abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8753297
Vorig jaar, kreeg ik van een goeie vriend van me, een boek voor mijn verjaardag:

"Hoe voed ik mijn ouders op?"

Interactief internetboek door jongeren.
Karin de Korte, Psycholoog.

In het boek worden dingen behandeld als:

Sex
Weglopen
Zelfmoord

Het is gebaseerd op mailtjes van mensen, die naar de schrijfster, Karin de Korte, zijn gestuurd, en hier wordt serieus antwoord op gegeven.

Hoe kun je het je ouders vertellen, hoe kun je er voor zorgen dat ze niet in paniek raken, etc.

Ook staan er mailtjes in van ouders die hun kind door bijvoorbeeld zelfmoord hebben verloren.

Het is een heel zinvol boek, en dat wilde ik even met jullie delen.

Doei.
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:01:46 #2
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8753339
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:00 schreef Faithy het volgende:
Vorig jaar, kreeg ik van een goeie vriend van me, een boek voor mijn verjaardag:

"Hoe voed ik mijn ouders op?"

Interactief internetboek door jongeren.
Karin de Korte, Psycholoog.

In het boek worden dingen behandeld als:

Sex
Weglopen
Zelfmoord

Het is gebaseerd op mailtjes van mensen, die naar de schrijfster, Karin de Korte, zijn gestuurd, en hier wordt serieus antwoord op gegeven.

Hoe kun je het je ouders vertellen, hoe kun je er voor zorgen dat ze niet in paniek raken, etc.

Ook staan er mailtjes in van ouders die hun kind door bijvoorbeeld zelfmoord hebben verloren.

Het is een heel zinvol boek, en dat wilde ik even met jullie delen.

*voelt zich medegedeelt*
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_8753347
Oh ja, daar heb ik van de week nog in staan bladeren in de bibliotheek. Nu heb ik geen ouders die opgevoed moeten worden, maar ik zal het wellicht een keertje lenen, ik ben wel benieuwd.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8753357
Als ze het in de bieb hebben ga ik het zeker huren. Bedankt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')