quote:Op donderdag 3 september 2026 14:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Opvallend dat de rest van het scherm op de foto ontbreekt en dat alleen het eerste stukje er is uitgeknipt. Ook weinig gegevens verder. Ik vermoed dat dit gewoon een neptopic is.
Dit.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Let maar op, die melding verspringt straks naar 'retour afzender: niemand thuis' ...
Mischien neemt ie gewoon de toeristische route. 🛺 🏞️quote:Op donderdag 3 september 2026 13:04 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Al sinds 27-08-2026 staat ie op "Onderweg met de bezorger"
Het moet naar een ophaalpunt, dus tis niet dat ik steeds niet thuis ben ofzo.
KUT KUT KUT DHL![]()
![]()
![]()
![]()
er kon geen andere bezorger worden geselecteerd dus ik ben weer afhankelijk van dat KUT DHL![]()
Misschien kun je op de scooter?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:05 schreef junkiesietze het volgende:
Holy fuck hij is bezorgd! Maar mn auto staat bij de dealer voor apk dus kan het nog niet ophalen
Goed, gezien je verhaal, geloof ik het nu wel. Maar normaal zie je het hele traject tot aan bezorging, waar je kunt zien wat nog niet is gedaan. En dat ontbrak. Ik vond het wel erg rigoureus geknipt. Ik dacht: dat kan ik ook, een klein stukje knippen en dan hebben we weer een topic. En privédata kun je gewoon wegstrepen in Paint.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
wat wil je zien dan?
tracking nummer en prive gegevens krijg je niet, je moeder is een neptopic
Mijn bestelling is al eens naar Engeland gegaan vanuit Nederland om daarna weer terug naar Nederland te gaanquote:Op donderdag 3 september 2026 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien doet 'ie een rondje om de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |