Wat bedoel je? Dat is een zeep dispenser, toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:34 schreef maily het volgende:
Het ziet eruit als een zeepdispenser![]()
En mierzoet.
Er staat boven op: delicious tastequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:49 schreef YoopY het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat is een zeep dispenser, toch?
Het is gewoon een Kokosnoot in een verpakking.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt erop dat er ‘gewoon’ een kokosnoot in zit. Dus je hebt kokoswater om te drinken en de kokos om te eten.
Ik denk dat je het niks vindt.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is gewoon een Kokosnoot in een verpakking.
Wat jammer dat het tegenviel ...quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
Wat was dit goor, ik had een soort bounty water in mn hoofd, maar dat was het totaal niet.
Jawelquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
alles een keer proberen toch
Was het inderdaad gewoon een kokosnoot? Die had je nog nooit eens eerder geproefd?quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
Wat was dit goor, ik had een soort bounty water in mn hoofd, maar dat was het totaal niet.
Ja klopt idd, nooit eerder geproeftquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was het inderdaad gewoon een kokosnoot? Die had je nog nooit eens eerder geproefd?
kan je dat zo je aderen inspuiten?quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fun Fact
Het vocht uit kokosnoten werd tijdens de tweede wereldoorlog als infuus gebruikt
wel een goeie idd, nu moet hij wat raars van mij krijgen, suggesties?quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:10 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel![]()
Waar ga jij nu je collega mee verrassen?
Ik vond het altijd wel lekker. We kochten ze soms om ze buiten op te hangen voor de vogels, dan kon je een van de gaatjes in de bovenkant doorprikken om het vocht eruit te drinken met een rietje. Daarna zaagden we de kokosnoot doormidden, paar gaatjes boren, touwtjes en ophangen voor de vogels.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja klopt idd, nooit eerder geproeft
Jep, er was in de oorlog in de pacific gebrek aan infuusvloeistof en cocosnotenvocht heeft zo veel levens gered (vers daar, zou het hier niet doen)quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kan je dat zo je aderen inspuiten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |