Kreator | donderdag 27 februari 2003 @ 14:31 |
quote:Dan vind ik de Crossfire toch wel wat meer leuks hebben... Ben benieuwd hoeveel en vooral welke nieuwtjes we dit jaar nog meer uit Geneve kunnen verwachten. | |
Vanquish | donderdag 27 februari 2003 @ 14:36 |
Het is inderdaad een soort grote crossfire... Maar ik vind hem erg mooi! | |
Jeff21 | donderdag 27 februari 2003 @ 14:40 |
![]() | |
Aeroxie | vrijdag 5 september 2003 @ 14:46 |
Zondag krijg ik hem in het echt te zien ![]() | |
Steve-O | vrijdag 5 september 2003 @ 14:49 |
Mooie bak beetje retro design ![]() beter als die mercedes'n en bmw's ![]() | |
ook_gek | vrijdag 5 september 2003 @ 16:24 |
Mooie bak hoor ![]() En zeker die achterkant is heel erg mooi ![]() | |
Extremini | zaterdag 13 september 2003 @ 16:22 |
Lekkere karretje, hoor. De front doet me denken aan Benz en achterlampjes aan Audi. De specs: Chrysler Airflite Concept Vehicle Key Specifications Track Tires De cockpit. In de showroom. | |
Metro2005 | zaterdag 20 september 2003 @ 16:44 |
![]() | |
Aeroxie | maandag 22 september 2003 @ 10:26 |
Ik heb in een Crossfire gezet die 2 deurs was, die vond ik opzich mooier. | |
StefanP | donderdag 25 september 2003 @ 11:02 |
Yeah, die heeft enigszins iets, zeker nadat ie onderhanden is genomen door Startech..
Chrysler Crossfire met 426pk Standaard zit er in een Chrysler Crossfire 3,2-liter V6 motor. Tuner Startech monteert op verzoek een V8 in met bijna de dubbele cilinderinhoud. Startech is een Duitse tuner die zich specialiseert in producten van Chrysler. Het jongste model van het Amerikaanse merk is nu ook aangepakt. Als basis voor de aandrijving is gekozen voor de motor uit de SL 500 inclusief de vijftraps automaat. Dit blok is opgeboord tot een inhoud van 6,1-liter. Waar de standaard-Crossfire al 218 pk in huis heeft, schopt de V8 het tot een maximum vermogen van maar liefstt 426 pk. Het maximum koppel van 621 Nm wordt gehaald bij 4100 toeren per minuut. Daarmee sprint de Crossfire V8 in 4,7 Hmm bij nader inzien best wel triest dat ze 6,1 liter nodig hebben voor 420pk man | |
Ultimora | donderdag 25 september 2003 @ 11:10 |
quote:dan zou ik me meer verdiepen in de opbouw van de motor voordat ik zo iets zou zeggen ![]() | |
ThaFreak | donderdag 25 september 2003 @ 11:12 |
oeh oeh nice styling weer... erg geslaagt vind ik | |
StefanP | donderdag 25 september 2003 @ 11:23 |
quote:Leg me dan uit waarom het niet triest is om 6,1 liter nodig te hebben voor 426 pk, want ik snap het niet... | |
Ultimora | donderdag 25 september 2003 @ 11:40 |
quote:dit blok is van oorsprong een 5 liter blok gebouwd voor comfortabel cruisen met veeel newton meters bij een relatief laag toerental(460/2700tpm). met 7 traps automaat voor ultiem zoeven (heb het over de MB CL500) met een enkele bovenliggende nokkenas en 3 kleppen per cilinder. ik hoef hopelijk niet uit te leggen waarom 3 ipv 4 ofzo anders zal ik wel een apart topic aan maken over motorbouw, dan kan je het daar allemaal nog eens een beetje bekijken. oh en voor de duidelijkheid, t blok is dus NIET ouderwets. de vorige CL had gewoon 4 kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenassen. laat ik he zo zeggen de basis van de motor sprankelt niet van sportiviteit. maargoed dat moet je maar net begrijpen. zo niet dan moet je dat ff melden, dan zal ik wel een topic schrijven met de nodige uitleg over multikleppers boring slag nokkenassen weet ik het allemaal, de dingen die een motor comfortabel, of juist sportief maken. | |
StefanP | donderdag 25 september 2003 @ 12:06 |
Dan hadden ze toch beter een andere motor kunnen pakken? Ik ben heus geen leek, maar die info over het blok had ik gewoon niet. Enne voel je vrij om dat topic aan te maken hoor, zou wel mooi zijn. Heb zelf wel interesse om dat te lezen en met mij denk ik ook vele anderen. | |
Ultimora | donderdag 25 september 2003 @ 12:08 |
quote:ik maak er een als ik vannavond thuis ben.. | |
ThaFreak | donderdag 25 september 2003 @ 12:11 |
maar vergis je niet dat het maybe comfortabele motoren zijn maar ze hebben meestal genoeg power om veel mensen het achterste te laten zien. | |
Tjabbo | donderdag 25 september 2003 @ 13:28 |
quote:Graag. ik wil dat ook wel graag weten namelijk. Net als je uitleg over turbomotoren een tijdje terug,ik heb daarover diepere info gevraagd, en je wilde dat best doen, maar het zal wel een beetje onder het stof zijn gekomen. Als je tijd en zin hebt.... ik houdt me aanbevolen!. |