SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Nee ik heb gewoon heel het ongeluk niet bewust meegemaakt vanwege de black-out door slaaptekort en koortsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb altijd geloofd dat je gewoon door het ongeluk zelf dat uur bent kwijtgeraakt en dat er wat anders was
Vliegen is gewoon kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar niet te veel, want wc in vliegtuig is kut.
Damnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fysiek ben ik maar voor zo'n 20% afgekeurd, dus dat valt meeMaar die blackout blijft een raadsel, al denk ik nog steeds dat het door de dikke darm komt, had de dagen ervoor al heel veel buikpijn en constipatie en beroerde koortsnachten. In die periode voor het ongeluk ging ik altijd op 'dieet' als ik een vakantie had geboekt (de week ervoor), maar dat was dan heel veel sla. Toen ik na het ongeluk tijdelijk een stoma had heb ik geleerd dat mijn darmen sla niet goed verwerken en daardoor vastlopen.
Ik vind vliegen leuk.quote:
Oh dat is wel zeker?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon heel het ongeluk niet bewust meegemaakt vanwege de black-out door slaaptekort en koorts
Leuk is te veel van het goede, maar het is wel m.i. echt op vakantie gaanquote:
red bullquote:
Ik had de lekkerste tosti ooit in Singapore.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zouden de tostis daar net zo goed zijn als je Thaise 7/11?
Ja, het voelt wel net even anders dan uren in de auto zitten ergens naartoequote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk is te veel van het goede, maar het is wel m.i. echt op vakantie gaan
Toen is die darm waarschijnlijk wel opengescheurd, maar daar hadden ze pas aandacht voor na een paar dagen niet poepen, dus dat hebben ze nooit kunnen ontdekken wat de precieze oorzaak wasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Damn![]()
Dus die geperforeerde darm was waarschijnlijk niet eens door het ongeluk?![]()
Ik had op mijn 13e een geperforeerde blinde darm. Had het ook bijna niet gered. Wat een drama zijn darmen ook
Echt op vakantie gaan dan weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk is te veel van het goede, maar het is wel m.i. echt op vakantie gaan
Ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het voelt wel net even anders dan uren in de auto zitten ergens naartoe
Ik weet vrij zeker dat ik al dagen waardeloze koortsnachten en ontiegelijke buikpijn had maar een bezoekje naar de huisarts telkens uitstelde onder het mom van 'misschien is het morgen beter'quote:
Daarvoor dus waarschijnlijk wel al een darmontsteking dan. Damn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen is die darm waarschijnlijk wel opengescheurd, maar daar hadden ze pas aandacht voor na een paar dagen niet poepen, dus dat hebben ze nooit kunnen ontdekken wat de precieze oorzaak was
*zijnquote:
Dat is verder dan Londen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ga dit najaar weer even 15 uurtjes in de Eurostar zitten.
Nachttreinenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut.
Nachttrein vorig jaar vond ik ook wel mooi
Heb ik nog nooit gedaan maar dat lijkt me ook nog wel tof, jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut.
Nachttrein vorig jaar vond ik ook wel mooi
Oh ik kan er prima mee omgaan, moet er alleen rekening mee houden dat soms niet alles meer even soepeltjes luktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvoor dus waarschijnlijk wel al een darmontsteking dan. Damn.
Goed dat je er nog bent en nog voor 80% kan functioneren (volgens maatschappelijke normen). Hoe ervaar je zelf je kwaliteit van leven?
Je hoort wel vaker van mensen dat ze alles van rond een ongeluk en vak nog het hap ervoor ook kwijt zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik al dagen waardeloze koortsnachten en ontiegelijke buikpijn had maar een bezoekje naar de huisarts telkens uitstelde onder het mom van 'misschien is het morgen beter'
Zo ging het ook met mijn blinde darm ontsteking, die dus pas werd 'opgemerkt' toen ik bijna doodging door de perforatiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik al dagen waardeloze koortsnachten en ontiegelijke buikpijn had maar een bezoekje naar de huisarts telkens uitstelde onder het mom van 'misschien is het morgen beter'
Fijnquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik kan er prima mee omgaan, moet er alleen rekening mee houden dat soms niet alles meer even soepeltjes luktHet onnodig veel lopen heeft me ook geholpen qua fysiek herstel
Ja maar dat is omdat jij een lompe boer bentquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash ergens klinkt t beetje als
De pot
Vol blijven kakken tot je kruin t onderdeks raakt.
Nou ja ik was gewoon 's ochtends op weg naar werk met de auto op cruise-control, gewoon een dag zoals elke andere, alleen dan met een fysiek uitgeput lijf. Eerste wat ik me herinner van er na is dat ik in de ambulance lag en mijn baas belde of ik me had verslapenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoort wel vaker van mensen dat ze alles van rond een ongeluk en vak nog het hap ervoor ook kwijt zijn.
Maar goed dat alle auto's tegenwoordig een spionagedoos zwarte doos hebben zodat je nooit meer met vragen achterblijft.
Klikt op zich wel als een gezellig gesprekquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik was gewoon 's ochtends op weg naar werk met de auto op cruise-control, gewoon een dag zoals elke andere, alleen dan met een fysiek uitgeput lijf. Eerste wat ik me herinner van er na is dat ik in de ambulance lag en mijn baas belde of ik me had verslapenHeel het gesprek met de agent die als eerste ter plaatse was en in de auto achter me ging zitten weet ik niks meer van.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:10 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:essnhills Ik was vandaag in een winkel van Lindt en daar hadden ze Mozart kügeln met mint erin.Meteen een zak gekocht natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:10 schreef AirwiN het volgende:
@:LTVDK @:essnhills Ik was vandaag in een winkel van Lindt en daar hadden ze Mozart kügeln met mint erin.Meteen een zak gekocht natuurlijk.
quote:
Van de week hadden ze bij de ibood Lindt puur-mint, 20 repen voor 20 euro (plus 38 miljard verzendkosten). Heb ze niet besteldquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik echt nietquote:
Verkeerde account Stigquote:
15:05 gaat de checkinbalie open, dus 14:30 ben ik er. Boarden begint 16:30, dan heb ik net genoeg tijd om onzin te kopen in de hal.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik echt nietBehalve die 2 keer dat ik in een klein twin prop vliegtuig zat. Dat was wel tof. Maar verder; dat inchecken, wachten, volle vlucht met als je geluk hebt jankbaby naast je....ik vind het niks
De originele Mozart Kügeln zijn met marsepein. Daar heb ik ook een zak van gekocht.quote:
Jammer van die verzendkosten idd. Anders een hele goede aanbieding.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week hadden ze bij de ibood Lindt puur-mint, 20 repen voor 20 euro (plus 38 miljard verzendkosten). Heb ze niet besteld
Ben een keer met nachttrein van Amsterdam naar de Cote d'Azur gereisd. Was heerlijk met een fatsoenlijke restauratiewagen aan boordquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan maar dat lijkt me ook nog wel tof, ja
30 euro per stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, tja, hé... dit moet ik wel oppikken op het vliegveld straks hè. En dan een tweede die wel mee naar huis kan komen.
Nicequote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben een keer met nachttrein van Amsterdam naar de Cote d'Azur gereisd. Was heerlijk met een fatsoenlijke restauratiewagen aan boord
Snobquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben een keer met nachttrein van Amsterdam naar de Cote d'Azur gereisd. Was heerlijk met een fatsoenlijke restauratiewagen aan boord
Ze hadden ook nog heel veel andere smaken. Vast ook iets dat jij kan waarderen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Marsepein, een van de meest overrated dingen
Mint kan ik ook wel waarderen, maar er zijn lekkerdere dingen met chocolade, dus ongetwijfeldquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heel veel andere smaken. Vast ook iets dat jij kan waarderen.
Dat klinkt een stuk beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De originele Mozart Kügeln zijn met marsepein. Daar heb ik ook een zak van gekocht.
Vertrek was eind van de middag en we kwamen de volgende ochtend aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe lang was/is die reis?
ehhhquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ivoorkust heet dat in het Nederlands.
Er komen zelfs steeds meer nachttreinen de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik weet niet of dergelijke nachttreinen nog rijden sinds de opkomst van die goedkope luchtvaartmaatschappijen.
quote:
Fixedquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mint kan ik ook wel waarderen, er zijn geen lekkerdere dingen met chocolade, dus ongetwijfeld
Ik vind het Duitse woord voor Ivoorkust welquote:
Ik heb alleen die ranzig dure en luxe gevonden, zoals deze: https://www.orient-express.com/la-dolce-vita/a-dream-train/ Now that's my kind of travelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er komen zelfs steeds meer nachttreinen de laatste tijd.
Ermm nee. Zit er maar een kilometer of 4000 naast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ivoorkust heet dat in het Nederlands.
Bijna niks johquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm nee. Zit er maar een kilometer of 4000 naast.
Ze kunnen de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Best bijzonder, endoniemen en exoniemen.
Ivoorkust wil als Côte d'Ivoire bekend staan. Wij in Nederland zeggen gewoon Ivoorkust.
Toch heb ik een bloedhekel aan dat spastische gedoe over "Osnabrugge" "Frankfort" en "Brunswijk" alsof het origineel te moeilijk zou zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ivoorkust wil als Côte d'Ivoire bekend staan. Wij in Nederland zeggen gewoon Ivoorkust.
Die zit komende week dus ook in Groenlandquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm nee. Zit er maar een kilometer of 4000 naast.
Duitsters dus in principe ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat jij een lompe boer bent
Geen dikketettennegerin uit Ivoorkust voor jou dus. SWIPEquote:
Wel helder weer daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit komende week dus ook in Groenland
Rijselquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch heb ik een bloedhekel aan dat spastische gedoe over "Osnabrugge" "Frankfort" en "Brunswijk" alsof het origineel te moeilijk zou zijn.
Karelsrooi?quote:
Maar waar ligt de grens. Waarom wel bijvoorbeeld Duitsland vertalen, maar niet Osnabrück?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch heb ik een bloedhekel aan dat spastische gedoe over "Osnabrugge" "Frankfort" en "Brunswijk" alsof het origineel te moeilijk zou zijn.
Rovos rail is ook een goede candidaat als je dit mooi vind.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb alleen die ranzig dure en luxe gevonden, zoals deze: https://www.orient-express.com/la-dolce-vita/a-dream-train/ Now that's my kind of travel
Charleroi is al de Vlaamse naamquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Karelsrooi?Weet ik veel wat die tweedehands miskramen er van maken
Teminste volgens de NL wiki. De Franse WIki zegt ook Charleroiquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Charleroi is al de Vlaamse naam![]()
Die heb ik nog nooit voorbij zien komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is de correcte naam. Want in Vlaanderen ligt er ook een plaatje dat Lille heet.quote:
Ja, deze ook: https://www.spanishluxurytrain.com/es/en/al-andalus/el-trenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rovos rail is ook een goede candidaat als je dit mooi vind.
Nicequote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vertrek was eind van de middag en we kwamen de volgende ochtend aan.
Dit. Stress.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik echt nietBehalve die 2 keer dat ik in een klein twin prop vliegtuig zat. Dat was wel tof. Maar verder; dat inchecken, wachten, volle vlucht met als je geluk hebt jankbaby naast je....ik vind het niks
Bij Kaulille, waar Schutters bier vandaan komt geloof ik. Of zo. Of iets anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is de correcte naam. Want in Vlaanderen ligt er ook een plaatje dat Lille heet.
Whehe, ik vind chocolade met pinda's denk ik wel echt de lekkerste combiquote:
Nu heb ik hier ook zin inquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, ik vind chocolade met pinda's denk ik wel echt de lekkerste combi
En hoe gaan we dit probleem oplossen?quote:
Geen idee. Niet mijn probleemquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
En hoe gaan we dit probleem oplossen?
Ja, prima geslapen. Guess the wine at dinner helpedquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Kon je wel een beetje slapen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, ik vind chocolade met pinda's denk ik wel echt de lekkerste combi
Nee, niet helemaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Kaulille, waar Schutters bier vandaan komt geloof ik. Of zo. Of iets anders.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, prima geslapen. Guess the wine at dinner helped
Jaquote:
Ik ga straks op de weegschaal staan om m'n koffer te wegen, ben wel benieuwd hoe veel er bij mij af gaatquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een kilo afgevallen tijdens de vakantie. Had op meer gehoopt.
Ik kom altijd aan tijdens de vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim een kilo afgevallen tijdens de vakantie. Had op meer gehoopt.
Had op z'n minst roze nagellak verwachtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:14 schreef Ama het volgende:
Vandaag op het menu: tomatensoep en een paar van deze broodjes.
[ afbeelding ]
sooooooooooowquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Niet mijn probleem
Dichter bij dan Ivoorkustquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal.
[ afbeelding ]
Draag ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had op z'n minst roze nagellak verwacht
Oh. Ik heb soms het idee dat alle vrouwen nagellak dragen, behalve ikquote:
Ligt hier aan de vakantie. Met lilak op vakantie is meer wandelen dus dan zit er redelijk wat beweging in, huehuehue, maar ook wel genoeg eten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom altijd aan tijdens de vakantie
Luie bigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:16 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft de vlieg in de woonkamer gespot. Daar is ook meteen alles mee gezegd.
Als ik op vakantie ga, is het ook meestal all inclusive chillenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt hier aan de vakantie. Met lilak op vakantie is meer wandelen dus dan zit er redelijk wat beweging in, huehuehue, maar ook wel genoeg eten.
Met kind op vakantie is vaak wel aankomen, beetje zwemmen, beetje vreten, beetje bier drinken.
420quote:
De mijne jaagt op helemaal niks in huisquote:
Garantiebewijs ook van verlopen zeker?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne jaagt op helemaal niks in huisIs ook stuk
Ja, al een tijdjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Garantiebewijs ook van verlopen zeker?
De mijne ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De mijne jaagt op helemaal niks in huisIs ook stuk
Ze knuffelt gelukkig wel nog heel graag, dus noujaquote:
Dat is hier niet het geval. Dan word ik gillend gek op een gegeven moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga, is het ook meestal all inclusive chillen
anaal inbrengenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Ahw, ik mag geen vuurwerk meenemen het vliegtuig in
Het is ook niet dat we helemaal niets doen verder, maar wij gaan juist op vakantie om bij te komen van alle drukte thuisquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is hier niet het geval. Dan word ik gillend gek op een gegeven moment.
Maar kan me voorstellen dat het voor anderen genieten is.
Snap ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook niet dat we helemaal niets doen verder, maar wij gaan juist op vakantie om bij te komen van alle drukte thuis
Teveel ijsjes en toetjes gegeten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom altijd aan tijdens de vakantie
Ik bekijk altijd veul ouwe shit en ga naar musea en zoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook niet dat we helemaal niets doen verder, maar wij gaan juist op vakantie om bij te komen van alle drukte thuis
Wandelen in de bergen heb ik teveel met mijn ouders gedaan, dus dat haat ik. Gewoon wandelen doe ik thuis ook veel. Dus op vakantie alleen beetje lopen naar het centrum of in de omgeving, misschien 1 of 2 excursies, maar verder chillen
Denk dat het al dan niet hebben van (jonge) kinderen hier een hele grote rol in speelt. Ik heb zelf ook vrij weinig met all-in, ook al ben ik ermee opgegroeid, maar ik zie mezelf gewoon all-in nemen in een situatie met kleine koters.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wandelen in de bergen heb ik teveel met mijn ouders gedaan, dus dat haat ik. Gewoon wandelen doe ik thuis ook veel. Dus op vakantie alleen beetje lopen naar het centrum of in de omgeving, misschien 1 of 2 excursies, maar verder chillen
Niet eens, ben niet zo'n toetjesfan. Maar onbeperkt heel lekker eten, dan ga ik ook gewoon meer eten dan normaal. En voordat we kinderen hadden gingen we ook onbeperkt alcohol nuttigen, dat tikt ook aanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teveel ijsjes en toetjes gegeten.
Dat doe ik wel op citytripsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bekijk altijd veul ouwe shit en ga naar musea en zo#bejaard Oh ja, en ik ga altijd alle foodmarkets en zo af
We hebben nog niet eens all inclusive gedaan sinds we kinderen hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het al dan niet hebben van (jonge) kinderen hier een hele grote rol in speelt. Ik heb zelf ook vrij weinig met all-in, ook al ben ik ermee opgegroeid, maar ik zie mezelf gewoon all-in nemen in een situatie met kleine koters.
Had het een beetje over chill-vakanties in het algemeenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens all inclusive gedaan sinds we kinderen hebben
Ja, okequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het een beetje over chill-vakanties in het algemeen
Ja rozijntjes zijn wel lekker op zich, maar niet om gelijk 2 kilo van in te slaanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:04 schreef dud0r het volgende:
Tevens is de notenshop aanbieding vandaag maar meh @:ltvdk
dat zijn wel kinderlokkerhoeveelheden iddquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja rozijntjes zijn wel lekker op zich, maar niet om gelijk 2 kilo van in te slaan
Ah, bol is ook eindelijk eens (indirect) gehackt, ze liepen nog een beetje achterquote:We informeren je over een beveiligingsincident bij CEVA Logistics, een logistieke partner waarmee bol samenwerkt voor de verwerking en bezorging van onze bestellingen.
Op 1 augustus heeft CEVA ons laten weten dat er een cyberaanval is geweest op hun systemen. Uit het onderzoek blijkt dat onbevoegden mogelijk toegang hebben gehad tot gegevens die CEVA verwerkt voor bestellingen vanuit één van de distributiecentra van bol.
Je ontvangt deze e-mail omdat jouw gegevens mogelijk onderdeel zijn van de informatie die tijdens deze cyberaanval is bekeken of gekopieerd.
We begrijpen dat dit bericht vragen of zorgen kan oproepen. Daarom leggen we hieronder uit wat er is gebeurd, welke gegevens mogelijk betrokken zijn en welke maatregelen CEVA en bol hebben genomen.
De bescherming van persoonsgegevens nemen we heel erg serieus. We doen er samen met CEVA alles aan om de gevolgen zoveel mogelijk te beperken.
Achquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, bol is ook eindelijk eens (indirect) gehackt, ze liepen nog een beetje achter
Als ze die dan ook gewoon eens een keertje gaan leverenquote:Het gaat om de volgende artikelen
...
Mad Max - 5 Films Collection (4K Ultra HD Blu-ray) (Limited Edition)
En ben je al Mad?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze die dan ook gewoon eens een keertje gaan leveren
Volgens mij hebben die nooit bij mij iets van Bol bezorgd..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, bol is ook eindelijk eens (indirect) gehackt, ze liepen nog een beetje achter
quote:
Kun je ook niet zien meestal waar het vandaan komt, er stonden bij mij in de mail 3 verschillende dingen die ik de afgelopen maanden heb besteldquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die nooit bij mij iets van Bol bezorgd..
ik heb die mail (nog) niet ontvangen...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook niet zien meestal waar het vandaan komt, er stonden bij mij in de mail 3 verschillende dingen die ik de afgelopen maanden heb besteld
Ja weet nooit hoe snel ze met zulke mails zijn, lijkt me dat ze da wel naar iedereen sturen als ze verstandig zijn. Ze hebben al wel een infopagina https://over.bol.com/nl/n(...)ing-partner-van-bol/quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik heb die mail (nog) niet ontvangen...
Doe ik ook vaak genoeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga na het eten verder met kijken naar Bovensloters Al kan dat natuurlijk ook met bord op schoot
Eehm, neequote:JE PAKKET IS BEZORGD
Ik ga zo nog even skeeleren, zodra man de kinderen naar bed brengt. Daarna ga ik lui doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:09 schreef Ama het volgende:
Alleen nog even straks een wasje ophangen voor ik echt lui op de bank kan hangen.
Waarschijnlijk wel bezorgd over wanneer ie bij jou komt.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel bezorgd over wanneer ie bij jou komt.
Ik ben schijnbaar niet de klant danquote:Vandaag bezorgd
Het pakket is rechtstreeks aan de klant overhandigd.
Balen voor je.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik ben schijnbaar niet de klant dan
Zit ik er de hele tijd op te wachten en is er weer dit gedoe, gaat echt matig met alle pakketdiensten de laatste tijdquote:
De mijne wel.quote:
Welke film?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Heuj, de film die ik dolgraag wil zien komt op 22 augustus uit in Nederland
Net op tijd, want ik was al heel erg aan het overwegen om m'n mooie hoed op te zetten omdat ze het vertikten om iets aan te kondigen.
#viesMadquote:
This is why you can't have nice things, manquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik ben schijnbaar niet de klant dan
Ah. Das zeg maar niet echt mijn dingquote:
Generatiekloofquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah. Das zeg maar niet echt mijn dingMaar geniet ervan als je 'm ziet
Ik zou het gewoon doenquote:
jaquote:
Ik kreeg ook die mail jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nou dat gaat op deze manier sowieso niet lukken.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:Nizno, ben wat aan het experimenter/aanklooien om de verspakketten wat anders te maken. Had nu de groene curry, en ipv de kokosmelk toe te voegen heb ik de groenten en vlees lekker in hun eigen vocht laten pruttelen met een drupje water en daarna ingedikt met maizena. Dat smaakte een stuk beter dan de oorspronkelijke variant
Inmiddels wel mail ontvangen...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet nooit hoe snel ze met zulke mails zijn, lijkt me dat ze da wel naar iedereen sturen als ze verstandig zijn. Ze hebben al wel een infopagina https://over.bol.com/nl/n(...)ing-partner-van-bol/
Lekker buiten slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is die ook wat pittigerquote:
Ja meestal gaat dat in batchesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels wel mail ontvangen...![]()
![]()
ja melk verwijderen maakt idd dat de pit ook feller wordtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die ook wat pittigerEn heeft wel wat weg van de kip kerrie van de chinees, dus dat is sowieso al een pluspunt
Vind die groene curry normaal ook veel te veel saus in verhouding, is bijna een soep. Dus dit lost dat probleem ook opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja melk verwijderen maakt idd dat de pit ook feller wordt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker buiten slapen
Nou dat was ik ook weer niet van plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Toch nog een souvenirtje gekocht dusquote:
Denk dat ik maar gewoon ga verkassen naar een andere sc als jullie zo gaan doenquote:
hehe, ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog een souvenirtje gekocht dus
Aaaahquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gewoon ga verkassen naar een andere sc als jullie zo gaan doen
A jawel joh keileukquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat was ik ook weer niet van plan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gewoon ga verkassen naar een andere sc als jullie zo gaan doen
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A jawel joh keileuk![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt een like omdat ik moest lachen om de naaktslakken, niet omdat het plots geen slop meer is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A jawel joh keileuk![]()
[ afbeelding ]
Toch bedanktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt een like omdat ik moest lachen om de naaktslakken, niet omdat het plots geen slop meer is.
Je zou me gewoon volgen, net zoals dat je me hiernaartoe hebt gevolgdquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels wel mail ontvangen...![]()
![]()
Bijenkorf ookquote:Datalek raakt Bol en de Bijenkorf: bestellingen vertraagd of geannuleerd en klantgegevens mogelijk op straat
Bol en de Bijenkorf waarschuwen hun klanten voor een datalek. Door een cyberincident bij een logistieke partner zijn mogelijk persoonsgegevens van klanten ingezien of gestolen. Ook zorgt het lek voor flinke logistieke problemen: bestellingen lopen vertraging op of zijn zelfs tijdelijk geannuleerd.
Ze is gewoon zorgzaam en ze wil haar adoptiekitten een beetje in het oog houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou me gewoon volgen, net zoals dat je me hiernaartoe hebt gevolgd
bestaat die nog?quote:
ik heb nog steeds geen mail van BOL hoor.quote:
Handig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Pakketje gevonden, hadden ze in de pakketbak bij de buren gegooid
Gelukkig kan ik het goed met mijn buren vinden. Maar wel een beetje lui van de bezorger om maar gewoon alle pakketjes er in te flikkerenquote:
samequote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen mail van BOL hoor.
En me toch hier wegpestenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is gewoon zorgzaam en ze wil haar adoptiekitten een beetje in het oog houden
Denk dat ze je probeert weerbaarder te maken voor de grote boze buitenwereld waar de mensen nog veel gemener zijnquote:
"rechtstreeks aan de klant overhandigd".quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik word dus gewoon gezien als een plastic bakquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"rechtstreeks aan de klant overhandigd".
jaja,
Kan het gemener dan dud0r?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze je probeert weerbaarder te maken voor de grote boze buitenwereld waar de mensen nog veel gemener zijn
een metalen bak was passender geweest?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word dus gewoon gezien als een plastic bak
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Je moest eens weten ...quote:
Zo was ik een keer bij iemand binnen, werd er een briefje in de bus gedaan, dat hij niet thuis was en het pakket bij de buren was bezorgdquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het goed met mijn buren vinden. Maar wel een beetje lui van de bezorger om maar gewoon alle pakketjes er in te flikkeren
Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Facebook bij jullie ook zo stront traag?Het is bijna onwerkbaar.
Ik heb even voor je gecheckt en het antwoord is nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Facebook bij jullie ook zo stront traag?Het is bijna onwerkbaar.
klinkt vermoeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh17.817 stappen, inclusief 12,3km skeeleren
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens even onder de douche staan
Als ze hem niet aan zou zetten zou Nizzie zeggen dat ze onder de douchekop ging staanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?
allemaal vragen
Netjes. Hier 28.229 stappen. Zonder skeeleren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh17.817 stappen, inclusief 12,3km skeeleren
Oh bijzonder. Bij mij echt al weken. Ik typ wat letters en een halve minuut later komen ze er staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gecheckt en het antwoord is nee.
browser cache legen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bijzonder. Bij mij echt al weken. Ik typ wat letters en een halve minuut later komen ze er staan.
Cookies al verwijderd, hielp niks.
Dát klinkt pas vermoeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt vermoeiend
ik heb gewoon 10 uur op mn benen gestaan en gelopen op werk
Woahquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Netjes. Hier 28.229 stappen. Zonder skeeleren.
Bahquote:
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te makenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te maken
dacht ik al. lekker man vrouwquote:
maar zonder is het niet zo lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom ga je kaas toevoegen om iets dat lekker is minder lekker te maken
jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen er onder staan? zet je hem nog aan? kleed je je nog uit?
allemaal vragen
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder isquote:
De saus moet in de kroket.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder is
Oh dan ben ik een psychopaat zo te lezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje zoals die psychopaten die saus op een kroket doen en dan zeggen dat het lekkerder is
What the helly.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De saus moet in de kroket.
Open maken en dan mayo er in
Beetje overgegevenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De saus moet in de kroket.
Open maken en dan mayo er in
op desktop ookquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:33 schreef Ama het volgende:
Ja eigenlijk dacht ik het al maar dit is mobiel de snelste manier om te checken hehe.
Ja,maar dan kun je nog een preview doen, en dan kijken zonder het te posten..quote:
Zien we over een maand dus wel weer terug, dit keer niet zo ongeduldig doen hè.quote:
Is je koffer al helemaal netjes ingepakt? Plantjes water gegeven? Zooi uit de koelkast gehaald?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zien we over een maand dus wel weer terug, dit keer niet zo ongeduldig doen hè.
Ik zie volgende week wel wat er nog niet weggelopen is uit m'n koelkast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je koffer al helemaal netjes ingepakt? Plantjes water gegeven? Zooi uit de koelkast gehaald?
Ja dat was het minst belangrijke punt, hoe staat het met de rest?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie volgende week wel wat er nog niet weggelopen is uit m'n koelkast.
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was het minst belangrijke punt, hoe staat het met de rest?
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.quote:
Nu je een koffer hebt kun je ook je normale toiletartikelen meenemen ipv klooien met mini verpakkingenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.
Mijn plant hoeft maar één keer per maand water. Die heb ik van de week nog even wat extra's gegeven omdat het hier een enorme sauna gaat worden de komende week, maar dat komt vast wel goed.
Eehm nee, jij snaait die mayo maar gewoon weg, neem ik de kroketjesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.
maar we hebben geen kroketjesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi. Meer kroketjes met mayo voor mij.
nee joh is zonde van het gewichtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu je een koffer hebt kun je ook je normale toiletartikelen meenemen ipv klooien met mini verpakkingen
Dat was eigenlijk al geregeld allemaal, maar dit is wel fijner ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu je een koffer hebt kun je ook je normale toiletartikelen meenemen ipv klooien met mini verpakkingen
Ik zit 7kg onder de limiet, kan er wel bij.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh is zonde van het gewicht
Wat teleurstellend weerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar we hebben geen kroketjes
of mayo
Die knul gaat net 1,5 week weg, die zal geen 23 kg aan bagage hebben, hoop ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh is zonde van het gewicht
Ligt eraan hoeveel de IJslandse weegt waarmee hij terugkomt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul gaat net 1,5 week weg, die zal geen 23 kg aan bagage hebben, hoop ik
mijn shampoo en conditioner koop ik in anderhalve litersquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je dit ook tegen m'n vriendin zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook van die flessen shampoo van 700 mlquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn shampoo en conditioner koop ik in anderhalve litersdus ik neem wel een reisverpakking in de koffer
Wil ik best, maar Nattekat is volgens mij niet jouw vriendinquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je dit ook tegen m'n vriendin zeggen?
Dat zou apart zijn Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best, maar Nattekat is volgens mij niet jouw vriendin
3 paar schoenen en slippers, 10 dagen weg dus 20 onderbroekenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou wel een onverwachte twist zijnquote:
Nou die is dus dood zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koffer zit bomvol, daar moet alleen m'n toilettas nog in. Verder ben ik nog met mezelf aan het brainstormen wat er allemaal nog in m'n tas moet, maar ik denk dat ik redelijk klaar ben.
Mijn plant hoeft maar één keer per maand water. Die heb ik van de week nog even wat extra's gegeven omdat het hier een enorme sauna gaat worden de komende week, maar dat komt vast wel goed.
Ik heb gewoon 1 toilettas inclusief make-up, maar ik ben dan ook een lelijk mormel. Dat heeft soms z'n voordelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
3 paar schoenen en slippers, 10 dagen weg dus 20 onderbroeken
2 borstels
2 fohns
12 shirts
6 broeken
3 rokken
5 jurken
18 paar sokken
make up tas 1
make up tas 2
toilettas
douche spullen
handdoek voor de zekerheid
een extra boek voor als het saai is
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best, maar Nattekat is volgens mij niet jouw vriendin
I'll raise you that 3 times for a 4 night city tripquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
3 paar schoenen en slippers, 10 dagen weg dus 20 onderbroeken
2 borstels
2 fohns
12 shirts
6 broeken
3 rokken
5 jurken
18 paar sokken
make up tas 1
make up tas 2
toilettas
douche spullen
handdoek voor de zekerheid
een extra boek voor als het saai is
Ik geef mijn planten als ik op vakantie ben 3,5 week geen water, overleven ze ook elke keerquote:
Je kunt planten volgens mij ook niet vooruit bewateren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef mijn planten als ik op vakantie ben 3,5 week geen water, overleven ze ook elke keer
Nee dan gaat het lekker broeien en rotten bij de wortels, je kunt ze beter laten uitdrogenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt planten volgens mij ook niet vooruit bewateren.
Durf je dat zelf niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar iemand die knap is, heeft toch juist weinig/geen make-up nodig?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1 toilettas inclusief make-up, maar ik ben dan ook een lelijk mormel. Dat heeft soms z'n voordelen.
En daar zitten ook m'n douchespullen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |