Ik heb heel veel kabeltjes gekocht maar is mijn niet gelukt. Ben benieuwd of iemand hier met een oplossing komt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:40 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik heb mij nintendo NES, in doos, met DuckHunt nog steeds, negendertigjaar geleden gekregen.
Nu lijkt mij het mij wel weer eens leuk om te ' Mario-Brossen' maar uiteraard een hypermoderne TV, en een jurassic-spelcomputer.
Welk kabeltje moet ik bestellen?
Coax=>HDMI
( Uiteraard zoekel en bol al geraadpleegd, maar kwam er niet goed uit..)
Ja zal met hertz te maken hebben vgn wordt het scherm namelijk zwart voor 1 frame waarmee het pistool kon zien of je raak schoot.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:46 schreef mschol het volgende:
maar duckhunt moet je meer voor doen om het werkend te krijgen op een moderne tv, weet alleen niet exact wat
Hoe het werktquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja zal met hertz te maken hebben vgn wordt het scherm namelijk zwart voor 1 frame waarmee het pistool kon zien of je raak schoot.
Ofzoiets
Hier was ik dus ook al bang voor..quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heel veel kabeltjes gekocht maar is mijn niet gelukt. Ben benieuwd of iemand hier met een oplossing komt.
Dat kan ook. Maar heb geen zin om boven te gaan zitten spelen. En beneden wil ik dat niet. Wel heel jammer.quote:Op zondag 6 september 2026 19:44 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Hier was ik dus ook al bang voor..
Er raadde mij iemand aan om een oude TV bij de kringloop te kopen, zo'n ouderwetse BEELDbuis..
Naast het feit dat het mij wel weer eens leuk leek om muntjes te verzamelen, wil ik ook graag weten of de console het nog doet.
Begreep dat het nog best wat op kan brengen, zo'n apparaat in doos, met de boekjes etc..
Zelf houd ik marktplaats wat in de gaten voor een CRT televisie in de buurt. Kringloop heeft misschien ook, dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 september 2026 19:44 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Er raadde mij iemand aan om een oude TV bij de kringloop te kopen, zo'n ouderwetse BEELDbuis..
Naast het feit dat het mij wel weer eens leuk leek om muntjes te verzamelen, wil ik ook graag weten of de console het nog doet.
Begreep dat het nog best wat op kan brengen, zo'n apparaat in doos, met de boekjes etc..
Joh, haal een nes mini en je hebt meer lol eraan. Volledige collectie erop zetten en na 20 minuten ben je er ook weer klaar mee.quote:Op zondag 6 september 2026 19:44 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Je link doet het niet..quote:Op zondag 6 september 2026 21:42 schreef Chandler het volgende:
Officieel is er zelfs een hulpstuk!
https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
Hier wel ;-)quote:
Ik heb dit voor mijn snes eens geprobeert maar de beeldkwaliteit is echt bagger. En dan in de zin van dat het omzetten van sd naar hd heel slecht gebeurt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
Heb je de AV kabels nog?
Want voor de rest heb je alleen deze nodig denk ik
https://www.retronintendo(...)640031303336343735f3
[ afbeelding ]
Anders moet je deze er bij kopen.
https://www.retronintendokopen.nl/nintendo-nes/av-scart-kabel
Ik denk dan dat zo'n oud beeldbuisje inderdaad de beste optie is, zoals andere users hebben voorgesteld.quote:Op maandag 7 september 2026 19:18 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik heb dit voor mijn snes eens geprobeert maar de beeldkwaliteit is echt bagger. En dan in de zin van dat het omzetten van sd naar hd heel slecht gebeurt.
Uiteindelijk kon ik via via een professionele converter gebruiken en dat beeld zag er heel scherp uit. Geloof dat het iets van blackmagic was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |