abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221508209
Het verbaast mij keer op keer hoe gierig mensen zijn. Kom ik ergens op vakantie, staat een parasol die letterlijk 30 jaar oud is. Ligt altijd in een, zomers, zeer warme schuur. Gaat stuk gedurende een windvlaagje, plastic was zo gaar als pulled pork. Maar wel verwachten dat je het geld voor een nieuwe bij de huur bij betaalt. En het gaat hier nota bene om een bekende die ik al 10 jaar ken.

Ik zou zoiets nooit vragen, helemaal niet als ik geld zat had. Mensen zijn echt bizar gierig en waarom? Je maakt je er echt niet geliefd mee.

Zelfde geldt voor mensen die voor bedragen lager dan 10 euro nog tikkies sturen. Flikker toch op man.
pi_221508233
Stop die parasol maar in zijn gierige reet
Radar.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 17:55:25 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221508280
Heeft die "bekende" een moeder?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221508300

Terechte klacht.
pi_221508351
Volgende keer bij mij bestellen. Krijg je het sausje gratis erbij, home made.
pi_221508427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:42 schreef Cockwhale het volgende:
Het verbaast mij keer op keer hoe gierig mensen zijn. Kom ik ergens op vakantie, staat een parasol die letterlijk 30 jaar oud is. Ligt altijd in een, zomers, zeer warme schuur. Gaat stuk gedurende een windvlaagje, plastic was zo gaar als pulled pork. Maar wel verwachten dat je het geld voor een nieuwe bij de huur bij betaalt. En het gaat hier nota bene om een bekende die ik al 10 jaar ken.

Ik zou zoiets nooit vragen, helemaal niet als ik geld zat had. Mensen zijn echt bizar gierig en waarom? Je maakt je er echt niet geliefd mee.

Zelfde geldt voor mensen die voor bedragen lager dan 10 euro nog tikkies sturen. Flikker toch op man.
Helemaal met je eens.
Ik geef je zus altijd minstens 20¤ fooi.
pi_221508441
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:58 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.
Ik ken zelfs iemand die in de tikkies de onderste regel verwijdert, hoe lang de link geldig is. Die vind 2 weken betaaltermijn denk ik niet iets om aan te moedigen.
-nee-
  woensdag 5 augustus 2026 @ 18:19:04 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221508449
Ik vertrouw geen Tikkies. :{w
  Redactie Frontpage woensdag 5 augustus 2026 @ 18:37:20 #9
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_221508557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:07 schreef Dikkepaap het volgende:
Volgende keer bij mij bestellen. Krijg je het sausje gratis erbij, home made.
Lekker zelf geklopte mayonaise, smaakt het best!
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 18:40:13 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221508565
quote:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.
Deze is gescreenshot door degene die het tikkie heeft verstuurd.... gebruik dan tenminste een 2e telefoon als je nepmemes wil maken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221508591
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze is gescreenshot door degene die het tikkie heeft verstuurd.... gebruik dan tenminste een 2e telefoon als je nepmemes wil maken.
I know. Plaatje is geript van the intarwebz, maar er bestaan echt van die malloten die je een Tikkie sturen voor zulke bedragen :')

quote:
Plassen voor een euro

Toch zit de echte Hollandse zuinigheid in de details. Er werden dit jaar meer dan een miljoen Tikkies verstuurd voor bedragen onder de 1 euro. De absolute piekmomenten waren Koningsdag en Koningsnacht.

Wat bleek? Heel veel mensen stuurden elkaar verzoekjes van 50 cent of een euro voor een toiletbezoek. Zelfs als je dronken op een festival staat, wil je blijkbaar niet betalen voor de plas van je vrienden.

https://upcoming.nl/artik(...)voor-eten-en-plasjes

[ Bericht 34% gewijzigd door nelaeryn op 05-08-2026 18:55:06 ]
pi_221508597
Je zou maar 25 cent te kort komen om in je moeder klaar te komen.
pi_221508611
Als nou gewoon niemand op vakantie ging.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221508758
Geld moet rollen, doe ik ook met mijn uitkering
pi_221508771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 19:21 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Geld moet rollen, doe ik ook met mijn uitkering
Daar werk ik voor
Stacy's mom has got it going on.
pi_221509793
quote:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.
Die persoon die dat verzonden heeft mag van mij een verkoudheid krijgen :r

wtf man 25 cent terug vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 06-08-2026 09:23:40 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221509797
Trouwens ben ik volledig eens met TS. Ik kan gierige mensen heel moeilijk verdragen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221509862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trouwens ben ik volledig eens met TS. Ik kan gierige mensen heel moeilijk verdragen
Ik ben heel gierig voor mezelf. Geef niet veel uit, en wil dat ook niet. Richting andere ben ik dan weer een stuk meer vrijgevig.
pi_221510024
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:29 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben heel gierig voor mezelf. Geef niet veel uit, en wil dat ook niet. Richting andere ben ik dan weer een stuk meer vrijgevig.
Zo hoort het ook
  donderdag 6 augustus 2026 @ 08:12:10 #20
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221510522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Die persoon die dat verzonden heeft mag van mij een verkoudheid krijgen :r

wtf man 25 cent terug vragen
Niet sjiek om iemand dood te wensen, hoe kan ik dit melden bij de mods?

[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 06-08-2026 09:24:06 ]
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 08:17:36 #21
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221510532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:12 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Driehoekig knopje met uitroepteken naast de like knop indrukken, je verhaal doen en hopen op nog een restantje ethisch besef. Succes!
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221510951
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:12 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Je hebt gelijk ik heb een note bij mezelf gezet en de post aangepast
pi_221511112
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:24 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je hebt gelijk ik heb een note bij mezelf gezet en de post aangepast
Beste mod gewoon allerbeste mod _O_ lang leven Heer Capuchon Jongen onze zwoele regenstorm in de extreme hitte. _O_
pi_221512557
Jaman. Mod zijn op fok forum is echt iets wat je later aan je kinderen/kleinkinderen wil vertellen.
pi_221512563
Goeie rizz ook. Doet het goed bij de vrouwtjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')