kijk, we hebben gestoorde katten vrouwen, we hebben ook mannen die liever hun pitbull dan iemands ander kind zou redden, I get it.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:53 schreef Managarm het volgende:
Ik vind het niet zo vreemd, waarom zou je de belangrijkste hobby in je leven opgeven voor een partner, dan heb je de verkeerde partner, iemand die je hobbies niet accepteert hoort niet in je leven thuis.
Jou lukt het niet dus ze moet toch watquote:Op woensdag 5 augustus 2026 06:54 schreef incel het volgende:
Niet weten dat vrouwen alleen maar van paardrijden houden omdat ze graag daar beneden gestimuleerd worden maar nog te verlegen zijn om hier voor uit te komen
Ik zal nooit kunnen competen met een echte dekhengstquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jou lukt het niet dus ze moet toch wat
De grootste red flag ever.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Het zit je wel dwars, zeg...
Paardenwijvenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Hier jaren paarden gehad, maar nog nooit heeft iets moeten wijken voor onze paarden. Misschien de vakanties, maar we gaan toch niet graag op reis.
Verder moet ik wel lachen als ik lees dat vrouwen graag paardrijden om sexueel gestimuleerd te worden.Nog nooit aan gedacht persoonlijk.
Wel ben ik het er mee eens dat er onder paardenvrouwen rare mokkels zitten soms. Maar overal zitten rare mensen, zelfs op dit forum.
Gekomenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:41 schreef Cockwhale het volgende:
Die filmpjes waar vrouwen door een hengst geneukt werden, hadden wel iets geils
Zijn toch ideale vrouwen voor mannen die zich in de manosferen wanen. Je geeft haar af en toe een 'hengst' en ze blijft je trouwquote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:23 schreef Edding345 het volgende:
zwaar steekje los, heb nooit een paardenvrouw gezien die goed in elkaar geestelijk zat.
Ik kan er eerlijk gezegd wel inkomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:23 schreef Edding345 het volgende:
ja echt leuk als je 12 was maar als je 40+ bent en nog steeds kindloos en teveel waarde hecht aan je paarden dan is er een goed steekje los
wij hadden een voorstelrondes van collegas en er was een vrouw die (hoe kan het ook anders) het meest achterlijks zei wat ik in 2026 tot nu toe heb gehoord: 'ik ben Linda en mijn hobbies zijn paarden en iets bijzonder aan mijzelf? Ik heb tegen mijn partner gezegd dat als ik moet kiezen tussen hem en mijn paarden dat ik kies voor mijn paarden!'
en dat ook nog vol trots. wij kijken als:
zwaar steekje los, heb nooit een paardenvrouw gezien die goed in elkaar geestelijk zat.
klacht: vrouwen icm paarden
bonusklacht: mijn auto heeft minstens 50 paardenkracht, 1746 belde ga koken en baren
antiklacht: kan lekker een topic openen op FOK! hierover
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |