Waarbij jij het vrouwtje bent neem ik aanquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:35 schreef O0utlawz het volgende:
Als klap op de vuurpijl houd ik erg van kontneukendan wel bij vrouwen welteverstaan.
Veel dank goede vriend.quote:
Ik ben een echte man en mijn uitgang blijft mijn uitgang goede vriend.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Waarbij jij het vrouwtje bent neem ik aan
Wat gij niet wilt, dat u geschiedt, doe dat ook een ander nietquote:Op maandag 10 augustus 2026 14:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en mijn uitgang blijft mijn uitgang goede vriend.
Maar uit eigen ervaring kan ik hier mededelen dat elke vrouw als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn het heerlijk vindt om goed hard in de kont genomen te worden.
Ik ben een romanticus weetje.
Hmmmm tja voor alles moet een eerste keer zijn zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:25 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt, dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Wil me wel opofferen.
Mijn ervaring met mannen is: "Als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn het heerlijk vinden om goed hard in de kont genomen te worden."quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:42 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Hmmmm tja voor alles moet een eerste keer zijn zeggen ze wel eens.
Ik heb wel inspiratie opgedaan door de beste man.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:53 schreef nostra het volgende:
Ik dacht @:torentje maakt eens een topic.
Hmmm dat moet ik even laten bezinken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:50 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mannen is: "Als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn het heerlijk vinden om goed hard in de kont genomen te worden."
Dat is 1 van de voordelen ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:31 schreef Tjacka het volgende:
je wilt zeker kontneuken omdat ze anders je kleine piemeltje niet voelen zeker
HAHAA
Ik heb wel een dikke auto maar nog steeds niet zo'n grote pik.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:14 schreef Cupfighter het volgende:
Allemaal kerels met een klein pikkie die moeten compenseren met een grote auto
De vervuilers zijn te machtig en blijven machtig, omdat zij geen eerlijke prijs betalen voor de noodzakelijke producten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:53 schreef nostra het volgende:
Ik dacht @:torentje maakt eens een topic.
Exact!quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:20 schreef torentje het volgende:
[..]
De vervuilers zijn te machtig en blijven machtig, omdat zij geen eerlijke prijs betalen voor de noodzakelijke producten.
Niet machtig & krachtig zijnquote:Op maandag 10 augustus 2026 18:20 schreef torentje het volgende:
[..]
De vervuilers zijn te machtig en blijven machtig, omdat zij geen eerlijke prijs betalen voor de noodzakelijke producten.
O, sorry voor mijn reactie, ik had niet gezien dat dit de juichbaak is en mijn reactie dus off-topic is.quote:
Wij zullen allen juichen voor jouw aanwezigheid hier goede vriendquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:21 schreef torentje het volgende:
[..]
O, sorry voor mijn reactie, ik had niet gezien dat dit de juichbaak is en mijn reactie dus off-topic is.
Uit eigen ervaring kan ik hier vertellen dat mannen dat ook lekker vindenquote:Op maandag 10 augustus 2026 14:20 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ben een echte man en mijn uitgang blijft mijn uitgang goede vriend.
Maar uit eigen ervaring kan ik hier mededelen dat elke vrouw als ze eenmaal de schaamte voorbij zijn het heerlijk vindt om goed hard in de kont genomen te worden.
Ik ben een romanticus weetje.
Maar wat vind jij zelf?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik hier vertellen dat mannen dat ook lekker vinden
Ik gun het je van harte jongen. Waren er maar meer zoals jij. Check ook mijn kontneuktopic eens voor tips over hoe je vrouwen kunt overhalen om het in het andere gaatje te doen, ook als ze daar in eerste instantie huiverig voor zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:35 schreef O0utlawz het volgende:
Kijk ik heb natuurlijk alles mee. Ik heb geld, een dikke waggie, ik zie er goed uit, ik ben clean ik gebruik geen alchol of drugs. Ik ben kortgezegd een krachtige rijke autorijdende man
Sommige niet nader te noemen users zien nou al groen van jaloezie terwijl ik het elke man in deze wereld gun om net zo krachtig, gespierd en rijk te zijn zoals ik dat ben
Als klap op de vuurpijl houd ik erg van kontneukendan wel bij vrouwen welteverstaan.
Vooral krachtige rijke autorijdende mannen ....................................quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik hier vertellen dat mannen dat ook lekker vinden
Bedankt maatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte jongen. Waren er maar meer zoals jij. Check ook mijn kontneuktopic eens voor tips over hoe je vrouwen kunt overhalen om het in het andere gaatje te doen, ook als ze daar in eerste instantie huiverig voor zijn.
De beste stuurlui staan weer aan wal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef junkiesietze het volgende:
@:Danny Als dit de FOK topics zijn tegenwoordig, mag van mij de server wel offline gehaald worden.
sjezus
Ik kan er zeker van genieten. Helemaal als de persoon bij wie ik hem inbreng nog weinig ervaring er mee heeft maar mij toch het vertrouwen geeft om hem er in te doen.quote:
Wat een vrouwquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:35 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik kan er zeker van genieten. Helemaal als de persoon bij wie ik hem inbreng nog weinig ervaring er mee heeft maar mij toch het vertrouwen geeft om hem er in te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |