SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Hier steekt werk inquote:Op zondag 16 augustus 2026 07:51 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alles mobielquote:Op zondag 16 augustus 2026 08:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier steekt werk in![]()
(Ik kreeg wel oogdiabetes van dat stuk taart)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En alles mobiel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer mij dit, oh wijze Filosoofert
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Nog wat gesteggel..quote:Ja. Ik heb directe media1.tenor.com-links kunnen vinden. De URL's hieronder zijn dus rechtstreeks naar de GIF-bestanden, niet naar de Tenor-pagina's. De oorspronkelijke zoekpagina bevat momenteel veel verschillende birthday-GIFs.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:06 schreef SemperLibertas het volgende:
je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzien maar van harte met weer een jaartje dichterbij de kist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |