@TS is gewoon jaloers dat ie zich moet behelpen met pauperige campings en dito vreetschurenquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / mezelf kotsmisselijk gegeten in Duitse vreetschuur.
Mensen die naar vreetschuren gaanStukje marginaal
Of gewoon anoniemquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:56 schreef Ama het volgende:
Kan je niet gewoon een lief dagboek topic openen ofzo.
Dat is de omschrijving van het Gardameer.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:54 schreef Hetekip het volgende:
Altijd van die inhoudsloze mensen die elke fuckin jaar naar het Gardameer gaan en daar maar over blijven vertellen.
Niet op een marginale camping met halve liters staan.
Jij gaat dus elk jaar naar het Gardameerquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:56 schreef Ama het volgende:
Kan je niet gewoon een lief dagboek topic openen ofzo.
Wat kom jij dan doen, kleine speler.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / mezelf kotsmisselijk gegeten in Duitse vreetschuur.
Mensen die naar vreetschuren gaanStukje marginaal
Rare conclusie.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij gaat dus elk jaar naar het Gardameer
Ik ben er geweest. Had er eigenlijk er meer van verwacht. Niet veel groter dan een Eftelingquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:30 schreef Näsenbar het volgende:
Geen abo op Gardaland hebben
[ afbeelding ]
Dus indirect gaat dit topic over jou?!quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Had er eigenlijk er meer van verwacht. Niet veel groter dan een Efteling
jaquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dus indirect gaat dit topic over jou?!
Wow! Hier gaat een KLB schisma plaatsvinden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja
ik ben ziedend op @:hetekip
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zat deze zomer aan het gardameer op de camping
Zo is dat, maar we hebben daar wel een leuke tijd gehad toch? Was wel grappig als we Capu daar ook waren tegengekomen.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zat deze zomer aan het gardameer op de camping
Sorry Capuchon, zo bedoelde ik het niet, dit is echt alleen gericht tegen de mensen die elk jaar gaan. Dat jij het gewoon eens wilde proberen is niks mis mee, dat laat juist zien wat voor een groot persoon jij bent, dat je gewoon open staat voor nieuwe ervaringen!quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja
ik ben ziedend op @:hetekip
Het is je vergeven mijn beste FOK!vriend Ik heb je OP ook verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 4 september 2026 16:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Sorry Capuchon, zo bedoelde ik het niet, dit is echt alleen gericht tegen de mensen die elk jaar gaan. Dat jij het gewoon eens wilde proberen is niks mis mee, dat laat juist zien wat voor een groot persoon jij bent, dat je gewoon open staat voor nieuwe ervaringen!
@:Näsenbar probeert mij heel hard te framen.
Jij ook maatje!quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is je vergeven mijn beste FOK!vriend Ik heb je OP ook verkeerd gelezen
Fijn weekend
Safaripark Beekse Bergen heet dat.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben zelfs naar dat dierenpark geweest
[ afbeelding ]
Je kon met je eigen (huur)auto door een safari gaan tussen de giraffen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |