Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder terug naar de rots.
TERUGGAAN ZUL JEquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je danquote:
*boekt rammelende roeiboot*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je dan
Ik ga alvast op zoek naar een geschikte grot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Is er een bar aan boord?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*boekt rammelende roeiboot*
quote:
Dat is wel langquote:
Zondag en maandag wordt het teringheet om dan af te koelen op dinsdag en dan wordt woensdag weer teringheet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, dit weekend wordt het weer teringheet.
Daarom er vandaag maar extra van genietenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, dit weekend wordt het weer teringheet.
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekooktquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar over 2 weken verkoeling en regen.
Vanavond al voor mijquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar over 2 weken verkoeling en regen.
RIP aan onze nabestaanden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekookt
Maar het spannendste heb je al wel gehad toch? Of komt dat nog? Omdat je vooral veel stress had voor gisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe je als je weer terug komt. Elke keer als ik Thailand verlaat en weer terug kom krijg ik 6 maanden verblijf. Ik mag maximaal 6 maanden aan een stuk in Thailand zijn. Met een totaal van 5 jaar en dan is mijn visa niet meer geldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |