Ik heb het geblurde filmpje verwijderd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik stel ook voor dat dat filmpje, ondanks de spoiler, uit de OP wordt gehaald.
Ik zag op X iemand die had het gezien en moest letterlijk huilen ervan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik stel ook voor dat dat filmpje, ondanks de spoiler, uit de OP wordt gehaald.
Nou meer rode vlaggen heb ik niet nodigquote:Het internet doet rare dingen met mensen. Zo heb je bijvoorbeeld mensen die op deze link klikken naar beelden van de Amerikaanse vlogger Perez Hilton, terwijl je dat juist niet moet doen. Perez Hilton was namelijk zichzelf aan het snijden terwijl hij naakt aan het livestreamen was, wat betekent dat die beelden op internet staan. Maar die beelden zouden er niet moeten zijn, je moet namelijk helemaal niet jezelf de hele tijd livestreamen, en al helemaal niet naakt, en al helemaal niet terwijl je jezelf aan het snijden bent en zegt dat je hoopt dat je doodgeschoten gaat worden door agenten. Klik weg. Kijk niet. U bent gewaarschuwd.
Doet me erg denken aan die ene Amerikaanse gast die ook steeds met allerlei verslavingen en zelfverminking in het ziekenhuis werd opgenomen .....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:46 schreef Mylene het volgende:
Perez’s geestelijke toestand.
[ x ]
[ x ]
Blij dat ik hem niet bekeken heb dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou de video absoluut niet kijken, op Reddit zeggen mensen dat het het meest horrific iets is dat ze ooit hebben gezien en je het niet meer kwijtraakt. En daar zitten ook mensen bij die zelf in de medische/psychische wereld werken of bekend zijn met dingen als rotten.com.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag op X iemand die had het gezien en moest letterlijk huilen ervan.
En op geenstijl hadden ze het volgende artikel erover geschreven
[..]
Nou meer rode vlaggen heb ik niet nodig
Deel van het probleem misschien.quote:je moet namelijk helemaal niet jezelf de hele tijd livestreamen
Wat een mongool, spuitje had beter geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:46 schreef Mylene het volgende:
Perez’s geestelijke toestand.
[ x ]
[ x ]
Uiteraard wel bekeken. Hij is van het padje af, maar dat snijden dat zie ik niet hoor. Hij is wel gek maar niet zo gek. Het zou best bloed kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blij dat ik hem niet bekeken heb dan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Ok waarom is dat filmpje alleen maar te kijken met een Twitter account? Wat is deze?
Link iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:27 schreef maily het volgende:
[..]Nee dat linkt naar twitter. Ik heb geen Twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Net verwijderd door TS . Wellicht te vinden met een zoekmachinequote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Ok waarom is dat filmpje alleen maar te kijken met een Twitter account? Wat is deze?
Link iemand?
Bij GS.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Link iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |