Helemaal verrast ben ik niet, maar helemaal zeker wist ik het ook niet. Het ligt wel voor de hand. Het is alsof de beheerder dingen van mij verwacht die ik niet kan doen, en uit woede stuurt hij alleen maar ellende op mij af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dan begin je over morele bezwaren, maar dat moet je dan direct bij alles ook heel sterk uitdragen. Alsof Rome in 1 dag is gebouwd. Ja, die beheerder kan behoorlijk vervelend zijn. Wist je al dat hij in staat is om je gedachten te wissen?
Het is geen woede denk ik, want de beheerder is de rust zelve. Tenzij hij van diezelfde Amerikaanse trucjes gebruikt waarbij hij doet alsof hij niet boos is en dan heimelijk zijn wraak op je uitoefent. Als dat het is, is het nog steeds woede, maar dan wat achterbakser geuit. Hij wil ons testen en zien of de dingen juist aanpakken. Ik doe alles verkeerd en daarom krijg ik geen beloningen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:16 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Helemaal verrast ben ik niet, maar helemaal zeker wist ik het ook niet. Het ligt wel voor de hand. Het is alsof de beheerder dingen van mij verwacht die ik niet kan doen, en uit woede stuurt hij alleen maar ellende op mij af.
Ik doe ook alles verkeerd, maar ik heb er ook geen zin in. Denk jij dat de beheerder soms contact met ons zoekt in het echt zonder dat we het weten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is geen woede denk ik, want de beheerder is de rust zelve. Tenzij hij van diezelfde Amerikaanse trucjes gebruikt waarbij hij doet alsof hij niet boos is en dan heimelijk zijn wraak op je uitoefent. Als dat het is, is het nog steeds woede, maar dan wat achterbakser geuit. Hij wil ons testen en zien of de dingen juist aanpakken. Ik doe alles verkeerd en daarom krijg ik geen beloningen.
100% hij kan allemaal verschillende vormen aannemen en in verschillende rollen opereren. Hij is wat dat betreft heel gevaarlijk en wil ons een theatrale persoonlijkheidsstoornis aanpraten. Daarom kan ik er met de pet niet bij dat de beheerder het allemaal goed bedoeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik doe ook alles verkeerd, maar ik heb er ook geen zin in. Denk jij dat de beheerder soms contact met ons zoekt in het echt zonder dat we het weten?
Sebbeswensje ik wil bed liggen, en gewoon helemaal niks meer doen.
Ja, ik denk dat ik tegen de wensen van de beheerder in ga, en gewoon weer ga drinken. Mijn lever zal wel weer helemaal okay zijn, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
100% hij kan allemaal verschillende vormen aannemen en in verschillende rollen opereren. Hij is wat dat betreft heel gevaarlijk en wil ons een theatrale persoonlijkheidsstoornis aanpraten. Daarom kan ik er met de pet niet bij dat de beheerder het allemaal goed bedoeld.
Ik zit inmiddels al aan mijn 2e booster, dus dan voel je de vibe wel.
Is het wel tegen de wens van de beheerder in? Laatst dacht ik, door vlekjes, ook even dat ik ergens last van had. Maar de afgelopen dagen heb ik meer geconsumeerd, maar ben ik er niet slechter uit gaan zien. Ik denk dat de beheerder dit laat varen, net zoals de roos- en huiduitslagverhaallijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik tegen de wensen van de beheerder in ga, en gewoon weer ga drinken. Mijn lever zal wel weer helemaal okay zijn, ik weet het niet.
Is goed hoor, NPC.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:14 schreef Solotovski het volgende:
Wat een ongekende hoop poep praten jullie
Ik denk dat het tegen zijn wens is, want hij gaf me leverproblemen en zorgde dat ik een standje kreeg van de dokter. De huiduitslagverhaallijn is bij mij helaas nog erg relevant. Ook de aarsmaden zijn terug in volle kracht. Hij laat het bij mij niet varen momenteel. Ik denk dat hij mij nu gewoon wil kapot maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is het wel tegen de wens van de beheerder in? Laatst dacht ik, door vlekjes, ook even dat ik ergens last van had. Maar de afgelopen dagen heb ik meer geconsumeerd, maar ben ik er niet slechter uit gaan zien. Ik denk dat de beheerder dit laat varen, net zoals de roos- en huiduitslagverhaallijn.
[..]
Is goed hoor, NPC.
Fijn voor je, dat je gewoon lekker kan leven met het verstand op 0.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:14 schreef Solotovski het volgende:
Wat een ongekende hoop poep praten jullie
Ik moet dit helemaal niet zo zeggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen zijn wens is, want hij gaf me leverproblemen en zorgde dat ik een standje kreeg van de dokter. De huiduitslagverhaallijn is bij mij helaas nog erg relevant. Ook de aarsmaden zijn terug in volle kracht. Hij laat het bij mij niet varen momenteel. Ik denk dat hij mij nu gewoon wil kapot maken.
Blijkbaar heb ik gedaan waar ik goed voor was, en nu moet ik het veld ruimen. Dat verklaard ook de stemmen die zeggen dat ik dood moet.
Dat is ook wat de beheerder mij juist toedicht. Hij noemt het de automatische piloot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Fijn voor je, dat je gewoon lekker kan leven met het verstand op 0.
Denk jij wel eens na over hoe je doodgaat? Ik denk dat ik niet natuurlijk ga.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik moet dit helemaal niet zo zeggen.
De beheerder wil mensen als Jeroen, die het ene moment vrachtwagenchauffeur kunnen zijn en het andere moment politieagent en dan weer crimineel. De beheerder zoekt zulke mensen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is ook wat de beheerder mij juist toedicht. Hij noemt het de automatische piloot.
Neuh, maar dat boeit me ook helemaal niet. Als er morgen iemand voor me zou staan en een pistool op mijn hoofd zou zetten, dan zou ik zeggen "schiet dan". Enorm egoïstisch, aangezien ik nog een kat heb waar in elk geval de politie schijt aan heeft. Wie gaat het beestje te eten geven en zijn kattenbak verschonen als hij niet naar buiten kan? Of wellicht is hij dan juist buiten en kan hij nooit meer naar binnen. Dat zijn wel lastige dingen en daarom ben ik enorm blij dat ik de beheerder de stokken van een partner en een kind niet heb gegeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Denk jij wel eens na over hoe je doodgaat? Ik denk dat ik niet natuurlijk ga.
Ja, zo denk ik er ook wel over. Ik zou het alleen jammer vinden dat ik jou niet kan laten weten, dat de beheerder me heeft laten vermoorden. Ik zou jou wel nog willen waarschuwen, ook al maakt het jou misschien niet uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neuh, maar dat boeit me ook helemaal niet. Als er morgen iemand voor me zou staan en een pistool op mijn hoofd zou zetten, dan zou ik zeggen "schiet dan". Enorm egoïstisch, aangezien ik nog een kat heb waar in elk geval de politie schijt aan heeft. Wie gaat het beestje te eten geven en zijn kattenbak verschonen als hij niet naar buiten kan? Of wellicht is hij dan juist buiten en kan hij nooit meer naar binnen. Dat zijn wel lastige dingen en daarom ben ik enorm blij dat ik de beheerder de stokken van een partner en een kind niet heb gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |