quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij van de week in je haast ze te halen ......
[ afbeelding ]
Ik was ooit in Zeeland en wilde bolussen hebben. Was niet heel vroeg meer op de dag.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Zo erg is het momenteel ook weer niet.
Het is een soort schatzoekertje geworden voor mij, ik ga er niet speciaal voor ergens naar toe maar kijk vaak wel op koekjesafdelingen of ze ze hebben. En de dag dat ik ze dan ineens ergens zie staan, ga ik zo blij zijn als een klein kind. En dan de afweging, koop ik 1 pak of alles wat ik zie staan.
Lol maar die kan je niet lang bewaren dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was ooit in Zeeland en wilde bolussen hebben. Was niet heel vroeg meer op de dag.
Dus vraag bij de bakker, heeft u ook bolussen?
Ja, die had ze wel. Hoeveel wilde ik er?
Nou ja, hoeveel heeft u er.
Stuk of 50.
Oh ja, graag, doet u maar?
Ja hoeveel dan.
Nou, stuk of 50
Nee, die kan je niet heel lang bewaren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol maar die kan je niet lang bewaren dan.
Heb je er echt 50 gekocht toen?
Na 2 dagen kun je er ramen mee ingooien denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die kan je niet heel lang bewaren.
Heb ze ook echt lang niet alle ongeveer 50 zelf opgegeten.
En ja, alles. Kreeg zo'n taartdoos vol mee.
Echt goede zeeuwse gaan wel langer mee hoor. Die zijn zacht en blijven zacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na 2 dagen kun je er ramen mee ingooien denk ik.
En gelukkig maar dat je ze niet alleen heb opgegeten.
En geinig zo'n doos vol en ik kan me dat hoofd van die verkoopster ook voorstellen.
Ok, helaas geen ervaring mee. Nog nooit echte zeeuwse op.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt goede zeeuwse gaan wel langer mee hoor. Die zijn zacht en blijven zacht.
Er stond een tijd in Schiebroek een bakkerskraam op de markt die ze had.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, helaas geen ervaring mee. Nog nooit echte zeeuwse op.
Tenminste, ik denk het niet, ik heb ze wel eens bij een gewone bakkerij gehaald en uiteraard bij een supermarkt en dat verschil was ook al duidelijk. Sowieso moeten ze er wel op een bepaalde manier uitzien voor mij voordat ik ze eventueel koop.
Apart wel, dat ook met eten dan bepaalde dingen zo lekker waren en dat je dat dan nu nergens meer kan vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er stond een tijd in Schiebroek een bakkerskraam op de markt die ze had.
Die kraam is er niet meer helaas en ik kom daar niet meer.
Maar toch
Oh, weet precies waar ik bolussen kan halen hoor,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Apart wel, dat ook met eten dan bepaalde dingen zo lekker waren en dat je dat dan nu nergens meer kan vinden.
En ligt dat dan aan ons, onze smaakpapillen, dat die zijn veranderd of kunnen sommige dingen gewoon niet goed gemaakt worden door veel mensen/winkels.
Oh bah, daar hou ik niet van. Vlaaien.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hier gewoon voor de lekkerste vlaaitjes
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh bah, daar hou ik niet van. Vlaaien.
Ik weet ook waar die bakker zat alleen ook een tering eind weg en geen idee of die nog bestaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, weet precies waar ik bolussen kan halen hoor,
t is nu alleen een teringeind weg
Ieder zijn ding.quote:
Er zijn zoveel soorten vlaai,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.![]()
En vlaaien zijn absoluut niet mijn ding, ik eet het wel als er geen andere keus is. Maar superblij word ik er niet van.
En ja, als ik iets eet wat ik echt lekker vind schijn ik als een klein kind geluid en bewegingen te maken![]()
Dit zei iemand pas tegen mij, je lijkt mijn dochter wel toen ze 5 was.
Ik weet dat er veel soorten zijn, ook al diverse gehad, allemaal mweh.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten vlaai,
echt allemaal mweh?
Are you okayquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel soorten zijn, ook al diverse gehad, allemaal mweh.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfde als iemand je even je stopwoordje vertelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |