Ik was ver van huis en er was alleen een supermarktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste thee drinken
gewoon flessie water (evt met smaak)quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ver van huis en er was alleen een supermarkt
Die was opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon flessie water (evt met smaak)
Gewoon water helpt het bestequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste thee drinken
Even wat anders, ben jij groot fan van draken?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef drakin het volgende:
Nou dan heb je dorst en grijp je een pak vruchtensap (denk je)
En als je dan ervan drinkt kom je achter die rare smaak, maar de dorst moet wel gelest
Maar nu is er nog steeds van over, en ik koop het dus niet nog een keer
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Even wat anders, ben jij groot fan van draken?
heb je ook een leuk spel voor fans van rookworsten?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:33 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan moet je de Elder Scrolls V Skyrim eens spelen
Ja, pestenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook een leuk spel voor fans van rookworsten?
Ik moet niet meteen alles wat met draken te maken heeft ineens spelen, eten, drinken, lezen, knuffelen of te bekijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:33 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan moet je de Elder Scrolls V Skyrim eens spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet niet meteen alles wat met draken te maken heeft ineens spelen, eten, drinken, lezen, knuffelen of te bekijken'T is maar een suggestieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet niks natuurlijk
Stacy's mom has got it going on.
Precies, en zulke games speel ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:44 schreef pda1500 het volgende:
[..]
'T is maar een suggestieje moet niks natuurlijk
Oh welke dan wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, en zulke games speel ik eigenlijk ook niet
Dat wordt een chaos met al die brandweerslangen in het vliegtuigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kabinet doet oproep aan Nederlanders: neem zoveel mogelijk water mee van vakantie in buitenland
Ik ben meer van de boardgamesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |