Ik had eigenlijk een opmerking van Timottie verwacht hierover.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Wadi drinkt geen alcohol dus dat is geen match.
Een bob hebben is ook makkelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:46 schreef Soury het volgende:
Wadi drinkt geen alcohol dus dat is geen match.
Het zal een een beetje zo gepland zijn door de regie: ineens een groen blaadje in de mix gooien, ook vrij vals natuurlijk. Lullig alleen dat ze de dag ervoor nog zat te kirren met iemand die nu ineens een derde wiel aan de wagen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:40 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje pesterig overkomen Nisha en die nieuwe meid. Jammer want die andere vrouw is zo lief.
Kun je ook normaal reagerenquote:
Mexx heeft dat ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef JOHANK88 het volgende:
heeft timothy zijn kaak dicht laten naaien of zo? zijn tanden komen als sinds aflevering 1
praktisch niet van elkaar tijdens het praten. erg irritant om naar te kijken
Ik heb Mexx nog maar heel even gezien, omdat ik wat achter loop, maar ik ga er op letten.quote:
Edwin is na Fred wel de tweede opperlul van het seizoen hoor, met z'n "knutselen" en net doen alsof hij zelf ook weg wilde en het niet voeldequote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
Hahaha ik denk dat we het zelfde willen zeggen, ik heb de klik niet. 5 minuten geleden wilde hij nog gezellig gaan wandelen![]()
Edwin was bang dat ze verliefd op hem zou worden, het moet niet gekker worden. Nou ja goed zei Iris
Zegt genoeg over zo'n zweverige tuttebel als Nisha.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het zal een een beetje zo gepland zijn door de regie: ineens een groen blaadje in de mix gooien, ook vrij vals natuurlijk. Lullig alleen dat ze de dag ervoor nog zat te kirren met iemand die nu ineens een derde wiel aan de wagen is.
Drugshandelaar > MS patiënt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op? Omdat ze geen trek heeft om een rolstoel voort te duwen, er viel een last van haar af dat het "meeviel" toen ze het heeft lopen googelen. Vreemd verhaal op het strand dan dat ze alles voor die doorzeefde gast had willen doen. Dat wilde ze blijkbaar niet voor die MS gozer.
Ze heeft een kinderwens. Kan ze die, mochten ze een relatie krijgen, straks in haar eentje dagelijks optillen en verzorgen omdat hij snel in een rolstoel komt te zitten? Kan zomaar 1 vraag zijn waarom ze het is gaan googlen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
Ho wacht even, waarom zocht Eline MS op? Omdat ze geen trek heeft om een rolstoel voort te duwen, er viel een last van haar af dat het "meeviel" toen ze het heeft lopen googelen. Vreemd verhaal op het strand dan dat ze alles voor die doorzeefde gast had willen doen. Dat wilde ze blijkbaar niet voor die MS gozer.
Ik vind het ook wel een tikkeltje sneu voor Suus/Celine dat Nisha blijkbaar haar keuze al voor 80% had gemaakt op enkel het filmpje.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt genoeg over zo'n zweverige tuttebel als Nisha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |