abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221683786
Hallo ik heb een vraag m.b.t fobieën. Ik heb er meerdere bv paarden, en nou komt hij kleine wasbakjes daar kan ik niet tegen. Kan iemand dit verklaren daarnaast wat zijn jullie fobieën? Oh met paarden kan ik wel verklaren maar kleine wasbakjes niet...
pi_221683934
Kruipruimtes. Nooit van z'n leven dat je mij daar in krijgt. Geen idee waar het vandaan komt, ik ben verder ook niet claustrofobisch of bang voor ongedierte, maar zo'n kruipruimte onder het huis brrrrr :X
pi_221683996
De helaasheid van je pohi...en met name de slotjes.

Misschien kun je meer vertellen over die paarden en kleine wasbakjes? Misschien dat je dan de illusie kunt wekken dat je serieus bent?
pi_221684058
De politie
pi_221684068
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef DjVero het volgende:
Kruipruimtes. Nooit van z'n leven dat je mij daar in krijgt. Geen idee waar het vandaan komt, ik ben verder ook niet claustrofobisch of bang voor ongedierte, maar zo'n kruipruimte onder het huis brrrrr :X
Zo'n kruipruimte is dan ook wel ranzigheid ten top.
Ik heb er een zooi naaktslakken in zitten en de slakkenkorrels die ik er in heb gegooid waren binnen no time in van die mooie fluffy schimmelconstructies getransformeerd.
Verder kunnen er gassen zich ophopen.
pi_221684079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:04 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
De politie
Beetje pikken, beetje zuipen....
pi_221684124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef DjVero het volgende:
Hier idem. Vastzitten in de lift. Dankzij Woody Allen kan ik daar nog iets humoristisch van maken.
Maar toch... :N

Ben ook doodsbang voor bijen en wespen. Dat is dus de reden dat ik nooit op een terrasje ga zitten in de zomer.
pi_221684133
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb er een zooi naaktslakken in zitten en de slakkenkorrels die ik er in heb gegooid waren binnen no time in van die mooie fluffy schimmelconstructies getransformeerd.
Ik krijg het dus ook vaak Spaans benauwd als ik een film zie met Bruce Willis als hij door die luchtkokers schuifelt.
O man... :X :X :X
pi_221684147
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 14:46 schreef Jdood het volgende:
Hallo ik heb een vraag m.b.t fobieën. Ik heb er meerdere bv paarden, en nou komt hij kleine wasbakjes daar kan ik niet tegen. Kan iemand dit verklaren daarnaast wat zijn jullie fobieën? Oh met paarden kan ik wel verklaren maar kleine wasbakjes niet...
Geen idee waar dit fenomeen vandaan komt. Zal wel iets met je vroegste herinneringen te maken hebben.
pi_221684168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hier idem. Vastzitten in de lift. Dankzij Woody Allen kan ik daar nog iets humoristisch van maken.
Maar toch... :N

Ben ook doodsbang voor bijen en wespen. Dat is dus de reden dat ik nooit op een terrasje ga zitten in de zomer.
Ja, dat is dus bij mij geen enkel probleem (hoewel, wespen...); liften, smalle gangen, een spookhuis, een kelder waar men in bijv. de tweede wereldoorlog stoute dingen heeft gedaan, nul moeite mee. Maar zo'n kruipruimte, zoals dit. Pure horror.

pi_221684180
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:13 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ja, dat is dus bij mij geen enkel probleem (hoewel, wespen...); liften, smalle gangen, een spookhuis, een kelder waar men in bijv. de tweede wereldoorlog stoute dingen heeft gedaan, nul moeite mee. Maar zo'n kruipruimte, zoals dit. Pure horror.

[ afbeelding ]
Wij hadden ook zoiets. Nou ja, niet dat wat je hier laat zien.
Hier was het ons kolenhok met een luikje aan de straatkant waardoor de kolenboer onze wekelijkse portie kolen door kon gooien.
pi_221684241
Het is dat het lastig is om de luik van de kruipruimte hier te openen, anders had ik graag ff een filmpje gemaakt hier! :')
pi_221684257
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:29 schreef ToT het volgende:
Het is dat het lastig is om de luik van de kruipruimte hier te openen, anders had ik graag ff een filmpje gemaakt hier! :')
Neuh, lamaar.
pi_221684262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Neuh, lamaar.
Whehe! :D

Ech alles aan leidingen en kabels is hier verroest of geoxideerd! :')
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 15:37:27 #15
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221684277
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik vind het een superhandig plekje voor mijn verzameling doodskisten.

Mijn fobieën zijn overigens hoogtes en grote menigtes. Maar niet zodanig dat ik het ga mijden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koekoekmakto op 29-08-2026 15:47:28 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221684385
Ik heb wel eens voor de grap vroeger in de kruipruimte geslapen. Maar ik heb wel een nette ruimte, met een betonnen vloertje en alle leidingen en kabels netjes.
pi_221684417
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:13 schreef DjVero het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is vooral heel vies. En voor zover ik het kan beoordelen door Bart de Beunhaas in elkaar geflanst.
pi_221684448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 16:00 schreef spickel het volgende:
Ik heb wel eens voor de grap vroeger in de kruipruimte geslapen. Maar ik heb wel een nette ruimte, met een betonnen vloertje en alle leidingen en kabels netjes.
Moet opeens denken aan een zomervakantie toen ik met een vriendin naar de camping van haar ouders vertrok.

Haar ouders bivakeerden in super de luxe tent met afdak, voldoende ruimte voor ontbijt en slaapruimte en wij, arme meiden, moesten met zijn drieën in een een persoonstentje slapen.

Ik lag aan de buitenkant tegen het tentzeil geperst. Midden in de nacht moest ik naar de plee, de regen viel op dat moment met bakken uit de hemel, ik strompel door een moerasachtig modderveld, val twee keer plat op mijn bek en dan weer terug. Zeiknat in je strozak.

Het ergste weekend van mijn hele leven. Levenslang trauma voor tentvakanties.
pi_221685428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 15:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik krijg het dus ook vaak Spaans benauwd als ik een film zie met Bruce Willis als hij door die luchtkokers schuifelt.
O man... :X :X :X
Heb het alleen bij tunnels en buizen gevuld met water. Maar dat is ook vrij logisch, I guess.
pi_221685431
Het blijft niet grappig.
Je kan op zoveel plaatsen leuke en hihaho topics openen.
Niet in R&P.. en ook niet in de rest van de serieuze subfora.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')