nou juist daar doel ik op met dit topic, wat we vroeger oke vonden. Maar wat nu echt weet ik veel hoeveel kritiek zou krijgen. In politiek en landelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:45 schreef vosss het volgende:
Ik denk, hoewel vanzelfsprekend niet serieus, dat dit nu niet meer zou kunnen:
Bekijk deze YouTube-video
ik kon dit fragment niet, maar het is eigenlijk nog best goed vocaal. LOLquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:45 schreef vosss het volgende:
Ik denk, hoewel vanzelfsprekend niet serieus, dat dit nu niet meer zou kunnen:
klopt sowieso met naakt, ik weet nog vroeger als jonge pik. die Silke die was vaak in tv series. naakt ook. blonde griet. je weet wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:04 schreef Harvest89 het volgende:
Die tv shows van Theo van Gogh.
Volgens mij waren er ook momenten waar hij zijn lul aan het flashen was.
Eigenlijk alles wel waar ook maar een schim van naaktheid in zit.
Nederland is belachelijk preuts en netjes geworden. In de media dan.
gastje kan goed zingen. ik hoor het gewoon he. en heb ook best veel met kinderen musicals gedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Paul de Leeuw die een kleuter aanrandt
ha die ook inderdaad, probeer is ff fragmentjes te vinden? Want oke wij kennen dit wss uit geheugen de rest die nog stuk jonger is wss niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Seks voor de Buch
Red show diaries
Pinupclub
Alles van Flodder in de oude vorm
De belangrijkste reden 'dat dat net meer kan' is vooral dat we toen net 3 televisienetten hadden (en streaming niet mogelijk was, je keek wat liep op dat moment) en de keuze niet zo groot was, dus iedereen keek hetzelfde en sprak de volgende morgen over wat ze gezien hadden op TV, en het was een ultiem programma dat je de volgende dag kon bespreken op kantoor..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |