Iedereen die ik spreek kijkt me aan met een lang gezicht.... "Maar volgens mij..."quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:42 schreef maily het volgende:
Niks mis met jou.
Het ligt aan je omgeving en de algemene normen.
Jij bent blijkbaar die ene uitzondering.
Hun probleem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:44 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Iedereen die ik spreek kijkt kan aan met een lang gezicht.... "Maar volgens mij..."
Daarna komt er niks meer en laten ze mij achter mijn oren krabben.
Nou, dat en ik word overspoeld met appjes met aanbiedingen om voorgesteld te worden aan tante Truus of tante Bep van de afzender die ook alweer een paar jaar alleen is met enorme rugzakken.quote:
Niet. Zit er gewoon in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat is je grote geheim om als single 50er gelukkig te zijn waar iedereen zijn/haar hoofd over breekt?
Zeg gewoon dat ze op moeten zouten. Vind dat zo onbeschoft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:47 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Nou, dat en ik word overspoeld met appjes met aanbiedingen om voorgesteld te worden aan tante Truus of tante Bep van de afzender die ook alweer een paar jaar alleen is met enorme rugzakken.
Ik sta nog voor alles open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:52 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan nu nog dingen doen, maar denk dat als je eenmaal 60+ bereikt hebt en je bent dan nog alleen dat het wel vervelend kan zijn. Ik moet er niet aan denken om alleen de aftakeling mee te maken en dan alleen te sterven.
Ik ben nu prima gelukkig als vrijgezel, maar uiteindelijk wil ik dat toch wel veranderen, ook omdat je in een andere levensfase terecht komt.
Ga hun allemaal overspoelen met adviezen en leuke dingen die je als single kunt doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:47 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Nou, dat en ik word overspoeld met appjes met aanbiedingen om voorgesteld te worden aan tante Truus of tante Bep van de afzender die ook alweer een paar jaar alleen is met enorme rugzakken.
Dus eigenlijk zeg je dat het een uitzondering is dat een vrijgezelle 50er gelukkig is????quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:42 schreef maily het volgende:
Het ligt aan je omgeving en de algemene normen.
Jij bent blijkbaar die ene uitzondering.
Ken zat gasten die getrouwd waren met tig kinderen en alsnog alleen wegkwijnen in huize avondrood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:52 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan nu nog dingen doen, maar denk dat als je eenmaal 60+ bereikt hebt en je bent dan nog alleen dat het wel vervelend kan zijn. Ik moet er niet aan denken om alleen de aftakeling mee te maken en dan alleen te sterven.
Ik ben nu prima gelukkig als vrijgezel, maar uiteindelijk wil ik dat toch wel veranderen, ook omdat je in een andere levensfase terecht komt.
Tja.. Alles kan op bezwaren stuiten. Als je samen bent met iemand kan die ineens heel veel zorg nodig hebben. Als je alleen bent kan ook relatief fit 90 worden en dan in je slaap overleiden. Een relatie aangaan puur omdat je niet alleen wil zijn is niet echt een recept voor geluk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:52 schreef Discombobulate het volgende:
Nee dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat het een uitzondering is dat een vrijgezelle 50er gelukkig is????
Zegt dat wat over jouw waarden?
kweenie, dat gedeelte boeit me niet zoveel. Ben niet zo'n waarden en normen prediker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat het een uitzondering is dat een vrijgezelle 50er gelukkig is????
Zegt dat wat over jouw waarden?
Maar waarom je 'er druk over maken'?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:57 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
kweenie, dat gedeelte boeit me niet zoveel. Ben niet zo'n waarden en normen prediker.
Dat vind ik zelf nou juist ook, dus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom je 'er druk over maken'?
Je bent gelukkig, mooier kan je het toch niet krijgen?
Er is geen probleem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:13 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf nou juist ook, dus wat is het probleem?
Jij opent er een topic over.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:13 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf nou juist ook, dus wat is het probleem?
Niks mis mee, zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook een happy single 50+-er, dus tsja...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:39 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Ik ben 50, single en happy.
Volgens mijn omgeving en de algemene normen klopt dat niet.
Die drie kunnen volgen de huidige maatschappelijke logica nooit samen gaan.
Wat is er mis met mij?
Heb jij dat dan ook dat ze moeilijk doen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:20 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Niks mis mee, zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook een happy single 50+-er, dus tsja...
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:23 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Heb jij dat dan ook dat ze moeilijk doen ?
Mischien word het me duidelijk.quote:
Dan is @EdRendum de eerstequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:28 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Mischien word het me duidelijk.
Het probleem is dat ik met de verkeerde mensen optrek en is de oplossing dat ik beter nieuwe vrienden en kennissen kan zoeken. 🤔
Het gekke is dan ook eigenlijk dat bij een closer look ze me willen koppelen aan mensen die juist niet gelukkig zijn met een rugzak van hier tot Tokio.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
Je vindt het niet leuk om je te moeten verantwoorden voor het single zijn? En ook nog ongevraagd koppeladvies. Dat blijft regelmatig een herhalend probleem. Alsof mensen je verwijten je bewust af te sluiten voor de liefde, en ze niet willen geloven dat je solitair wilt leven.
Je krijgt het ook bij die dwangmatige koppeltjesneuroten niet aan het verstand gepeuterd dat je daar geen zin in hebt. Ene oor in, andere uit. Zij denken echt dat ze het beste met je voor hebben. Geef misschien een paar keer een raar antwoord of zelfs een grote mond als ze te drammerig worden. Of zoek andere mensen op die niet die koppeldrang hebben.
Haha, kijk hem dan 50 single en happy zijn!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:39 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Wat is er mis met mij?
Nah, in mijn meest dronken periodes nog 0,0 aantrekkingskracht gevoeld voor kerels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar ben je dan misschien een kasthomo, type Mark Rutte?
Er ontbreekt wat informatie. Hoe zag je leven er de afgelopen 50 jaar uit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:39 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Wat is er mis met mij?
Met ups en downs, zowel financieel als in de liefde. Maar ik ben niet iemand die naar het verleden kijkt om gelukkig te zijn. Ik ben niet zo van "wat heb ik nu eigenlijk bereikt?" Maar eerder "Wat ga ik vandaag lekker doen?"quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:00 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Er ontbreekt wat informatie. Hoe zag je leven er de afgelopen 50 jaar uit?
Voor jou is dat misschien niet relevant, maar voor mij wel om jouw vraag goed te kunnen beantwoorden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:23 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Met ups en downs, zowel financieel als in de liefde. Maar ik ben niet iemand die naar het verleden kijkt om gelukkig te zijn. Ik ben niet zo van "wat heb ik nu eigenlijk bereikt?" Maar eerder "Wat ga ik vandaag lekker doen?"
Wat achter me ligt vind ik in dat opzicht niet relevant. Dat verschil kom ik vaker tegen met anderen.
Ai, dat zegt dan ook iets hoe ze naar jou kijken. Dat ze je een goedzak vinden of meer een 'soort zoekt soort' idee, of dat ze je een sugar daddy vinden. Er zit niets anders op dan blijven afwimpelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:17 schreef Uncle_Cheech het volgende:
[..]
Het gekke is dan ook eigenlijk dat bij een closer look ze me willen koppelen aan mensen die juist niet gelukkig zijn met een rugzak van hier tot Tokio.
Aanvankelijk heb ik dan de indruk dat ze me willen inzetten als soort van pakezel voor een ander.
Volgens mij zegt TS dat hij geen kinderen heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:25 schreef GerryDV het volgende:
Heb je wel kinderen gemaakt en dus je bloedlijn voortgezet? Dat is het natuurlijk helemaal prima en kun je allerlei dingen afvinken en rustig genieten van je vrijgezelle leven.
Want het is de plicht van ieder mens om zich voort te planten? Sommigen voelen die behoefte, anderen niet. Allebei goed. En sommigen voelen die behoefte wel, maar krijgen het niet gerealiseerd. Dat is verdrietig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:25 schreef GerryDV het volgende:
Heb je wel kinderen gemaakt en dus je bloedlijn voortgezet? Dat is het natuurlijk helemaal prima en kun je allerlei dingen afvinken en rustig genieten van je vrijgezelle leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |