Mijn Engelse clubjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende: Veltman-geruchten kunnen voor 2026 de ijskast in. Hij gaat naar West Ham in de Championship. Leuke uitdaging.
Door Green Street Hooligans geïnspireerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mijn Engelse clubje. Hopelijk weer snel de PL in.. als is de puinhoop nog groter dan dat ie ooit bij ons is geweest.
Fuck West Hamquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mijn Engelse clubje. Hopelijk weer snel de PL in.. als is de puinhoop nog groter dan dat ie ooit bij ons is geweest.
Toch niks meer aan met dat nieuwe stadionquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Door Green Street Hooligans geïnspireerd?
Payet op Boleyn Ground, een klassiek staaltje 'The streets won't forget'.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch niks meer aan met dat nieuwe stadion
Nope niet eens haha. Door een bezoekje van een niet of wel degradatie pot. Was tijdens het gedonder met o.a. Tevez. De film zagen we later.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Door Green Street Hooligans geïnspireerd?
Ben er ook nog niet geweest.. Upton Park was geniaal. Mooie potjes gezien daar. Ook mindere helaas haha.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt nu ook wel wat op Emirates Stadium.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb tijdje SK Brann gevolgd door een Football Manager savequote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nope niet eens haha. Door een bezoekje van een niet of wel degradatie pot. Was tijdens het gedonder met o.a. Tevez. De film zagen we later.
Mogen ze weer tegen 'mijn' Engelse clubje QPR. Die intussen ook alweer honderdduizend jaar in het Championship spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus SPORT heeft het over een definitieve transfer van Torrents. Met bonussen zo'n 6 miljoen. Barça kan meedelen in 50% van een transfersom, maar heeft ook een terugkoopoptie.
https://www.sport.es/es/n(...)-paso-ajax-133126077
quote:Volgens informatie van SPORT vertrekt Jofre definitief naar Ajax. Barça behoudt 50 procent van een eventuele toekomstige transfersom en de totale deal kan oplopen tot zes miljoen euro dankzij verschillende bonussen op basis van prestaties. De linksback tekent een contract voor vier jaar bij de Amsterdamse club, tot medio 2030. Ajax zet daarmee vol in op een van de grootste talenten uit La Masia.
Daarnaast heeft Barça een terugkoopclausule bedongen. Die constructie werd enkele dagen geleden al gemeld door Nil Solà van Cadena SER en is nu bevestigd na gesprekken die deze donderdag in een stroomversnelling zijn geraakt.
Binnen Barça wordt Ajax gezien als een ideale bestemming. Dat komt door de speelstijl van de Nederlandse club, maar ook door de goede relatie tussen beide clubs. Bovendien is Marc-André ter Stegen onlangs eveneens naar de Nederlandse hoofdstad verhuisd. Ook de aanwezigheid van Míchel wordt als een belangrijke factor beschouwd. De Spaanse trainer heeft de afgelopen jaren bij Girona duidelijk laten zien dat hij een voorkeur heeft voor verzorgd balbezitvoetbal, iets waarvan Jofre volgens Barça zonder twijfel kan profiteren.
https://imgur.com/uploadquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:27 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht van de cijfers van Ajax t/m 2025 voor de liefhebbers
Edit: Waar kan je tegenwoordig plaatjes uploaden die het ook op fok doen?
Je hebt de verkeerde link gekopieerdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:27 schreef BEFEM het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht van de cijfers van Ajax t/m 2025 voor de liefhebbers
Edit: Waar kan je tegenwoordig plaatjes uploaden die het ook op fok doen?
Ja dat heb ik maar ik zie op fok een foutmelding bij mijn plaatje. Als jk op de link klik doet ie het wel overigens. Vroeger kon je altijd tinypic (hihi) doen maar dat werkt niet meer.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde link gekopieerd
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is FRENKIE gewoon een kind van Ajax, als je die stukken leest. Jongen komt gewoon weer met het fietsje naar huis als Barça hem uitkotst.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:32 schreef Tarado het volgende:
Ter Stegen verklaart zijn keuze voor Ajax: ‘Weer genieten van het voetbal’.
Daar hoop ik ook op
Barca is vooral een rotslechte werkgever die keer op keer de eigen spelers flikt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk is FRENKIE gewoon een kind van Ajax, als je die stukken leest. Jongen komt gewoon weer met het fietsje naar huis als Barça hem uitkotst.
De spelers in kwestie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Barca is vooral een rotslechte werkgever die keer op keer de eigen spelers flikt.
Alle voetballers bij topclubs verdienen veel. Niet alle topclubs beloven hun spelers eerst een 'loyaliteitsconstructie' en schilderen die spelers vervolgens af als geldwolven wanneer ze ze moeten uitbetalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
De spelers in kwestie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |