SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zoals in iedere goede relatie luistert ze niet naar mijquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Durf je dat zelf niet?
Beter opvoeden dan!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals in iedere goede relatie luistert ze niet naar mij
Ben je nu met Cherry aan het flirtenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar iemand die knap is, heeft toch juist weinig/geen make-up nodig?
Ik ben haar pappi nietquote:
Laat @Q. het maar niet horen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu met Cherry aan het flirten![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben haar pappi niet
Daarnaast: ze mag er zelf mee sjouwen en tijdens de driemaal daagse omkleedronde zit ik op het terras. Win win
Ik krijg hier een epilepsieaanval van, wat doe jequote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg hier een epilepsieaanval van, wat doe je
Ja, dat ben ik dus niet voor zover ik weet.quote:
Beetje welquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus niet voor zover ik weet.
quote:
wutquote:
nee idd, tijd dat we de zon kunnen uitzetten, zo een aan/uitschakelaarquote:
Het is nu ook nog niet onder de 20, ben het wel een beetje gewend inmiddelsquote:
Het is alweer kwart voor elf. Ik had het nog vroeger verwacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu ook nog niet onder de 20, ben het wel een beetje gewend inmiddels
volgens gevoel temperatuur zitten we op 20, "real feel" is 21 volgens buienradarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu ook nog niet onder de 20, ben het wel een beetje gewend inmiddels
Volgens het lokale weerstation is het 20.4, de laagste temperatuur dit etmaalquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens gevoel temperatuur zitten we op 20, "real feel" is 21 volgens buienradar
quote:
Daar doe ik het voorquote:
stuk beterquote:
JEZUSCHRISTUSTEHOBBELPAARD WAT EEN DEPRESSIEF KUTWEER!quote:
Nu hebben we de poppen aan het dansen. En het gaat geen tango zijn.quote:
Is het nog goed gekomen met je pas?quote:
Nee die ben ik denk ik in de automaat in Thailand vergeten. Maar kan hier bijna alles pinnen met mijn telefoon en heb 300 euro gewisseld voor Singapore biljetjesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 05:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het nog goed gekomen met je pas?
Singapore staat in de top 5 van de duurste steden las ikquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ben ik denk ik in de automaat in Thailand vergeten. Maar kan hier bijna alles pinnen met mijn telefoon en heb 300 euro gewisseld voor Singapore biljetjes
Ja zeker als je vanuit Thailand komtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Singapore staat in de top 5 van de duurste steden las ik
Is vandaag die run?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zeker als je vanuit Thailand komtmaar heb nu echt lekker gegeten voor 8 euro dus dat valt reuze mee
Visa run betekent eigenlijk dat het land uit gaat en weer terug komt. Ik vlieg maandag weer terug maar had ook vandaag al terug kunnen vliegen.quote:
je hoeft je visa niet nog te verlengen /vernieuwen terwijl je in het buitenland zit?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Visa run betekent eigenlijk dat het land uit gaat en weer terug komt. Ik vlieg maandag weer terug maar had ook vandaag al terug kunnen vliegen.
Dat doe je als je weer terug komt. Elke keer als ik Thailand verlaat en weer terug kom krijg ik 6 maanden verblijf. Ik mag maximaal 6 maanden aan een stuk in Thailand zijn. Met een totaal van 5 jaar en dan is mijn visa niet meer geldig.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft je visa niet nog te verlengen /vernieuwen terwijl je in het buitenland zit?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:47 schreef bitterbal het volgende:
Dus in theorie kan je de grens over gaan en weer terug lopen. Dan krijg je weer 6 maanden.
ik zou het doenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:49 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn mensen die dat doen bij land grenzen maar immigratie vind dat nooit zo grappig
Ja ik vlieg gewoon ergens heen dan dat ik helemaal naar een landgrens reisquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik zou het doen
achterlijke regeltjes verdienen achterlijke oplossingen
Even met een rubber bootje naar internationale wateren en dan weer terug.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik zou het doen
achterlijke regeltjes verdienen achterlijke oplossingen
Goedemorgen Koen.quote:
wellicht nog in september of anders november, nog niets geboekt. Was immers in juni al 3 weken wegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedemorgen Koen.
Pakje jij je koffers binnenkort nog in?
Lekker!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht nog in september of anders november, nog niets geboekt. Was immers in juni al 3 weken weg
Doe dat dan ook niet johquote:
Ich Liebe Kapitalismus!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wielen van het kapitalisme moeten blijven draaien!
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wielen van het kapitalisme moeten blijven draaien!
Eerder terug naar de rots.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder terug naar de rots.
TERUGGAAN ZUL JEquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar had ik na 10 jaar genoeg van.
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je danquote:
*boekt rammelende roeiboot*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op een businesses class ticket en een reservering van een suite in Xara Palace van je dan
Ik ga alvast op zoek naar een geschikte grot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wiel is uitgevonden toen een dronken neanderthaler een barkruk omstootte en deze van een heuvel afrolde. Ik zeg: laten we terug gaan naar de roots!
Is er een bar aan boord?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*boekt rammelende roeiboot*
quote:
Dat is wel langquote:
Zondag en maandag wordt het teringheet om dan af te koelen op dinsdag en dan wordt woensdag weer teringheet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan, dit weekend wordt het weer teringheet.
Daarom er vandaag maar extra van genietenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekooktquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar over 2 weken verkoeling en regen.
Vanavond al voor mijquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
RIP aan onze nabestaanden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekookt
Maar het spannendste heb je al wel gehad toch? Of komt dat nog? Omdat je vooral veel stress had voor gisterenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe je als je weer terug komt. Elke keer als ik Thailand verlaat en weer terug kom krijg ik 6 maanden verblijf. Ik mag maximaal 6 maanden aan een stuk in Thailand zijn. Met een totaal van 5 jaar en dan is mijn visa niet meer geldig.
Ik heb één week kou, dus ik red het wel. Maar dan wel als Drogekat denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan zijn jullie allemaal al doodgekookt
Regen was er gister al en vandaag is het koel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jullie waren okay. Relatief.quote:
Regen? *kijkt naar de gortdroge aarde*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Regen was er gister al en vandaag is het koel.
Tenzij je uitglijd en in een vulkaan valtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één week kou, dus ik red het wel. Maar dan wel als Drogekat denk ik.
Ow, die manier van doodkoken heb ik nog niet overwogenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tenzij je uitglijd en in een vulkaan valt
Gisterochtend was bij mij de tuin wel nat. Al voelde ik daar in de middag niets meer van in de aarde.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? *kijkt naar de gortdroge aarde*
Nee, niet hier.
Zelfs dat was hier niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef LTVDK het volgende:
RegenDie paar verdwaalde druppels van de week die verdampten terwijl ze de grond raakten tellen als regen?
Hier wel!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? *kijkt naar de gortdroge aarde*
Nee, niet hier.
Ook jij was okay. Relatief.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, die manier van doodkoken heb ik nog niet overwogen
Ik zoek elektrische, maar die is echt uitverkocht. Ik ga echt niet een dure bestellen bij bol.comquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:13 schreef Ama het volgende:
Oke vandaag ga ik echt een vliegenmepper kopen.
quote:
Weekend, woensdag, en nog een dagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je speciaal daarheen om de zonsverduistering te zien. Is het bewolkt. En hier geen wolkje aan de lucht.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Nou, aan het weerbericht te zien hoef ik me geen zorgen te maken dat ik straks voor de zonsverduistering helemaal naar het vliegveld hoef te rijden, om vervolgens weer 3 uur terug te moeten richting de AirBnB. Komt een flinke lading bewolking uit het zuiden aan land in de loop van woensdag.
Dat wordt heel erg duimen dat het zo laat mogelijk komt
Bij de Praxis zag ik die gisteren in de aanbieding. Van HG volgens mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zoek elektrische, maar die is echt uitverkocht. Ik ga echt niet een dure bestellen bij bol.com
Gewoon zo'n simpele elektrische HG verkopen ze toch in elke kruidvat/action/bouwmarkt?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zoek elektrische, maar die is echt uitverkocht. Ik ga echt niet een dure bestellen bij bol.com
Ik heb geen zin om naar het winkelcentrum de centrale te gaan. Om daar te komen, mag je hopen dat je als fietser niet op de motorkap belandt van een auto.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de Praxis zag ik die gisteren in de aanbieding. Van HG volgens mij.
Nederland wordt dik 30 graden die dag. Als jullie niet inmiddels al zijn doodgekookt, kan je genieten van die halve zonsverduistering ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je speciaal daarheen om de zonsverduistering te zien. Is het bewolkt. En hier geen wolkje aan de lucht.
NK kennende acht ik die kans wel erg aanwezig jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je speciaal daarheen om de zonsverduistering te zien. Is het bewolkt. En hier geen wolkje aan de lucht.
Ik ga morgen wel even bij de wibra of kruidvat in het centrum kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo'n simpele elektrische HG verkopen ze toch in elke kruidvat/action/bouwmarkt?
90% vond ik niet half.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland wordt dik 30 graden die dag. Als jullie niet inmiddels al zijn doodgekookt, kan je genieten van die halve zonsverduistering ja.
Voor mij begint het er licht somber uit te zien. Maar we houden hoop zo lang de kans nog niet 0 is
Want vandaag zijn de winkels niet open?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even bij de wibra of kruidvat in het centrum kijken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NK kennende acht ik die kans wel erg aanwezig ja
Maar het is bij lange na niet het echte werk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90% vond ik niet half.![]()
En jaren terug in Duitsland of Luxemburg al eens een totale meegemaakt.
Eerst werken en daarna fysio. Daarna bijkomen. Dan eventueel 's avonds zwemmen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Want vandaag zijn de winkels niet open?
Bij jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gewoon volgende week liggen afkoelen in het zwembad
Die van 1999 was dat wel. Was toen wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is bij lange na niet het echte werk.
Dat geloof ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van 1999 was dat wel. Was toen wel indrukwekkend.
Het algemene zwembad net buiten mijn wijk.quote:
Ik heb die van '99 in Frankrijk gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90% vond ik niet half.![]()
En jaren terug in Duitsland of Luxemburg al eens een totale meegemaakt.
Ohwquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het algemene zwembad net buiten mijn wijk.
Ik zie genoegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
die eclipse brillen zijn zeker niet te krijgen.
Ik kom er ook altijd te laat achter zulke dingen.
Ik zie ze online voldoende.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weiger om op Amazon te bestellen.quote:
Zet specsavers ook op het lijstje voor morgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie ze online voldoende.
Las net dat we het bij specsavers en andere opticiens kunnen proberen. Die hebben ze vaak voor een paar euro liggen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:02 schreef Nattekat het volgende:
Nou, aan het weerbericht te zien hoef ik me geen zorgen te maken dat ik straks voor de zonsverduistering helemaal naar het vliegveld hoef te rijden, om vervolgens weer 3 uur terug te moeten richting de AirBnB. Komt een flinke lading bewolking uit het zuiden aan land in de loop van woensdag.
Dat wordt heel erg duimen dat het zo laat mogelijk komt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende: [..] Anno 2026 zijn weermodellen tot een week best betrouwbaar voor het algemene weerbeeld in een groot gebied. Het is heel zeker dat die depressie er gaat komen, die depressie vormt dit weekend al. Alleen z'n pad is nog de grote vraag, maar zelfs dan zal het eerder Ierland rammen dan IJsland met de huidige onzekerheid.
Je kunt er ook eentje gratis ophalen, moet er wel een winkel in je buurt zitten https://nl.pepper.com/aan(...)eel-nederland-414304quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zet specsavers ook op het lijstje voor morgen.
Voor wat?quote:zorg dat je ruim voor vierenzevenen (19:14 uur) een mooi plekje hebt gevonden.
Nog nooit van gehoord.quote:
hoeveel?quote:
vierenzevenenquote:
Gewoon recht in de zon kijken, doet Trump ook, gaat prima.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nou dat dus.quote:
Blijkbaar 19 uur 14.quote:
quote:
quote:
quote:
nee :pquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Kom je deze kant op volgende week voor de verduistering?
Na Sesamstraat naar bed vanavond.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Six Seven *rare handbeweging maakt*
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je wachten op die van 2070?
wat heb je vandaag gegetenquote:
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt er ook eentje gratis ophalen, moet er wel een winkel in je buurt zitten https://nl.pepper.com/aan(...)eel-nederland-414304
Ik moet naar Burgum. Volgens mij is het goedkoper om bij een opticien in de stad een eclips bril te halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuidquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ah jammer. Dan moet ik helemaal naar Diemen.
GEEFquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met naaktslak?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet rival er lekker uit?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuid
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet lekker uitquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde. Daarheen gaan kost meer in benzinequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet naar Burgum. Volgens mij is het goedkoper om bij een opticien in de stad een eclips bril te halen.
Ik moet de bus nemen, want geen auto.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Daarheen gaan kost meer in benzine
Moppie moppie moppie, dat vind ik helemaal toppiequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met Lange Frans & Baas B naar Diemen-Zuid
Verstoppertje spelenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was erg lekker. rendang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja leek op auberginequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met naaktslak?
ik hoop dat het aubergine is...
Zo cutequote:
Die is ook zeker niet goedkoper.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet de bus nemen, want geen auto.
Geen idee, maar na 20 jaar is dat nummer nog steeds het eerste waar ik aan denk bij de naam Diemenquote:
Smaakt het ook als aubergine?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over!
Veel meer valt er ook niet te zeggen over dat durp he?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar na 20 jaar is dat nummer nog steeds het eerste waar ik aan denk bij de naam Diemen
@Ama misschien wel, die is helemaal gek van die beestjesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ja weet niet hoe naaktslak smaakt
Ook geen idee wat je daar te zoeken zou moeten hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel meer valt er ook niet te zeggen over dat durp he?
Hoezo wordt je gelijk door de wijkagent aangesproken op je gedrag zodra je die site opent?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://fryslan.qbuzz.nl/
5,92 enkele reis.
quote:Waar gaan we naartoe
Misschein smaakt dat ook wel naar aubergine.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ja weet niet hoe naaktslak smaakt
😒😒😒😒😒😒quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Ama misschien wel, die is helemaal gek van die beestjes
Valt mee dat er geen uitroepteken achter staat.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je gelijk door de wijkagent aangesproken op je gedrag zodra je die site opent?
[..]
ja daaromquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschein smaakt dat ook wel naar aubergine.
en waar denken we naar toe te gaan meneertje??!!??quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo wordt je gelijk door de wijkagent aangesproken op je gedrag zodra je die site opent?
[..]
volgens AI:quote:
quote:Nee, een naaktslak smaakt niet naar aubergine. Naaktslakken smaken erg bitter, slijmerig en aards door hun slijm en wat ze eten, terwijl een milde aubergine zacht en neutraal van smaak is.
hoe smaken de smaken zacht en neutraal?quote:
Als een soort van mozzarella gok ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe smaken de smaken zacht en neutraal?
en die discobollen kunnen niet door de deur heen nu?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn schutting kapot zagen en dan met scharnieren aan elkaar zetten zodat hij anders openkanen volgende week komen mijn halve discobollen voor mijn vers geschilderde roze hal en dan is mijn huis af
durf duidelijke taal te vragenquote:
Jawel maar de groene container niet en dat is best lastigquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die discobollen kunnen niet door de deur heen nu?
zet je die achter de schuttingquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel maar de groene container niet en dat is best lastig
Succes!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn schutting kapot zagen en dan met scharnieren aan elkaar zetten zodat hij anders openkan![]()
letters en soms cijfersquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe smaken de smaken zacht en neutraal?
quote:Een zachte en neutrale smaak betekent dat iets mild is, niet overheerst en geen scherpe of sterke smaaktonen heeft. Het prikkelt je tong nauwelijks en vormt vaak een rustige basis voor andere ingrediënten
klinkt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn schutting kapot zagen en dan met scharnieren aan elkaar zetten zodat hij anders openkanen volgende week komen mijn halve discobollen voor mijn vers geschilderde roze hal en dan is mijn huis af
Kan wel merken dat die machines geen smaakpapillen hebbenquote:
Dat had ik maar dan kan ik niet bij de tuin aan de zijkant komen en daar zit nog een behoorlijk stuk akkerquote:
Dit klinkt tof.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
en volgende week komen mijn halve discobollen voor mijn vers geschilderde roze hal en dan is mijn huis af
hmmm.... i need a paintquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat had ik maar dan kan ik niet bij de tuin aan de zijkant komen en daar zit nog een behoorlijk stuk akkermijn tuin is een beetje een doolhof
Wil je foto laten zien als het af is? Ben wel erg benieuwd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat leek mij ook! Maargoed die komen via temu dus dat duurt nog even
Ruilen voor jouw roze deuren en kozijnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je foto laten zien als het af is? Ben wel erg benieuwd.
Ik heb recent alle deuren (en deurkozijnen) in huis lichtroze geverfd.
Zal straks kijken of ik het goed op de foto krijg, camera pakt de kleur niet altijd goed op. Heb ik met mijn knalroze haar ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ruilen voor jouw roze deuren en kozijnen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we naaktslakkenkroketjes maken of zo.
Sowieso AI slop.quote:
Met zulke kunsten kan je flink verdienen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet, dit heeft Fles zelf zitten schetsen en inkleuren!
En die sukkel weet niet eens dat slakken 2 ogen hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet, dit heeft Fles zelf zitten schetsen en inkleuren!
Vandaagquote:
ja degene die we voor je mee hadden genomen ligt nog steeds in de autoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:42 schreef Ama het volgende:
Eerst even kijken of de Wibra een vliegenmepper heeft en lunch/avondeten fiksen.
maar dan niet van tonijnquote:
was ook de moeite niet waard. die was echt zo dun dat ze de smaak eruit gesneden hadden.quote:
Morgen is het snackdag vermoed ikquote:
vrijdag is bij ons standaardkantoordagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag is kantoor vrij stil dus thuiswerkdag
oh dat is minder gezellig. gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Morgen een halve thuiswerkdag
Na lunch een crematie
Wat een kuttraditie.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrijdag is bij ons standaardkantoordag
Thanks. M'n oom was dementerend dus beter voor hemquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is minder gezellig. gecondoleerd.
De laatste keer dat ik op een vrijdag op kantoor was was in 2011, voordat we allemaal laptops kregen en thuis konden werken. Daarna geen kantoor meer van binnen gezien op vrijdag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrijdag is bij ons standaardkantoordag
shit he!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)eling-van-leven.html
Hier bijna elke dag thuiswerkdag, in principe maandag kantoordag tenzij het rustig is zoals deze week.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag is kantoor vrij stil dus thuiswerkdag
zitten 4 dagen in de week bij klanten, dus vrijdag kantoor zodat we elkaar nog een beetje zien.quote:
misschien zorgt die golf van diarree in amerika daar wel voor nieuw leven.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)eling-van-leven.html
Waarom doe je dit jezelf aanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Weersverwachting ziet er goed uit voor hier.
Ik verwacht dat m'n huis bij thuiskomst 30 graden noteert.
omdat als hij een dag niet geklaagd heeft hij buikpijn krijgtquote:
Misschien ene nickchange naar klaagkatquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat als hij een dag niet geklaagd heeft hij buikpijn krijgt
misschien kan hij beter dulcolax gebruikenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat als hij een dag niet geklaagd heeft hij buikpijn krijgt
Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Na lunch een crematie
Meh. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Na lunch een crematie
ja was @klaagkat al geregistreerd?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien ene nickchange naar klaagkat
dat zou te logisch zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kan hij beter dulcolax gebruiken
Yo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit een lijst van al mn klonen maar geen idee meer welke ik allemaal heb geregistreerd in de 26 jaar dat ik hier nu zit.quote:
Ik heb 1 kloon gehad. Hoe groot is jouw lijst?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had ooit een lijst van al mn klonen maar geen idee meer welke ik allemaal heb geregistreerd in de 26 jaar dat ik hier nu zit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Yo!met de banjoooooooooooooooooooooooooooooooooo. Idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb 1 kloon gehad. Hoe groot is jouw lijst?
Hell, dit account is een kloon.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.
Het idee was leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja degene die we voor je mee hadden genomen ligt nog steeds in de auto
Donnaquote:
En Carolien?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Donna het volgende:
[..]
met de banjoooooooooooooooooooooooooooooooooo. Idd!
Om te rellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.
Met een man of tien.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een man of tien.
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal isquote:
Regende het hier maar eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Met 2 kinderen.
Stortbuitje. Goed voor de tuin. #burgertrut
Stouterd.quote:
Je zonnescherm kan best een week naar beneden als je weg bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal is
Kan je die niet remote doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal is
Ben je weer aan het stoken geweest?quote:
Zweep eroverquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regende het hier maar eens.
[..]
Stouterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |