Leuk bedacht maar je valt nu hard door de mand want we hebben al 5 jaar lang geen rijen meer sinds de zelfscansquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:41 schreef Jahr00n het volgende:
al die moeite terwijl ik de wijven met 0,0 moeite zelfs in de rij bij de appie oppik
Klopt lengte niet maar gezicht wel al een stuk meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:44 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een brak komt er uit jouw toetsenbord zeg
Op je lengte je geen invloed
Op een knap gezicht heb je geen invloed
Het gebruik van het woord wijven
Wat kun je er aan doen als je niet knap bent, zelfzorg, meer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:44 schreef incel het volgende:
[..]
Klopt lengte niet maar gezicht wel al een stuk meer.
En ik zeg lekkere wijven dat is gewoon spreek taal dat zegt niks over dat je vrouwmenschen niet respecteert of zo dat is van die woke onzin
Lol je zou maar zo onzeker worden van een woordje. Is gewoon op z'n Haags. Lekker wijffie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat kun je er aan doen als je niet knap bent, zelfzorg, meer niet
Als je bij de vrouwen met wie ik om ga wijven zegt dan kun je het simpelweg wel schudden, heeft niks met woke te maken maar met fatsoen
Die vrouwen zitten ook niet te wachten op types die zo denkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:59 schreef incel het volgende:
[..]
Lol je zou maar zo onzeker worden van een woordje. Is gewoon op z'n Haags. Lekker wijffie.![]()
Vrouwen die daar aanstoot aan nemen hoef ik sowieso niet want als ze al over zulke kleine dingetjes zeuren dan weet je dat ze echt over van alles en nogwat gaan zeuren later.
Nou komt dat even mooi uit, alsof alles op z'n plaats valt. Gelukkig zijn er voor dergelijke dames genoeg mannen die heel veel aandacht besteden aan wat op dat moment de meest respectvolle terminologie is en lopen ze op eierschillen om er zeker van te zijn dat ze deze linkse mutsen niet beledigen. Zo is er voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die vrouwen zitten ook niet te wachten op types die zo denken
Geloof maar niet dat het alleen linkse mutsen zijn die zo denkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:03 schreef incel het volgende:
[..]
Nou komt dat even mooi uit, alsof alles op z'n plaats valt. Gelukkig zijn er voor dergelijke dames genoeg mannen die heel veel aandacht besteden aan wat op dat moment de meest respectvolle terminologie is en lopen ze op eierschillen om er zeker van te zijn dat ze deze linkse mutsen niet beledigen. Zo is er voor ieder wat wils.
hoezo je wil toch flinke guns van minimaal 45cm hebben?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:44 schreef sp3c het volgende:
Sportschool heb ik geen zin meer in hoor
Ik heb een keer zo'n chick gehad. We zaten nog in de beginfase. Ik stelde vragen over haar werk en vroeg wat haar baas ergens van vond. Weet je wat ze zei? "Baas? Ik ben geen hond ik heb geen baas, ik heb een werkgever"quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat het alleen linkse mutsen zijn die zo denken
Krijg echt het idee dat jij in een fantasiewereld leeft met je denkpatroon of je bent gewoon een trol
Daar heeft ze gelijk inquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:11 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n chick gehad. We zaten nog in de beginfase. Ik stelde vragen over haar werk en vroeg wat haar baas ergens van vond. Weet je wat ze zei? "Baas? Ik ben geen hond ik heb geen baas, ik heb een werkgever"
teveel gedoe, die tijd heb ik gehad hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoezo je wil toch flinke guns van minimaal 45cm hebben?
Nou dat is haar goed recht maar mij niet gezien, heb liever normale mensen die zich beter houden met normale shit i.p.v. aan welk woord zullen we vandaag even aanstoot nemen.quote:
Nee niks. Doe je ding.quote:
Geen idee wat dit zou moeten betekenen. Is dit iets brabands of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ben jij echt een hoopje poeder of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |