Zo'n kruipruimte is dan ook wel ranzigheid ten top.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef DjVero het volgende:
Kruipruimtes. Nooit van z'n leven dat je mij daar in krijgt. Geen idee waar het vandaan komt, ik ben verder ook niet claustrofobisch of bang voor ongedierte, maar zo'n kruipruimte onder het huis brrrrr
Hier idem. Vastzitten in de lift. Dankzij Woody Allen kan ik daar nog iets humoristisch van maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef DjVero het volgende:
Kruipruimtes. Nooit van z'n leven dat je mij daar in krijgt. Geen idee waar het vandaan komt, ik ben verder ook niet claustrofobisch of bang voor ongedierte, maar zo'n kruipruimte onder het huis brrrrr
Ik krijg het dus ook vaak Spaans benauwd als ik een film zie met Bruce Willis als hij door die luchtkokers schuifelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n kruipruimte is dan ook wel ranzigheid ten top.
Ik heb er een zooi naaktslakken in zitten en de slakkenkorrels die ik er in heb gegooid waren binnen no time in van die mooie fluffy schimmelconstructies getransformeerd.
Verder kunnen er gassen zich ophopen.
Geen idee waar dit fenomeen vandaan komt. Zal wel iets met je vroegste herinneringen te maken hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:46 schreef Jdood het volgende:
Hallo ik heb een vraag m.b.t fobieën. Ik heb er meerdere bv paarden, en nou komt hij kleine wasbakjes daar kan ik niet tegen. Kan iemand dit verklaren daarnaast wat zijn jullie fobieën? Oh met paarden kan ik wel verklaren maar kleine wasbakjes niet...
Ja, dat is dus bij mij geen enkel probleem (hoewel, wespen...); liften, smalle gangen, een spookhuis, een kelder waar men in bijv. de tweede wereldoorlog stoute dingen heeft gedaan, nul moeite mee. Maar zo'n kruipruimte, zoals dit. Pure horror.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hier idem. Vastzitten in de lift. Dankzij Woody Allen kan ik daar nog iets humoristisch van maken.
Maar toch...![]()
Ben ook doodsbang voor bijen en wespen. Dat is dus de reden dat ik nooit op een terrasje ga zitten in de zomer.
Wij hadden ook zoiets. Nou ja, niet dat wat je hier laat zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, dat is dus bij mij geen enkel probleem (hoewel, wespen...); liften, smalle gangen, een spookhuis, een kelder waar men in bijv. de tweede wereldoorlog stoute dingen heeft gedaan, nul moeite mee. Maar zo'n kruipruimte, zoals dit. Pure horror.
[ afbeelding ]
Neuh, lamaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:29 schreef ToT het volgende:
Het is dat het lastig is om de luik van de kruipruimte hier te openen, anders had ik graag ff een filmpje gemaakt hier!
Ik vind het een superhandig plekje voor mijn verzameling doodskisten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n kruipruimte is dan ook wel ranzigheid ten top.
Ik heb er een zooi naaktslakken in zitten en de slakkenkorrels die ik er in heb gegooid waren binnen no time in van die mooie fluffy schimmelconstructies getransformeerd.
Verder kunnen er gassen zich ophopen.
Het is vooral heel vies. En voor zover ik het kan beoordelen door Bart de Beunhaas in elkaar geflanst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, dat is dus bij mij geen enkel probleem (hoewel, wespen...); liften, smalle gangen, een spookhuis, een kelder waar men in bijv. de tweede wereldoorlog stoute dingen heeft gedaan, nul moeite mee. Maar zo'n kruipruimte, zoals dit. Pure horror.
[ afbeelding ]
Moet opeens denken aan een zomervakantie toen ik met een vriendin naar de camping van haar ouders vertrok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:00 schreef spickel het volgende:
Ik heb wel eens voor de grap vroeger in de kruipruimte geslapen. Maar ik heb wel een nette ruimte, met een betonnen vloertje en alle leidingen en kabels netjes.
Heb het alleen bij tunnels en buizen gevuld met water. Maar dat is ook vrij logisch, I guess.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik krijg het dus ook vaak Spaans benauwd als ik een film zie met Bruce Willis als hij door die luchtkokers schuifelt.
O man...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |