nieuwel ever zla wel niet nodig zijn maatje ik denk dat het goed gaat komen met de kauwgombllen en de levercirose ik weet niet eens wat dat is cirose cirose klinkt wel goed
jij beht een hond als ui jij bent wel een baas
ik snap er niks van mar ik vind het grappigquote:Op zaterdag 12 september 2026 01:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
een dronken malloot
is beter af, 's ochtends te bed met pijn in 't hoofd
dan bezweken aan zijn ongein
in de gracht
dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |