Zonde, een verrijking voor iedere muziekconnaisseur.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
nooit van gehoord en daar ben ik blij om
Ik luister alleen naar Zanger Rinus en meer heb ik in mijn leven niet nodigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:27 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zonde, een verrijking voor iedere muziekconnaisseur.
Hey Marloes, 'k wil met je onder de douchequote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar Zanger Rinus en meer heb ik in mijn leven niet nodig
Een van de grootste Nederlandstalige nummers van de afgelopen 100 jaar en misschien wel van heel Europaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:30 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Hey Marloes, 'k wil met je onder de douche
Ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam hitsiee hee hitsiee haa hietsiee hoequote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik luister alleen naar Zanger Rinus en meer heb ik in mijn leven niet nodig
Daar worden titels van artikelen letterlijk op geschreven. En soms lezen mensen niet verder dan zo'n sensatie titel. De Telegraaf is daar ook heel goed in. Nu.nl trouwens ook. Soms zie je in realtime de titels veranderen als je zo'n artikel opent.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben het eens met @:Filosoofert dat nieuws vooral een verdienmogel is en dat het ook een verdienmodel is om jou te laten geloven dat het allemaal heel essentieel is dat jij het leest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |