quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:28 schreef incel het volgende:
Jij weet echt alle energie uit dit forum te zuigen met je psychotische geraaskal
Het is een dagbesteding, maar ik krijg er wel geld voor. Blood money so to speak.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:27 schreef Pharkus het volgende:
Ik was niet in de veronderstelling dat jij betaalde werkzaamheden uitvoert.
Dat gun je niemand.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is een dagbesteding, maar ik krijg er wel geld voor. Blood money so to speak.
Er is na mijn rant (ben op het werk zelf ook even goed losgegaan) is er gelijk een gesprekje ingeschoten voor morgen. Ben benieuwd! Moet echt met mijn luie donder eens ander werk gaan zoeken. Hoofdkantoor wil me niet hebben, dus dan wordt het elders.quote:
Wordt je gedwongen door de Amerikanen? Dat lijkt wel hoe ze zulke dingen doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben nu helemaal overtuigd. Met het werk wat ik doe faciliteer ik een grootschalige export van levensreddende middelen (waar wij tekorten van hebben, do the math) naar de VS. De enige manier waarop ik dit zou kunnen antifaciliteren is door wel aanwezig te zijn en loon te vangen, maar totaal geen enkele werkzaamheid uitvoer.
Ter kennisgeving.
Op de één of andere manier blijf ik maar met ze verbonden en ik wil het niet. Nu is het indirect, maar onze klanten sluizen het dus weer door naar de VS. Bovendien heeft import een machine staan van mijn vorige sociale werkplaats, wat ook weer een Amerikaans bedrijf is. Mijn volgende werk mag absoluut geen enkele connectie hebben met dat land.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wordt je gedwongen door de Amerikanen? Dat lijkt wel hoe ze zulke dingen doen.
Dit gaat er waarschijnlijk wel weer aan zitten te komen. Of ik moet in de tussentijd ander werk zien te vinden.... mjaquote:
Dat is wel lastig. Zal je net zien dat de secretaresse van de baas Office gebruikt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier blijf ik maar met ze verbonden en ik wil het niet. Nu is het indirect, maar onze klanten sluizen het dus weer door naar de VS. Bovendien heeft import een machine staan van mijn vorige sociale werkplaats, wat ook weer een Amerikaans bedrijf is. Mijn volgende werk mag absoluut geen enkele connectie hebben met dat land.
Het zijn gewiekste smeerlappen die ons hier willen kapot maken. Ik heb ook het vermoeden dat heel veel Nederlanders eigenlijk Amerikanen zijn. Die klanten zijn verraders, maar als je weigert ligt er een handgranaat voor je deur of wordt je gegangatstalked.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier blijf ik maar met ze verbonden en ik wil het niet. Nu is het indirect, maar onze klanten sluizen het dus weer door naar de VS. Bovendien heeft import een machine staan van mijn vorige sociale werkplaats, wat ook weer een Amerikaans bedrijf is. Mijn volgende werk mag absoluut geen enkele connectie hebben met dat land.
Dat zou ik nog net accepteren. Zelf loop ik ook met een Androidtelefoon rond, dus ja. Als ze maar niet leveren aan de VS, niet inkopen uit de VS, geen machines uit de VS gebruiken en ook geen Amerikaanse aandeelhouders oid hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Zal je net zien dat de secretaresse van de baas Office gebruikt.
Dat vermoeden heb ik dus ook! Sowieso zijn er natuurlijk al best wat gestationeerd hier en ook hun veiligheidsdiensten hebben hier vrij spel. Een Amerikaan zei ooit tegen me (via telepathie) dat Nederland (of Europa, niet geheel zeker) een speeltuin voor ze is. Nou, dat zegt toch ook wel afdoende.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Het zijn gewiekste smeerlappen die ons hier willen kapot maken. Ik heb ook het vermoeden dat heel veel Nederlanders eigenlijk Amerikanen zijn. Die klanten zijn verraders, maar als je weigert ligt er een handgranaat voor je deur of wordt je gegangatstalked.
Dat klinkt als veel moeite. Je moet ook aan jezelf denkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit gaat er waarschijnlijk wel weer aan zitten te komen. Of ik moet in de tussentijd ander werk zien te vinden.... mja
Die buurvrouw dat is een lekker dingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:10 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Ik faciliteer vadsige vrouwtjes. Ik ben er voor de maatschappij
Als je thuis bent wil je ook even tijd voor jezelf. Een lekker koud tequilabiertje, sigaretten maken en dan met de voetjes omhoog. Zou best kunnen dat ik hier ook (helaas) door de achterdeur ga vertrekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:02 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Dat klinkt als veel moeite. Je moet ook aan jezelf denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |