Dat zei vriend @laforest ook, maar ik ben toch voor Christopher Voss gegaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
je kan beter gewoon machiavelli lezen ipv die onzin
Weet niet eens wie dat is dawg.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:44 schreef Näsenbar het volgende:
Beter gewoon deze lezen, is tenminste ook nog een beetje leuk:
[ afbeelding ]
okidokiquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat zei vriend @:laforest ook, maar ik ben toch voor Christopher Voss gegaan.
[..]
Weet niet eens wie dat is dawg.
Dan moet je het lezen ouwe reus.quote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
je kan beter gewoon machiavelli lezen ipv die onzin
Wat maakt Machiavelli beter dan?quote:
Dan kan je zeggen dat je het gelezen hebt en dan denken mensen dat je slim bent.quote:
Zou niet eens weten hoe je het moet uitsprekenquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan kan je zeggen dat je het gelezen hebt en dan denken mensen dat je slim bent.
https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hpquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe je het moet uitspreken
"The Prince" is een klassieker en wordt gezien als een van de eerste werken over moderne filosofie, en moderne politieke filosofie in het bijzonder.quote:
En hoe helpt mij dat om goed te onderhandelen op het werk?quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:06 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
"The Prince" is een klassieker en wordt gezien als een van de eerste werken over moderne filosofie, en moderne politieke filosofie in het bijzonder.
Lees het boek. Je kan het gratis downloaden op archive.org. Het werk is public domain, want het auteursrecht is al heel wat jaren verlopenquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:10 schreef Hetekip het volgende:
En hoe helpt mij dat om goed te onderhandelen op het werk?
Ja maar wat heb ik aan filosofie of moderne politieke filosofie, ik moet leren onderhandelen dat is psychologie en sociologie.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:19 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Lees het boek. Je kan het gratis downloaden op archive.org. Het werk is public domain, want het auteursrecht is al heel wat jaren verlopen
Politiek is onderhandelen op verschillende niveau's. Jij wil toch leren onderhandelen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:20 schreef Hetekip het volgende:
Ja maar wat heb ik aan filosofie of moderne politieke filosofie, ik moet leren onderhandelen dat is psychologie en sociologie.
Ja maar politiek is mega traag en langzaam, iedereen weet dat er in de vrije sector veel harder en beter wordt onderhandeld. Daarom zal geen politicus ter wereld zoveel verdienen als een goede zakenman etc.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:26 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Politiek is onderhandelen op verschillende niveau's. Jij wil toch leren onderhandelen?
Het gaat niet om de snelheid maar om het principe. En in het bedrijfsleven heb je ook te maken met politiek. Onderhandelingen, beleid en noem maar op.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:30 schreef Hetekip het volgende:
Ja maar politiek is mega traag en langzaam, iedereen weet dat er in de vrije sector veel harder en beter wordt onderhandeld. Daarom zal geen politicus ter wereld zoveel verdienen als een goede zakenman etc.
Politiek is te langzaam ik ben Hetekip ik wil vechten, ik moet gewoon leren onderhandelen de psychologie, machiavelli of hoe die heet heeft dat niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:37 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Het gaat niet om de snelheid maar om het principe. En in het bedrijfsleven heb je ook te maken met politiek. Onderhandelingen, beleid en noem maar op.
femicide is verkeerd broquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Politiek is te langzaam ik ben Hetekip ik wil vechten, ik moet gewoon leren onderhandelen de psychologie, machiavelli of hoe die heet heeft dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |