Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde maar oké.
Ik heb daar helemaal geen zin inquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Maar dat wil niet doordringen in dat kattekoppie van hem.
Misschien moet jij als moederkat het maar eens duidelijk maken.
Wellicht luistert hij wel naar jou omdat je hoger in de rangorde staat van FOK! katten.
Oh jawel hoor, maar hij wil dat niet, plus dan kan die de buurt nog even controleren. Hele aardige man hoor, en handig dat die altijd alles in de gaten houdt, maar soms is het wat teveel van het goedequote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zielig dat hij dus niemand heeft die dat voor hem doet
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.
Sowieso is het wel heel bijzonder als je ondanks de gigantische stapel mogelijke vakanties niets van dat leuk vindt.
Och wel aandoenlijk ergensquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar hij wil dat niet, plus dan kan die de buurt nog even controleren. Hele aardige man hoor, en handig dat die altijd alles in de gaten houdt, maar soms is het wat teveel van het goede
Bedoelde het aantal plekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevonden
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar het rijmt wel. Als iemand zegt niet van reizen te houden is het eerste wat ik denk dat dit iemand is die nooit uit de comfortzone treedt en verder een vrij standaard leven leidt zonder toeters en bellen. En daar kan ik geen relatie mee aan gaan, dat gaat gewoon niet samen.
Sowieso is het wel heel bijzonder als je ondanks de gigantische stapel mogelijke vakanties niets van dat leuk vindt.
Blij dat ik dit keer weer premium heb. Had vorig jaar op de economy terugvlucht een geannuleerde vlucht die was omgeboekt, had je ook geen stoelkeuze meerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar hebben ze (tot op zekere hoogte premium economy, erg afhankelijk van de maatschappij), business class en first class voor uitgevonden
Ditquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik met NK zou willen hokken, maar dat enorm denigrerende toontje hier kan misschien wat minder
Zo ook mijn kater.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reisde ook graag op jouw leeftijd (oma vertelt) maar door omstandigheden niet meer. Maakt me geen saai persoon.
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaringquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is alleen niet per se waar, misschien juist goed voor jou om wat minder aannames te doen
Dus als iemand niet wil reizen kost het energie, oké.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee mensen ontmoet die claimden niet van reizen te houden. De één is inmiddels een all-inclusive fan (vast onder druk van z'n vriendin, maar hij vindt het stiekem ook wel lekker) en de ander heb ik nooit meer wat van gehoord, maar dat was nou niet echt het ondernemende type en voldoet precies aan mijn beschrijving. Dat is mijn n=2 ervaring
Maar ieder z'n ding verder hoor, maar ik zie een relatie als iets wat energie moet leveren en niet iets wat alleen maar energie moet kosten. Het gaat verder dan een goede klik hebben met iemand.
Het was absoluut niet denigerend bedoeld. Zoals ik hierboven al zei; ieder z'n ding.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik met NK zou willen hokken, maar dat enorm denigrerende toontje hier kan misschien wat minder
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blij dat ik dit keer weer premium heb. Had vorig jaar op de economy terugvlucht een geannuleerde vlucht die was omgeboekt, had je ook geen stoelkeuze meer
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Botten gebroken, gewrichten verbrijzeld, spieren losgescheurd, organen kapot, you name it
Kijk deze rijke tatta dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).
Terechtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vluchten van meer dan zo'n 4 uur boek ik altijd premium eco (vooral op dagvluchten al meer dan goed genoeg) of business (vooral richting het oosten, kan je lekker plat slapen ipv zittend).
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.quote:
Dat kan niet want hij heeft misschien dan een vriendin.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.
Moet datquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij heeft misschien dan een vriendin.
Scheelt ook meteen dat je een dag of twee nodig hebt om je lijf weer een beetje in een normale positie te krijgen na zo'n reisquote:
Doelde vooral op businessquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Premium eco is vaak niet zo heel veel duurder dan eco als je een beetje op tijd boekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |