Arrogant, pretentieus en vooral pedant. Zo kennen we onze Elan weer.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:11 schreef Elan het volgende:
Alleen losers en scholieren zijn afhankelijk van het OV
Ov reiziger gespotquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier nog een. Kan jij solidariteit spellen of is dat te moeilijk voor je?
Waarom zou men solidair moeten zijn aan het voetvolk?quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag.
En maar zeuren dat Nederland naar de knoppen gaat. Hoe zou het toch komen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom zou men solidair moeten zijn aan het voetvolk?
Door de aanwezigheid van ov en de mensen die het gebruikenquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En maar zeuren dat Nederland naar de knoppen gaat. Hoe zou het toch komen?
Fout.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Door de aanwezigheid van ov en de mensen die het gebruiken
Laat je niet zo rage baiten, zonde van je tijd en energiequote:Op vrijdag 4 september 2026 07:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier nog een. Kan jij solidariteit spellen of is dat te moeilijk voor je?
Klopt. Ik ga lekker een weekend bij een vriendin aan de kust logeren.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:35 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Laat je niet zo rage baiten, zonde van je tijd en energie
En gelijk heb je. Wens je een mooi weekend, geniet ervan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga lekker een weekend bij een vriendin aan de kust logeren.
Pootjebaden en zand happen.
![]()
![]()
Sorry hoor maar waarom zou je vrijwillig met het OV willen? Ik heb via mijn werkgever een jaarkaart voor De NS met upgrade naar de eerste klas en nog doe ik vrijwel alles met de auto.quote:Op vrijdag 4 september 2026 06:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Arrogant, pretentieus en vooral pedant. Zo kennen we onze Elan weer.
Je zal zo'n opgewonden standje naast je hebben zitten met het schuim in de mondhoeken. Dan denk je toch ook van had ik maar gewoon de auto gepaktquote:
1. Niet iedereen heeft een auto.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar waarom zou je vrijwillig met het OV willen? Ik heb via mijn werkgever een jaarkaart voor De NS met upgrade naar de eerste klas en nog doe ik vrijwel alles met de auto.
Treinen zijn overvol, goor en zitten vol met vies en asociaal volk waar je in de auto geen last van hebt.
Waarom zou je geen auto hebben? Ja als je student bent of hoogbejaard is het logisch maar wat overblijft is gajes.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
1. Niet iedereen heeft een auto.
2. De zaken die je hier noemt, overvolle treinen, vies volk, hebben in wezen niet zoveel met het ov te maken.
Overbevolking is een mondiaal probleem, overvolle treinen is slechts een symptoom hiervan.
In Noorwegen zijn de treinen ook brandschoon. Ga minstens een keer per jaar naar Oslo, en als ik vanaf het vliegveld die kant op ga kan je bij wijze van spreken van de vloer eten in de trein (gechargeerd uiteraard). Noodinstructies in de kaartenbak naast je onbeschadigd ga zo maar door. Kan je inderdaad wel zien wat de mentaliteit is van de gemiddelde reiziger hier in Nederland.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je geen auto hebben? Ja als je student bent of hoogbejaard is het logisch maar wat overblijft is gajes.
De staat van de treinen zijn een gevolg van het publiek dat het aantrekt, meerdere keren in Japan geweest en daar zijn de treinen altijd spik en span. Geen kauwgom overal en ongewassen volk dat met hun voeten op de stoelen zit terwijl ze een blik schultenbrau wegtikken. Of van dat onaangepaste allochtonen gespuis dat keihard op de speaker zit te bellen.
Rijdt de trein wel die kant op?quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga lekker een weekend bij een vriendin aan de kust logeren.
Pootjebaden en zand happen.
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |