abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221601567
Toen roddelpraat net begon, hadden ze een rubriek: transformers kch kch kch.
Ja dat geluid van draaiende scharnierren kan ik niet beter omschrijven dan kch kch kch.
Maar uhmmm.. Heb jij vrienden of kennissen of familie die zich niet meer erkennen dan het vlees in de kuip waarmee hij of zij geboren is?
Hie ga je daarmee om? :')

Transformers kch kch kch

Klacht: geen andere woorden kunnen vinden voor kch kch kch
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 17:58:47 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221601599
Jij en ik zullen nog onder het mes moeten om iets te laten doen, maar de bedriegers kiezen gewoon elke dag een ander jasje en hopen dan dat je een fatsoenlijk gesprekje aanknoopt. Daarom zie je die ene vrouw de ene dag en de andere dag weer een andere, maar die ene niet meer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221601652
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jij en ik zullen nog onder het mes moeten om iets te laten doen, maar de bedriegers kiezen gewoon elke dag een ander jasje en hopen dan dat je een fatsoenlijk gesprekje aanknoopt. Daarom zie je die ene vrouw de ene dag en de andere dag weer een andere, maar die ene niet meer.
Of dat ze opeens geheel toevallig verschijnen in de supermarkt, terwijl ze zich bukken en je hun string ziet uitsteken en daarna op het werk wordt gezegd dat je een viespeuk bent.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221601661
op fok! hebben we alleen femboys
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 18:36:06 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221601824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Of dat ze opeens geheel toevallig verschijnen in de supermarkt, terwijl ze zich bukken en je hun string ziet uitsteken en daarna op het werk wordt gezegd dat je een viespeuk bent.
Ben je vakkenvuller?

Verder herken ik de klacht niet. Kch Kch is super duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')