Eén post boven jequote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:06 schreef nostra het volgende:
Waar is de simpele oplossing paraplu?
Niks jij mee idd met wandelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:06 schreef nostra het volgende:
Waar is de simpele oplossing paraplu?
Hij probeerde tussen de drupsels door te gedansen. Zag ge dat? Hij faalde welquote:
Gaat dat niet stinken?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:17 schreef Managarm het volgende:
Ik heb een lange leren jas met capuchon, erg prettig.
Sow, echt he!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:00 schreef Sometimes het volgende:
Als het op de heenweg naar werk regent, dan pak ik de auto.
Als het op de terugweg regent, ook wanneer ik dat vooraf weet, dan zij dat zo.
Regenpak en poncho wordt heel vies zweterig, dan liever gewoon natregenen.
/jeugdtrauma
Terecht, doe ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Echt hè. Ik pak altijd mijn douchegel, shampoo en conditioner erbij.
En de vrouwen zo? Althans, dat is het eerste wat in mij opkwam bij deze TT icm jouw usernaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:40 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
En de vrouwen zo? Althans, dat is het eerste wat in mij opkwam bij deze TT icm jouw usernaamNee, ook nakend natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ze is naakt onder haar pakquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ook nakend natuurlijk!
Ja precies, in de zomer hebben we de temperatuur nog mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:37 schreef fietsmiep het volgende:
Naar mijn werk altijd een regenpak en overschoenen, niks vervelender als vieze natte schoenen en sokken.
Nu in de zomer als ik er voor een boodschap door moet, korte broek, sandalen (blote voeten) en regenjack. Zo wordt er zo min mogelijk nat.
Dat veranderd de zaak natuurlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:48 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ze is naakt onder haar pak![]()
Kan het anders niet posten natuurlijk
Ik heb 35 jaar lang altijd naar mijn werk gefietst, zomer en winter, weer of geen weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:51 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ja precies, in de zomer hebben we de temperatuur nog mee.
Dat is wel een belagnrijk verschil. In de winter is het naast nat vaak ook nog koud.
Ben dan eens benieuwd @fietsmiep of je die vele jaren ook echt vaak regen hebt gehad?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:20 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Ik heb 35 jaar lang altijd naar mijn werk gefietst, zomer en winter, weer of geen weer.
Vooral de overschoenen, ooit bij ANWB gekocht waren echt ideaal.
Ja, dat is het grappige inderdaad. Ik heb dus ook twee collega's die altijd zo met de fiets komen. Hebben allebei, uiteraard, een regenpak. Maar dat wordt dus echt maar heel weinig gedragen want met die regen valt het dus blijkbaar best wel mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:04 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ben dan eens benieuwd @:fietsmiep of je die vele jaren ook echt vaak regen hebt gehad?
Dan bedoel ik echte regen, niet een miezer buitje. Volgens mij valt dat ook nog best mee, maar denken wij dat het heel vaak heel hard regent in Nederland?
Ik heb toch echt wel regelmatig een regenpak aangehad. Ik kan ook niet echt met werk- en fietstijden schuiven doordat ik in de zorg werk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:04 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ben dan eens benieuwd @:fietsmiep of je die vele jaren ook echt vaak regen hebt gehad?
Dan bedoel ik echte regen, niet een miezer buitje. Volgens mij valt dat ook nog best mee, maar denken wij dat het heel vaak heel hard regent in Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |