alleen voor de marktplaats en de buurtappquote:
Dan ben je uitgesloten voor de loterij, je moet echt helemaal anti-Facebook zijn.✔️quote:Op zondag 6 september 2026 16:35 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
alleen voor de marktplaats en de buurtapp
dan is niet eerlijk het gaat zeker allemaal weer naar de azc en woke gemeenschap, dit land gaat naar de klote!!!!quote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Dan ben je uitgesloten voor de loterij, je moet echt helemaal anti-Facebook zijn.✔️
Ik heb geen facebook en heb het ook nooit gehad, dus ik meld me graag aan voor de loterij.quote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Dan ben je uitgesloten voor de loterij, je moet echt helemaal anti-Facebook zijn.✔️
Geen idee, hebben die Facebook!?🤔quote:Op zondag 6 september 2026 16:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
dan is niet eerlijk het gaat zeker allemaal weer naar de azc en woke gemeenschap, dit land gaat naar de klote!!!!
op facebook stond van wel hoorquote:Op zondag 6 september 2026 16:42 schreef Muissnuitje het volgende:
[..]
Geen idee, hebben die Facebook!?🤔
MySpace is geen sociaal netwerk meer, dat andere ken ik inderdaad niet.quote:
Geen CU2 hebbenquote:
Niet helemaal overgestapt zijn naar Mastodonquote:Op zondag 6 september 2026 18:12 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Geen CU2 hebben![]()
Geen volgers hebben op partyflock
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |