Ik hoop dat Suus hele leuke berichten krijgt. Zit geen stukje kwaad in die lieve vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.
Eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef NoCigar het volgende:
‘De leuke, hele knappe Thomas’ . Hij is helemaal niet bijzonder knap.
Thomas is een gekookte aardappel terwijl er ook lekkerdere dingen staan op de menukaart.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef NoCigar het volgende:
‘De leuke, hele knappe Thomas’ . Hij is helemaal niet bijzonder knap.
Ze haalde het door elkaar met ALS, en dat is wel een doodvonnis voor zover ik weet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op?
Meestal door botox, maar ik zie dat niet heel extreem bij haar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik heb Mexx nog maar heel even gezien, omdat ik wat achter loop, maar ik ga er op letten.
is dit nu ook weer zo'n influencer dingetje? praten met je tanden op elkaar?
Prima verzorgd, niks mis mee als je daar van houdt, maar dat is het wel. In elk kantoor zit er wel een. Vreemd zelfbeeld.quote:
Ja dat snap ik maar ga dan niet zo'n emo verhaal ophangen dat ze alles voor haar grote liefde had willen doen. Dat ze het niet zag zitten om voor hem te doen snap ik wel, maar nu leek het alsof die ms haar niet boeide maar dat deed het wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:40 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze heeft een kinderwens. Kan ze die, mochten ze een relatie krijgen, straks in haar eentje dagelijks optillen en verzorgen omdat hij snel in een rolstoel komt te zitten? Kan zomaar 1 vraag zijn waarom ze het is gaan googlen.
Die eilanden zijn ook alles behalve praktisch voor iemand in rolstoel vergeleken Nederland.
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Die Edwin had ook een opvallend laag IQ en wellicht nog een iets lager EQ, moet je kopje thee maar zijn.
Eensquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suus hele leuke berichten krijgt. Zit geen stukje kwaad in die lieve vrouw.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozer
Over drie weken stuurt hij een foto van hemzelf naar Iris terwijl hij in bed ligt met Charlize Theron, Sydney Sweeney en Jutta Leerdam.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Met het EQ zat het wel goed hoor, hij had gelijk bij aankomst al in de gaten dat de klik er niet was. En als gentelman zijnde heeft hij ook gelijk de pleister er afgetrokken dat hij zijn pad gaat vervolgen. Langer blijven zou dan te pijnlijk worden voor Iris en maakt het afscheid alleen maar moeilijker. Hij appt nog wel even als hij veilig thuis is gekomen, Iris moet zeker niet smachtend gaan wachten aangezien dat minstens nog 3 weken gaat duren. Hij gaat nog even lekker los in een stuk of zeven andere landen. Top gozer
Die linea recta naar huis omdat zijn schone onderbroeken op zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie weken stuurt hij een foto van hemzelf naar Iris terwijl hij in bed ligt met Charlize Theron, Sydney Sweeney en Jutta Leerdam.
Haha nou idd. 😆quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Het grootste doemscenario van Mexxie is dat ze altijd alleen blijft. Maar als het aan Thomas ligt, gaat dat niet gebeuren. Ze mag nog even blijven. In ieder geval totdat er een knappere vrouw ten tonele verschijnt.
Mexxie is inmiddels verhuisd van de ontvoeringsgrot naar een slaapkamer en heeft inmiddels ook haar B-spullen uitgepakt. Geen idee wat dat zijn. Ik vermoed borstel, bikini, beha, boek en bril. En een BZN-poster natuurlijk, want ze blijft een Schilder. Zelf pak ik mijn spullen trouwens nooit op alfabet uit, maar ieder zijn ding. Morgen wordt het echt spannend, want dan komen de condooms, de champagne en het clownspak uit de koffer.
Verder vond Thomas het vandaag een mooie dag om zijn wasbordje te laten zien. En ik kan daar wel grappen over maken, maar eigenlijk ben ik gewoon stikjaloers. Ik neem me al sinds 1996 voor om elke dag sit-ups en push-ups te doen, maar als puntje bij paaltje komt zit ik toch liever met een zak paprikachips op de bank B&B Vol Liefde te kijken.
Iris weet sinds gisteren wat ik al zag toen de beste man twee seconden in beeld was: Edwin is niet haar man. Ze hebben niet dezelfde interesses en er is geen fysieke aantrekkingskracht. Bovendien wordt Iris doodmoe van die flauwe wijsheden die Edje de hele dag opdreunt. Gisteren dat gelul over die grindpaden en vandaag deze: ‘over één nacht ijs kun je niet heen, dan zak je erdoorheen.’
Ik heb er ook een paar voor je, Ed. Komen ze: ‘Als een man de hele tijd over zichzelf praat, is het beter dat ie gaat.’ Of deze: ‘Geen vrouw die smult van een man die alleen maar over zichzelf lult.’
Zelfs tijdens het wegstuurgesprek wist Edwin de boel weer naar zichzelf te draaien. ‘Nee, ja, ik weet al wat je gaat zeggen. Hou maar op. Ik heb hetzelfde. De hele tijd al. Gelukkig ben je niet verliefd op me geworden, want dan had ik je hart gebroken, meisje.’ Daarna mocht Iris ook nog wat zeggen: ‘Ik vond het wel fijn dat je meeging naar de dierenarts.’
Edwin, ik weet dat je dit leest, dus laat me je één tip geven voor als je weer gaat daten: WEES NIET ZO’N VRESELIJK IRRITANTE MAN. Je hebt het nu zelf ook op tv teruggezien dus je weet precies wat ik bedoel. Gewoon niet meer doen. Dit was voor niemand leuk. Voor Iris niet. Voor jezelf niet. Voor niemand niet. Nou ja, misschien alleen voor mij, want ik ben alweer vier alinea’s over je aan het lullen. Maar nu is het klaar.
Jiry dan. Die valt goed in de smaak, maar als Edwin je voorganger is, heb je natuurlijk een makkie. De komende dagen moet Jiry zich echt bewijzen. Iris vindt zijn tattoos in ieder geval een pluspunt. Sommige heeft-ie bij zichzelf gezet en hij wil er ook bij Iris wel eentje zetten. Misschien eerst nog even oefenen. Wat dat betreft is het jammer dat Edwin weg is.
Tim vindt het ook jammer dat Geer weg is. Ze appen de hele dag naar elkaar wat ze doen. Voor de een is dat wat meer typen dan voor de ander:
‘Hey lieverd, ik ben zojuist geland op Curaçao, wat doe jij?’
‘Niets.’
‘Ik ga zo mijn koffers pakken en dan een taxi zoeken. Wat doe je vanavond?’
‘Niets eigenlijk.’
‘Ik heb wel zin in morgen hoor. Ben benieuwd hoe Charlotte eruitziet in haar jurk. Wat doe jij morgen eigenlijk?’
‘Niets denk ik.’
Maar ineens was daar Wadie. Niet omdat het vele water van het autowassen ergens opgevangen moest worden, maar gewoon omdat ie op zoek is naar een nieuwe liefde. Wadie sport het liefst zeven dagen per week en lacht graag om zijn eigen grappen. Het goede nieuws is dat Tim de helft van die eigenschappen ook bezit.
Tim was trouwens best onder de indruk van Wadie. Hij noemde hem een grote, lekkere jongen met grote handen. En hij nam ook nog Amsterdamse koekjes mee in een mooi blikje. Wilt u cookies accepteren? Ja dus.
Helaas voor Timmieboy is Wadie een beetje te hoog gegrepen voor hem. Letterlijk en figuurlijk. Ik schat in dat deze knappe communicatieadviseur uit fatsoen nog een of twee dagen blijft, maar dan schoon genoeg heeft van de flauwe, dubbelzinnige grapjes, de luiheid, het misplaatste dedain en het lege bestaan van deze kaviaarlikker.
Elena en Kaaklijnman gaan vandaag naar de sportschool die van de buitenkant op een supermarkt lijkt. Op zich leuk bedacht, maar ik snap het niet zo goed. Wat hopen de bedenkers daarmee te bereiken? Verbaasde toeristen die met een boodschappenbriefje ineens tussen de dumbells staan? Dat sporters continu lastiggevallen worden met vragen als: ‘Sorry, mag ik wat vragen? Waar liggen de bananen?’
Een beetje vreemd allemaal, maar goed. Elena en Kaaklijnman hadden geen tijd om zich hierover druk te maken, want ze gaan push doen en als er nog tijd over is ook nog pull. Dat ik dat niet snap, ligt aan mij. Ik neem me al sinds 1996 voor om elke dag sit-ups en push-ups te doen, maar als puntje bij paaltje komt zit ik toch liever met een zak paprikachips op de bank B&B Vol Liefde te kijken. Of had ik dat al gezegd?
Tot slot Nisha Tara. Sinds Lieske er is, hangt Suus erbij als het derde wiel aan de wagen. Officieel is het ‘het vijfde wiel’, maar ze zijn met z’n drieën. En dan kun je wel heel nonchalant allemaal artisjokken en sinaasappels gaan lopen uitzoeken, maar het wordt er niet anders van. Dus moest het hoge woord eruit.
Suus vond het verdrietig dat ze weg moest. Ze had immers al een beginnend kriebeltje. Zelf denk ik dat die kriebels ook van die smoezelige kleedjes en dekentjes kunnen komen, maar misschien ben ik wel te rationeel.
‘Rick, hoorde jij ook dat ze een liedje van Celine Dion onder het afscheid hadden gezet omdat Suus een klein beetje op de Canadese zangeres lijkt?’ Ja klopt. Had ik gezien. Nu hoeven jullie dat ook niet meer in de reacties te zetten. Scheelt weer toch?
Tot morgen. Dan komt er bij Fred iemand langs die op een stripfiguur lijkt. Of het Pikachu, Oma Duck of toch Garfield is, moeten we nog even afwachten
Hij vond het fijn om op tv te komen maar ging zich daardoor vermoedelijk nog wat dommer gedragen. Nog meer over zichzelf praten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:55 schreef Gutso het volgende:
[..]
Haha nou idd. 😆
Ik vraag me wel af wat het is met zo’n man. Ik denk een stuk onzekerheid, dingen niet kunnen aanvoelen en goed willen overkomen. Maar daardoor is hij alleen maar met zichzelf bezig en met wat hij wil vertellen. Hij luistert ook niet echt.
Ik ben geen deskundige of dokter. Geen idee.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:01 schreef JOHANK88 het volgende:
ja er waren ook medicijnen en misschien dat die dan ook iets deden, maar ja...
heh?
dit soort ms heeft 0,00001% van de ms patiënten, neem ik aan?
Er is in de loop vd tijd heel veel onderzoek naar MS gedaan, daardoor flink verbeterde medicatie op de markt gekomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:01 schreef JOHANK88 het volgende:
wat een raar verhaal, 10 jaar geleden gehoord dat je ms hebt, en toen als een gek gaan werken en huizen bouwen, in de toekomst nog meer huizen willen verbouwen om dan over een paar jaar met pensioen te kunnen. ondertussen nog een paar honden hebben, een sportschool lijf en meedoen aan een tv programma.
maar zoveel werk en inspanning is toch enorm slecht voor je ms?
maar dus blijkbaar sinds de diagnose door het keiharde werken geen last meer van gehad.
ja er waren ook medicijnen en misschien dat die dan ook iets deden, maar ja...
heh?
dit soort ms heeft 0,00001% van de ms patiënten, neem ik aan?
uiteraard, dat weet ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is in de loop vd tijd heel veel onderzoek naar MS gedaan, daardoor flink verbeterde medicatie op de markt gekomen.
Hij wilde zijn gezicht ff snel gaan redden. Nou, dat is dan niet gelukt gezien er opnames zijn van zijn gesprek eerder. Beetje zielige man eigenlijk. Nu opeens heeft hijzelf de klik niet? Bovendien was hij weer degene die opeens het gesprek voerde, waar hebben we dat eerder gehoord? Goed dat ze hem wegstuurde en zagen jullie hoe snel hij opeens wegliep van haar terwijl zij op dát moment juist een afscheidsknuffel verwachtte. Je zag haar kijken zo van huh?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
Hahaha ik denk dat we het zelfde willen zeggen, ik heb de klik niet. 5 minuten geleden wilde hij nog gezellig gaan wandelen![]()
Edwin was bang dat ze verliefd op hem zou worden, het moet niet gekker worden. Nou ja goed zei Iris
Had Nisha dat al niet duidelijk gemaakt naar Suus toe? Ik denk dat ze 2 dames tegelijk niet heeft aangekund en haar beslissing daardoor wat sneller viel. Jammer want Suus is net zo gek druk als Nisha en die nieuwe is een stuk rustiger en alleen maar bezig met hoe ze er uitziet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.
Ik dacht al, wat schrijft ze nou? Niet wetende dat je het sarcastisch bedoelde.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |