Ja precies dit eigenlijk. Zelfs als ik direct vanuit de douche m'n bed in ga vind ik helemaal naakt een beetje smerig voelen ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal niets vind ik, nou ja, helemaal niets, en een shirt aan vind ik ontzettend kut liggen
Boxer, al zo lang ik me kan herinneren en uiteraard ongeacht het weer![]()
Enige uitzondering is als ik me echt enorm ziek en daardoor gruwelijk koud voel maar dat is zo zeldzaam dat het niet telt
Maar dit is geen benaming voor een kledingstuk hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar Free Willy klinkt ook niet echt heel aantrekkelijk
Nog ergerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maar dit is geen benaming voor een kledingstuk hè.
Eigenlijk niet eens zo onlogisch, je onderlijf zit altijd wel lekker warm onder de dekens, maar als je nog wel eens met je bovenlijf bloot komt te liggen is een shirt dus wel handig.quote:Uh ... what kind of psychopathic monster do you need to be to do a 4 ?
Precies dit. In principe slaap ik zonder iets aan, als het echt wat frisser wordt richting winter wel een t-shirt. Onderlichaam heb ik nooit koud en heb het gehele jaar mijn slaapkamerramen open.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:20 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens zo onlogisch, je onderlijf zit altijd wel lekker warm onder de dekens, maar als je nog wel eens met je bovenlijf bloot komt te liggen is een shirt dus wel handig.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:43 schreef Chandler het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen met een shirt aan kunnen slapen, heb dat zelf wel eens geprobeerd maar zit altijd met mijn shirt in de knup 's nachts.
Daarnaast is het handig als je naakt bent, zeker als je een partner hebt. Ready for action!
Je hoeft je shirt toch niet persee uit voor sex?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 23:43 schreef Chandler het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen met een shirt aan kunnen slapen, heb dat zelf wel eens geprobeerd maar zit altijd met mijn shirt in de knup 's nachts.
Daarnaast is het handig als je naakt bent, zeker als je een partner hebt. Ready for action!
Minder stof is altijd goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hoeft je shirt toch niet persee uit voor sex?
Een stuk minder ik ben dit jaar afgevallen van 129 naar 106 nuquote:
Omdat dit vreselijk is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Shirt en broek nu het zo warm is, maar 80% van het jaar lange mouwen ipv shirt.
Hoezo staat optie lange mouwen lange broek er niet eens tussen?
Hoezo is dat vreselijk? Het is pas vreselijk koud om dat niet te hebben als het geen zomer is.quote:
Ik lig niet met mijn armen boven de dekensquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreselijk? Het is pas vreselijk koud om dat niet te hebben als het geen zomer is.
Met je blote arm boven de lakens is dan tering koud.
Ik dacht dat jij zo van warmte hield?
Je zult er toch ook uitmoeten als de wekker gaat?quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik lig niet met mijn armen boven de dekens![]()
Een broek verdraait rond de benen en dan word ik wakker. Lange mouwen hetzelfde.
Daarvoor heb je toch dekens? Om warm te blijven??
Als ik wakker word dan ben ik door en door warm, dan deert 5 graden mij zelfs nietquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je zult er toch ook uitmoeten als de wekker gaat?
Moet er niet aan denken om half naakt uit een warm bed te stappen met 14 graden op de kamer![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |