quote:Ehm ????
Op donderdag 27 februari 2003 15:19 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Ik dacht dat er wel iets voor waskijk anders ff op swftools.com
Ontopic.
TJa lastig ik heb zelf altijd als het goed gaat dat het de ware voor me is had ik bij mijn vorige vriendin en dat heb ik nu zeker weer. En als ik er nu aan terug denk zelfs meer als met de vorige. Met mun vriendin kan ik gewoon heel goed mee praten en zo en ben heel erg vlieft
maar goed genoeg door het aan te pakken en gewoon te kijken of er iets beters is. if not dan is dat jouw ware.
quote:Ja dat kan zeker zou er gewoon niet teveeel aan denke maar goed zo ben ik ik denk niet echt heel ver vooruit. En voor mij is het nu de ware en voor mijn gevoel later ook nog steeds.
Op donderdag 27 februari 2003 15:33 schreef Byte_Me het volgende:
iemand kan toch nu de ware zijn, en over een paar jaar niet meer, omdat ik dan veranderd ben, en mijn beeld van de ware ook.
Want als je je moet aanpassen om beter bij iemand te passen, dan klikt het niet helemaal, eigenlijk.
Mijn zus omschreef het eens als 'het gevoel hebben thuis te komen'. M.a.w. het maakt niet uit of je thuis bij je ouders bent, of bij je vriend. Je bent zoals je bent.
Ik kende vroeger zat meiden die hun buik inhielden als ze bij hun vriend waren. Of er altijd keurig uitzagen bij hun vriend, terwijl ze eigenlijk sloddervossen waren.
Tja, dan kun je ervan op aan dat dat niet goed gaat op den duur. Je moet dan, als je met die figuur trouwt, dat beeld dat je van jezelf hebt gegeven blijven onderhouden. Je kunt dan niet meer terug naar het 'jezelf zijn', en daar wordt je op den duur ongelukkig van.
Dus, blijf jezelf. Klikt het dan en voelt het goed, dan is dat de ware.
Sommigen zijn immers 25 jaar gehuwd en komen er dan achter dat het de ware toch niet was......
Maar ik weet dat ik de ware nu heb.
Ik geloof trouwens niet in 1 ware, er kunnen best meerdere ware liefdes zijn...gedurende je leven ...
quote:Dat is ook een beetje zoals ik erover denk. Zoiets voel je gewoon.
Op donderdag 27 februari 2003 15:36 schreef Jeff21 het volgende:
you just know...
Geen 1 dus...
De ware, dat ben jezelf... Wie zijn leven wilt delen met de ware, dat is een heel ander verhaal...
Ik denk, als je toch zo nodig de ware moet hebben, dat je dat pas kunt zeggen als je doodgaat/bent. Want dan heb je je leven gedeeld met iemand (mag ik hopen toch?) en dan kun je het zeggen of diegene de ware is (anders deel je je leven niet met die persoon).
Relatie is gewoon een kwestie van aanpassen aan elkaar, de 2 die zich beste aan elkaar aan kunnen passen, die zijn de "ware" voor elkaar.
Def
Naar mijn gevoel heb ik dus de "Ware" gevonden
Ik hou gewoon heel erg veel van mijn vriend en we hebben het superleuk samen. En ik wil zeker voor altijd samen met hem blijven. Dat is toch het belangrijkste?!
Dikke kus lieverd!!
Stop looking for Mr Right.
Have fun with Mr Right-Now!
Oké ik weet het, het is offtopic wat betreft de vraag ´hoe weet je of iemand de Ware is´, maar toch is het wáár genoeg om even met jullie te delen hier...
Ontopic: ik vind de reactie dat weet je gewoon en als je jezelf die vraag niet stelt over die persoon wel een zeer goede benadering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |