Wow, je score (en vooral je scorelijn) zit er ontzettend dichtbij vind ik. Als er binnen 48 uur niet een betere score wordt gevonden ben jij diegene die mag kiezenquote:
Nee, maar met dit spel kan je ook zelf kijken trouwens of het hem is door hem op te zoeken en naar zijn profiel te kijkenquote:
Ah, ik zie het ja! Jeetje, wat een hoop bans heeft die kerel gehad. Ik dacht dat ik erg was.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, maar met dit spel kan je ook zelf kijken trouwens of het hem is door hem op te zoeken en naar zijn profiel te kijken
Mag je nog een gok doen dan als je ernaast zit? Dan zou ik dit topic vol kunnen spammen met allemaal namen en dat lijkt me ook niet wenselijk. Een beperkt aantal pogingen per gebruiker lijkt me dan logischer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:25 schreef Masberum het volgende:
Tenzij iemand nog correct gokt of meer in de buurt komt van spapaars dan is hij over ongeveer 24 uur de winnnaar
@:sebbeswensje je kan nog een hint aanvragen, just a reminder
Nou ja users kunnen zelf toch kijken bij het profiel van diegene wie ze denken dat het is.. allemaal namen spammen is inderdaad niet de bedoelingquote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mag je nog een gok doen dan als je ernaast zit? Dan zou ik dit topic vol kunnen spammen met allemaal namen en dat lijkt me ook niet wenselijk. Een beperkt aantal pogingen per gebruiker lijkt me dan logischer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |